Welokmquote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Zo, ga hier nou ook maar eens actief proberen te posten. Ben dus nieuw hier, nou ja nieuw, las vaak de reacties die hier werden geplaats, maar had nooit zin om een accountje aan te maken, toch maar gedaan nu.Ben hier ook wel via Jasper (Jaszaa) terecht gekomen, zoeken mekaar altijd op met thuis en uitwedstrijden, goeie gozer.
En oh ja, kan trouwens zijn dat ik hier toch een accountje heb, maar dat was in de tijd dat je geen hotmail adres mag gebruiken, graag die verwijderen, als het even kan.
Precies. Hij had ook kunnen wachten tot het bekend werd of Ajax CL mocht gaan spelen of niet. Ajax staat daar gewoon nog steeds hoog hoor. Als Ajax daar langskomt voor een jonge speler is die jonge speler binnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik heb Cvitanich anders wel veel horen kwebbelen over de CL. Maar ja, die is volgens mij allang blij dat hij in Europa gaat spelen.
Die zaakwaarnemer is sinds die dag niet meer gestopt met lachen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren 33 fantastische minuten
Marco weet wat hem te doen staat. Toch even ompraten om i.i.g een jaar bij ons te komen ballen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef Nashje het volgende:
Boulahrouz in Sportweek vandaag:
"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."
en verder...
"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."
!!quote:ma 19 mei 2008, 22:20
Douglas ziet Ajax zitten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Twente-speler Douglas Franco Teixeira (20) ziet een overgang naar Ajax wel zitten, zegt zijn manager Rob Cohen. De centrale verdediger is na het vertrek van John Heitinga in beeld bij de Amsterdammers en onderstreepte in de beslissende play-offwedstrijd om de voorronde van de Champions League waarom. Ajacied Klaas-Jan Huntelaar wist zich in twee duels niet aan hem te ontworstelen.
Ook Schalke 04 van Fred Rutten heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaan, die in Enschede tot 2011 onder contract staat.
Jammer, lijkt mij een goede versterking.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef Nashje het volgende:
Boulahrouz in Sportweek vandaag:
"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."
en verder...
"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."
!!!!!!! Ajax Showtime zeker?quote:
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
!!!!!!! Ajax Showtime zeker?
@ Hierboven, dat is geweldig Piet Keizer![]()
Video interview:quote:De Zeeuw: 'Van AZ naar Ajax? Er speelt helemaal niks'
De geruchten rond de toekomst van Demy de Zeeuw (foto) worden steeds hardnekkiger. ‘Die toekomst ligt niet meer in Alkmaar bij AZ, maar in Amsterdam, bij Ajax. De international zou allang rond zijn met de club, alleen moeten Ajax en AZ het nog eens worden,’ aldus insiders.
Wordt Oranje volgende maand Europees kampioen? Sportweek brengt u in de aanloop de meest lezenswaardige verhalen en de leukste, meest nieuwswaardige EK-berichten. Wij zijn er klaar voor. En Demy de Zeeuw ook.
Hieronder een opvallende uitspraak uit het interview dat verslaggever Sander van Hal had met de middenvelder van AZ.
De Zeeuw reageert deze week in Sportweek op alle verhalen dat hij Marco van Basten volgt naar Ajax. ‘Ik snap de optelsom die sommige mensen maken. Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam,’ aldus de 24-jarige middenvelder.
Telegraaf?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.
Dit bericht ziet er net wat officieler uit, vind je niet?
Appelflap, op die baggersite hebben ze soms ook mensen die nieuwsberichten kunnen schrijven hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.
Dit bericht ziet er net wat officieler uit, vind je niet?
Jep, daar komt het bericht ook vandaan.quote:
quote:
quote:door onze Telesportredactie
Volgens mij kun je daar niet je eigen nieuwtjes submitten hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Appelflap, op die baggersite hebben ze soms ook mensen die nieuwsberichten kunnen schrijven hoor
Waar komt het vandaan dan?![]()
Dat klopt inderdaad, maar als regegistreerde gebruiker kan je heel makkelijk nieuws submittenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet je eigen nieuwtjes submitten hoor.
Er zullen er 2 moeten komen, dus Douglas en iemand met ervaring.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:39 schreef Sethje het volgende:
Ik zie liever een meer ervaren speler komen achterin
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:38 schreef toma het volgende:
De topics gaan veel te snel! Heb nog teveel werk met mn verrassing voor het 1000e topic. Kunnen jullie de komende 2 dagen niet gewoon stoppen met posten??
Heeft die gespeeld dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren 33 fantastische minuten
Welkom Oentequote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Zo, ga hier nou ook maar eens actief proberen te posten. Ben dus nieuw hier, nou ja nieuw, las vaak de reacties die hier werden geplaats, maar had nooit zin om een accountje aan te maken, toch maar gedaan nu.Ben hier ook wel via Jasper (Jaszaa) terecht gekomen, zoeken mekaar altijd op met thuis en uitwedstrijden, goeie gozer.
En oh ja, kan trouwens zijn dat ik hier toch een accountje heb, maar dat was in de tijd dat je geen hotmail adres mag gebruiken, graag die verwijderen, als het even kan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
En heb ook nog wat nieuws.
Van der Aat heeft oriënterende gesprekken gevoerd over een hernieuwde invulling van zijn takenpakket. Piet Keizer komt naar alle waarschijnlijkheid weer terug op scouting en jeugd
Ouweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Mis ik iets?quote:
Waarschijnlijk kennis van zaken?quote:
Hoezo ? Van Geel en Jakkes konden het niet met Piet vinden, deze 2 zijn weg dus Piet kan weer terug komen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kennis van zaken?
Als Piet terugkeert is het een brevet van onvermogen van Van der Aat.
Nu:quote:Technisch directeur Danny Blind laat Sportweek weten dat hij nog niet weet waar de toekomst van de Spartaan ligt, maar hoopt hem te behouden. "Er is een kans dat Marvin vertrekt, zoals er ook een kans is dat hij blijft. We hebben hem een zeer goede aanbieding gedaan en zitten momenteel niet in de situatie dat we hem móeten verkopen."
quote:Sportweek meldt dat de Amsterdammers zich bij Sparta Rotterdam hebben gemeld voor de talentvolle spits. Emnes kan de eerste aankoop worden van Danny Blind. De nieuwe technisch directeur van Ajax bekleedde die functie tot voor kort bij de huidige club van Emnes, Sparta.
Dat is ook de reden waarom hij hem bij de selectie gehaald heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Marco weet wat hem te doen staat. Toch even ompraten om i.i.g een jaar bij ons te komen ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |