Welokmquote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Zo, ga hier nou ook maar eens actief proberen te posten. Ben dus nieuw hier, nou ja nieuw, las vaak de reacties die hier werden geplaats, maar had nooit zin om een accountje aan te maken, toch maar gedaan nu.Ben hier ook wel via Jasper (Jaszaa) terecht gekomen, zoeken mekaar altijd op met thuis en uitwedstrijden, goeie gozer.
En oh ja, kan trouwens zijn dat ik hier toch een accountje heb, maar dat was in de tijd dat je geen hotmail adres mag gebruiken, graag die verwijderen, als het even kan.
Precies. Hij had ook kunnen wachten tot het bekend werd of Ajax CL mocht gaan spelen of niet. Ajax staat daar gewoon nog steeds hoog hoor. Als Ajax daar langskomt voor een jonge speler is die jonge speler binnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik heb Cvitanich anders wel veel horen kwebbelen over de CL. Maar ja, die is volgens mij allang blij dat hij in Europa gaat spelen.
Die zaakwaarnemer is sinds die dag niet meer gestopt met lachen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren 33 fantastische minuten
Marco weet wat hem te doen staat. Toch even ompraten om i.i.g een jaar bij ons te komen ballen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef Nashje het volgende:
Boulahrouz in Sportweek vandaag:
"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."
en verder...
"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."
!!quote:ma 19 mei 2008, 22:20
Douglas ziet Ajax zitten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Twente-speler Douglas Franco Teixeira (20) ziet een overgang naar Ajax wel zitten, zegt zijn manager Rob Cohen. De centrale verdediger is na het vertrek van John Heitinga in beeld bij de Amsterdammers en onderstreepte in de beslissende play-offwedstrijd om de voorronde van de Champions League waarom. Ajacied Klaas-Jan Huntelaar wist zich in twee duels niet aan hem te ontworstelen.
Ook Schalke 04 van Fred Rutten heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaan, die in Enschede tot 2011 onder contract staat.
Jammer, lijkt mij een goede versterking.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef Nashje het volgende:
Boulahrouz in Sportweek vandaag:
"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."
en verder...
"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."
!!!!!!! Ajax Showtime zeker?quote:
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
!!!!!!! Ajax Showtime zeker?
@ Hierboven, dat is geweldig Piet Keizer![]()
Video interview:quote:De Zeeuw: 'Van AZ naar Ajax? Er speelt helemaal niks'
De geruchten rond de toekomst van Demy de Zeeuw (foto) worden steeds hardnekkiger. ‘Die toekomst ligt niet meer in Alkmaar bij AZ, maar in Amsterdam, bij Ajax. De international zou allang rond zijn met de club, alleen moeten Ajax en AZ het nog eens worden,’ aldus insiders.
Wordt Oranje volgende maand Europees kampioen? Sportweek brengt u in de aanloop de meest lezenswaardige verhalen en de leukste, meest nieuwswaardige EK-berichten. Wij zijn er klaar voor. En Demy de Zeeuw ook.
Hieronder een opvallende uitspraak uit het interview dat verslaggever Sander van Hal had met de middenvelder van AZ.
De Zeeuw reageert deze week in Sportweek op alle verhalen dat hij Marco van Basten volgt naar Ajax. ‘Ik snap de optelsom die sommige mensen maken. Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam,’ aldus de 24-jarige middenvelder.
Telegraaf?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.
Dit bericht ziet er net wat officieler uit, vind je niet?
Appelflap, op die baggersite hebben ze soms ook mensen die nieuwsberichten kunnen schrijven hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pannekoek, als er iemand niet op die baggersite kijkt hier, ben ik het wel volgens mij.
Dit bericht ziet er net wat officieler uit, vind je niet?
Jep, daar komt het bericht ook vandaan.quote:
quote:
quote:door onze Telesportredactie
Volgens mij kun je daar niet je eigen nieuwtjes submitten hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Appelflap, op die baggersite hebben ze soms ook mensen die nieuwsberichten kunnen schrijven hoor
Waar komt het vandaan dan?![]()
Dat klopt inderdaad, maar als regegistreerde gebruiker kan je heel makkelijk nieuws submittenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet je eigen nieuwtjes submitten hoor.
Er zullen er 2 moeten komen, dus Douglas en iemand met ervaring.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:39 schreef Sethje het volgende:
Ik zie liever een meer ervaren speler komen achterin
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:38 schreef toma het volgende:
De topics gaan veel te snel! Heb nog teveel werk met mn verrassing voor het 1000e topic. Kunnen jullie de komende 2 dagen niet gewoon stoppen met posten??
Heeft die gespeeld dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren 33 fantastische minuten
Welkom Oentequote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Zo, ga hier nou ook maar eens actief proberen te posten. Ben dus nieuw hier, nou ja nieuw, las vaak de reacties die hier werden geplaats, maar had nooit zin om een accountje aan te maken, toch maar gedaan nu.Ben hier ook wel via Jasper (Jaszaa) terecht gekomen, zoeken mekaar altijd op met thuis en uitwedstrijden, goeie gozer.
En oh ja, kan trouwens zijn dat ik hier toch een accountje heb, maar dat was in de tijd dat je geen hotmail adres mag gebruiken, graag die verwijderen, als het even kan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
En heb ook nog wat nieuws.
Van der Aat heeft oriënterende gesprekken gevoerd over een hernieuwde invulling van zijn takenpakket. Piet Keizer komt naar alle waarschijnlijkheid weer terug op scouting en jeugd
Ouweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Oente het volgende:
Mis ik iets?quote:
Waarschijnlijk kennis van zaken?quote:
Hoezo ? Van Geel en Jakkes konden het niet met Piet vinden, deze 2 zijn weg dus Piet kan weer terug komen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kennis van zaken?
Als Piet terugkeert is het een brevet van onvermogen van Van der Aat.
Nu:quote:Technisch directeur Danny Blind laat Sportweek weten dat hij nog niet weet waar de toekomst van de Spartaan ligt, maar hoopt hem te behouden. "Er is een kans dat Marvin vertrekt, zoals er ook een kans is dat hij blijft. We hebben hem een zeer goede aanbieding gedaan en zitten momenteel niet in de situatie dat we hem móeten verkopen."
quote:Sportweek meldt dat de Amsterdammers zich bij Sparta Rotterdam hebben gemeld voor de talentvolle spits. Emnes kan de eerste aankoop worden van Danny Blind. De nieuwe technisch directeur van Ajax bekleedde die functie tot voor kort bij de huidige club van Emnes, Sparta.
Dat is ook de reden waarom hij hem bij de selectie gehaald heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Marco weet wat hem te doen staat. Toch even ompraten om i.i.g een jaar bij ons te komen ballen.
Douglas, Pranjic, Sulejmani...?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:07 schreef Longmen het volgende:
Volgens Blind is ajax op zoek naar versterkingen in elke linie (in Holland sport).
De geruchten-stroom komt al op gang.quote:Douglas ziet Ajax zitten
AMSTERDAM - FC Twente-speler Douglas Franco Teixeira (20) ziet een overgang naar Ajax wel zitten, zegt zijn manager Rob Cohen. De centrale verdediger is na het vertrek van John Heitinga in beeld bij de Amsterdammers en onderstreepte in de beslissende play-offwedstrijd om de voorronde van de Champions League waarom. Ajacied Klaas-Jan Huntelaar wist zich in twee duels niet aan hem te ontworstelen.
Douglas
Ook Schalke 04 van Fred Rutten heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaan, die in Enschede tot 2011 onder contract staat.
Willen jullie hem terug?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe zit dat nou met Leonardo, hoorde dat hij weg mocht?
Als Schalke serieus wordt, gaat hij daar natuurlijk naartoe.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
De geruchten-stroom komt al op gang.
bron: telegraaf.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
De geruchten-stroom komt al op gang.
bron: telegraaf.
Mwah, veel spelers vinden die stap in 1 keer te groot, en terecht. Bundesliga is een grote en sterke competitie. Wanneer hij bij Ajax goed zal spelen komt die kans echt nog welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als Schalke serieus wordt, gaat hij daar natuurlijk naartoe.
Hij waarschijnlijk niet: hereniging met Rutten, CL-voetbal, meer geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, veel spelers vinden die stap in 1 keer te groot, en terecht. Bundesliga is een grote en sterke competitie. Wanneer hij bij Ajax goed zal spelen komt die kans echt nog wel
Bij Ajax is ie garant op een basis-plek. Bij Schalke lijkt me die kans kleiner.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk niet: hereniging met Rutten, CL-voetbal, meer geld.
quote:‘Boulahrouz gaat naar Ajax’
Uitgegeven: 20 mei 2008 10:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2008 10:09
AMSTERDAM – Als we Barbara Barend moeten geloven, vertrekt Khalid Boulahrouz naar Ajax. De presentatrice meldt in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music dat de kans groot is dat Marco van Basten na het EK de verdediger meeneemt naar zijn nieuwe Amsterdamse werkgever.
“Ik verwacht dat Van Basten ervoor zal kiezen Boulahrouz mee te nemen naar het aanstaande Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland,” meent Barend. “Sterker nog, ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax.”
Het afgelopen seizoen maakte Boulahrouz de overgang naar Sevilla, maar hij kon in Spanje vooralsnog geen potten breken. De robuuste ausputzer was voornamelijk geblesseerd en kwam daardoor slechts sporadisch in actie.
De Zeeuw
Verder meldt Sportweek dat de kans groot is dat Demy de Zeeuw komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam. De international zou volgens een insider zelfs al rond zijn met de Amsterdamse club. “Alleen Ajax en AZ moeten het nog eens worden over de transfer,” aldus de bron van het weekblad.
Zelf ontkent de middenvelder deze overgang. “Ik snap de optelsom die sommige mensen maken”, reageert de 24-jarige middenvelder op de site. “Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam.”
Emnes
Tenslotte hebben de hoofdstedelingen zich volgens Sportweek officieel bij Sparta gemeld voor Marvin Emnes. De negentienjarige aanvaller staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en Heerenveen.
De interesse in de jongeling is opmerkelijk aangezien eerder werd ontkend dat Emnes met Danny Blind, de nieuwe technische manager, mee zou gaan naar Ajax.
Bron: ŠNUsport
ik denk het ook Babs. Die kut weet net zoveel als ons.quote:Als we Barbara Barend moeten geloven.....
Ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax
Goed bericht. Zo mag ik het horen. Durven investeren!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:40 schreef JeroenV het volgende:
"Transferbudget blijft in tact"
AMSTERDAM - "Ajax kort niet op het transferbudget, dat blijft gewoon staan. Wat we ons hebben voorgenomen om te gaan doen op de transfermarkt, doen we ook." Het was één van de meest opvallende uitspraken van Uri Coronel, net nadat hij tot voorzitter van de raad van commissarissen was benoemd.
"Met het mislopen van de inkomsten uit de Champions League weten we nu al dat Ajax financieel een moeilijk seizoen voor de kiezen krijgt. Anders zou het een stuk simpeler zijn geweest", aldus Coronel.
"Neemt niet weg dat we gewoon doorgaan met de beoogde investeringen om het eerste elftal te versterken. We moeten die stap maken om niet te blijven voortmodderen op het huidige niveau. De kosten gaan voor de baat, zo zeggen ze dat. De plannen van Van Basten vinden daarom gewoon doorgang, ook nu we volgend seizoen geen Champions League spelen, maar UEFA Cup."
Hij mag Timmer wel meenemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
Als we die geruchten allemaal moeten geloven speelt het hele Nederlands Elftal straks bij Ajax
Sorry die is 5 jaar geleden afgekeurd.quote:
Haal ze gewoon allebei en verhuur van der Wiel een seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:25 schreef Longmen het volgende:
Liever Douglas dan Boula, Khalid is toch een risico.
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:25 schreef Longmen het volgende:
Liever Douglas dan Boula, Khalid is toch een risico.
Ik ook niet, die gast scoorde tegen Ajax volgens mij z'n eerste doelpunt van het seizoen (en dan was al na 25 wedstrijden ofzo)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Emnes, daar zie ik het nut nou niet van in.
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."quote:
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."
Maar het zouden wel drietwee goede aankopen zijn.
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.
Het zijn alle 3 voetballers die dit seizoen een goede (mss wel geweldige) periode gehad hebben en ook een mindere. Het blijven alle 3 risico-aankopen. Al hoop ik dat het hele Emnes-verhaal niet waar is. Want dat is een heel leuke voetballer, maar niet het niveau waar Ajax tevreden mee moet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.
Maar goed, van het rijtje Sulejmani, Lens en Emnes, heb ik het liefst Lens. Schijnt maar 3 miljoen te kosten en speelt de tweede helft van het seizoen beter dan Sulejmani en Emnes bij elkaar.
Helemaal mee eens, met Boulah heb je gelijk een brok ervaring en een Nederlander. Ik denk dat hij de perfecte man is om de verdediging te leiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijkquote:
Das waar, dan werd het stukje ook afgesloten met nanananana helemaal niet in amsterdam.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijk
quote:Darío Cvitanich is goed bezig in zijn laatste wedstrijden voor Banfield. De toekomstige spits van Ajax scoorde op de vijftiende speeldag van de Clausura twee keer tegen San Martín.
Cvitanich opende de score op zijn verjaardag door de bal uit een vrije trap van heel dichtbij in het doel te werken. De 24-jarige aanvaller maakte ook Banfields vijfde. Hij omspeelde de doelman en schoot de bal met links in het lege doel.
Met de twee treffers staat Cvitanich nu op negen doelpunten en deelt hij de eerste plaats op de Argentijnse topscorerslijst met Martín Bravo, die droog bleef staan. Cvitanich maakte er vier met het hoofd dit seizoen.
Hij is goed bezigquote:
quote:
Vermaelen in goede vorm ( tegen PSV bevoorbeeld ) is een geweldenaar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Rejected het volgende:
Douglas en Boulah als CV's <3
Jammer voor Vermaelen en Gregory dan, die zullen wel leren van Khalid!
En die zijn toch altijd geblesseerd.
Das waar ook, hij heeft nog in Vijfhuizen (DSOV) gevoetbald en we schelen maar een jaarquote:
Anderzijds kan het geen kwaad om meerdere centrale verdedigers van een bepaald niveau in je selectie te hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Rejected het volgende:
Douglas en Boulah als CV's <3
Jammer voor Vermaelen en Gregory dan, die zullen wel leren van Khalid!
En die zijn toch altijd geblesseerd.
Je knijpt hem al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef PyTh het volgende:
Als Boularouz een goed EK speelt is hij waarschijnlijk te duur voor ajax, of ze moeten hem vooraf vast weten te leggen al is dat niet zonder risico gezien zijn blessuregevoeligheid.
Beter allebei. Zo ruim zitten we nog steeds niet in onze verdedigers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.
Nou, niet echt hoor.quote:
Mikey (of Miki/Mickey) is tweede keuze, hoorde Danny Blind gisteren over Lionel Messi.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou, niet echt hoor.
Suljemani nog niet rond?
Duurt wel lang zeg, misschien twijfelt hij nu toch wel nu jullie geen voorronde CL spelen
van ajax.nlquote:Ajax en Edgar Davids gaan uit elkaar
Amsterdam, 20 mei 2008
Ajax en Edgar Davids hebben besloten geen nieuwe verbintenis met elkaar aan te gaan. Het huidige contract van de aanvoerder loopt af op 30 juni 2008.
Op 30 januari 2007 keerde de 34-jarige Amsterdammer, na meer dan 10 jaar in het buitenland gevoetbald te hebben, terug bij Ajax. Ruim 15 jaar daarvoor, op 8 september 1991, maakte Davids zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd Ajax – RKC Waalwijk (5-1). Davids verliet Ajax in mei 1996 en speelde achtereenvolgens bij AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur.
De middenvelder speelde 184 officiële wedstrijden in Amsterdamse dienst, daarin maakte hij 36 doelpunten. Hij werd met Ajax drie keer kampioen van Nederland en twee keer Bekerwinnaar. Verder veroverde hij met de Amsterdamse club vier keer de Super Cup (die tijdens zijn loopbaan werd omgedoopt tot Johan Cruijffschaal), een Europese Super Cup, de UEFA Cup, de Champions League en de Wereldbeker voor clubteams.
Edgar Davids zei over het aanstaande vertrek het volgende: ,,Aan de ene kant vind ik het jammer dat we uit elkaar gaan, want ik ben Amsterdammer en Ajacied. Maar het is ook niet zo dat ik ten koste van alles bij Ajax kan blijven. Ik heb de afgelopen weken al vaker gezegd dat de kans dat ik zou blijven heel klein was. Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen. Er is de afgelopen periode interesse getoond uit binnen- en buitenland. Ik ben fit en voel me nog goed genoeg om op niveau door te voetballen.”
,,Toen ik zondag het veld instapte stond ik er niet bij stil dat het de laatste keer zou zijn in een Ajax-shirt. Maar toen ik het veld afliep, voelde het toch dat het de laatste keer was. Om die reden liep ik samen met Johnny Heitinga een rondje langs de tribunes, eigenlijk een afscheidsrondje dus. Het is normaal dat je als speler na afloop het publiek bedankt, maar nu heb ik dat iets uitgebreider gedaan. Ik kom aan het begin van volgend seizoen zeker nog een keer langs om echt afscheid van de supporters te nemen.”
jah en defour komt ook nogquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mikey (of Miki/Mickey) is tweede keuze, hoorde Danny Blind gisteren over Lionel Messi.
Dit lijkt me een grap!!!!quote:Michael Mols staat open voor terugkeer naar Ajax
Ajax en Andy Blommink, de zaakwaarnemer van Michael Mols, hebben vorige week orienterende gesprekken gevoerd over een terugkeer naar Ajax. De 37-jarige spits is dit seizoen in dienst van Feyenoord en bewijs zijn waarde op de momenten dat Feyenoord hem nodig had. Afgelopen seizoen scoorde Mols 3 doelpunten in 20 wedstrijden.
'In dit stadium doen wij geen uitspraken over op hande zijnde transfers', tekende De Telegraaf op uit de mond van Blommink. 'Michael heeft een verleden bij Ajax en in deze fase van zijn carriere staat hij open voor een fantastische aanbieding als deze. Verder kunnen we niks zeggen over de staat van de vorderingen.'
Een eventuele transfer van Feyenoord van Ajax zou frappant zijn, aangezien Mols na zijn periode bij ADO Den Haag aangaf te willen stoppen met voetbal. Michael Mols speelde in zijn carriere eerder voor Ajax, Cambuur, FC Twente, FC Utrecht, Rangers
FC Utrecht, ADO Den Haag, Feyenoord.
Goh.quote:
Zonda, van mij mocht hij blijven. Al was het alleen maar om zijn rol buiten het veld.quote:
Schijnt zelfs dat ie wordt opgeroepen voor het EK. Sterker nog Barbara Barend denkt dat Van Basten hem meteen vanuit Zwitserland mee naar Ajax neemt.quote:
Kut. Ondanks dat je het al maanden aan voelde komen doet het toch pijn als je dit leest. Hopen dat ie een afscheid a la Stam en Heitinga krijgt en niet zn laf bosje bloemen in de rust.quote:
Hij wist het heus al langer. Had hij het wat eerder moeten laten weten en had hij ook een mooi afscheid gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut. Ondanks dat je het al maanden aan voelde komen doet het toch pijn als je dit leest. Hopen dat ie een afscheid a la Stam en Heitinga krijgt en niet zn laf bosje bloemen in de rust.
Nah, Davids lijkt me wel iemand die daar echt nog heel lang aan twijfelt. En na wat Van Basten (al was het bij wijze van grap) over hem gezegd heeft, begrijp ik zijn keuze ook wel. Ben benieuwd dat of ie nog ergens gaat voetballen of dat ie helemaal stopt. Stoppen in het shirt van Ajax zou wel het mooiste zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij wist het heus al langer. Had hij het wat eerder moeten laten weten en had hij ook een mooi afscheid gehad.
Edgar, bedanktquote:
Idd, vond hem niet meer echt top spelen moet ik eerlijk zeggen. Natuurlijk staat zijn rol in de kleedkamers buiten kijf, perfecte team speler waar aan de jongere garde zich kon optrekken. Maar op het veld maakte hij niet echt meer het verschil.... Toch jammer..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut. Ondanks dat je het al maanden aan voelde komen doet het toch pijn als je dit leest. Hopen dat ie een afscheid a la Stam en Heitinga krijgt en niet zn laf bosje bloemen in de rust.
Gaat ie ook krijgen.. hij komt nog terug voor z'n afscheid..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel ergens anders gaat voetballen. Geeft ook aan nog fit te zijn. Beetje raar dat hij niet gewoon bij Ajax stopt met een mooi afscheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, Davids lijkt me wel iemand die daar echt nog heel lang aan twijfelt. En na wat Van Basten (al was het bij wijze van grap) over hem gezegd heeft, begrijp ik zijn keuze ook wel. Ben benieuwd dat of ie nog ergens gaat voetballen of dat ie helemaal stopt. Stoppen in het shirt van Ajax zou wel het mooiste zijn
Kuffourquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef versteegrob het volgende:
Wat gaat er eigenlijk met Perez gebeuren? Hoop dat hij weg gaat
Totaal geen toevoeging en is er al bekend wie er weg gaan?
Wat een beest!quote:Heitinga haalde topsnelheid van 32,4 kilometer per uur
Het Orwelliaanse tijdperk doet haar intrede in de voetbalwereld. Met militaristische precisie worden de verrichtingen van de spelers bijgehouden, volgende maand op het EK in Zwitserland en Oostenrijk. De Castrol performance-index van de UEFA is een nuttig instrument voor bondscoaches, houdt spelers een spiegel voor, maar is bovenal een natte droom voor cijferfetisjisten.
Zo blijkt uit een van de vele parameters van de performance-index dat John Heitinga in de oefeninterland tegen Oostenrijk eind maart een topsnelheid van 32,4 kilometer per uur haalde. Niemand zette die avond in het Ernst Happel stadion in Wenen een hogere ‘top speed’ neer.
Oostenrijk – Nederland was een van de interlands waar de performance-index proef draaide. Op EURO 2008 is het systeem verfijnd. Zestien camera’s registeren alle loopacties van de spelers. Een computerprogramma verwerkt de maalstroom aan gegevens en vertaalt ze in grafische modellen en talloze stats. Uit de tekeningen komt verrassend naar voren dat André Ooijer zich tegen Oostenrijk vaker bemoeide met de opbouw dan collega-verdediger Heitinga.
Door de positiemetingen is het mogelijk te becijferen welke afstand de internationals afleggen. Oranjes marathonman tegen de Oostenrijkers was Klaas-Jan Huntelaar, die in anderhalf uur 11.823 meter aflegde. De stappenteller van Denny Landzaat, ingevallen in de blessuretijd, stokte bij 549 meter.
Kwam dat feitje niet al voorbij in AFC Ajax #733quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Kwam dat feitje niet al voorbij in AFC Ajax #733
Het lijkt mij dat Douglas juist voor de toekomst is, en Boula niet. Dus wat bedoel jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:06 schreef Silaz het volgende:
Douglas zo snel mogelijk binnenhalen. Boulah hoeft niet persé, met vermaelen heb je genoeg toekomst imo.
Je praat onzin.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:52 schreef golfer het volgende:
Als iemand, en al was ie mijn jeugdheld, niet geschikt was als scout voor Ajax, dan was het wel Piet.
Die moeten ze niet terug halen.
Hij is door JC ooit naar voren geschoven, maar nu JC uit beeld is, kan Piet echt geen enkele toegevoegde waarde hebben.
Dan kan je net zo goed Henk Groot of Bennie Muller aanstellen.
Jij vind 9 goals uit 15 wedstrijden matig?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was helemaal blij toen ik die kop las van dat ie topscorer is blijkt ie nog steeds maar 9x gescoord te hebben
Notabene bij een middenmoter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef Radegast het volgende:
Jij vind 9 goals uit 15 wedstrijden matig?
En topscorer van de competitie, als ik het goed heb gelezen.quote:
Wellicht omdat Huntelaar vertrekt, en bovendien zou een goede buitenspeler ook niet verkeerd zijn. Of willen we weer het hele seizoen aanmodderen met Kennedy en Rommedahl die stuivertje wisselen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zei Blind gister eigenlijk dat ze voor elke linie een versterking willen halen? Voorin lijkt me totaal onnodig
Omdat Sulejmani gaat komenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zei Blind gister eigenlijk dat ze voor elke linie een versterking willen halen? Voorin lijkt me totaal onnodig
Ik dacht dat ze daar al op het einde van het seizoen warenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef Radegast het volgende:
Jij vind 9 goals uit 15 wedstrijden matig?
Met Suarez en Huntelaar heb je twee goede aanvallers, dat is te weinig om kampioente worden en de UEFA cup te winnen. En dan ga ik er ook nog van uit dat KJH blijft...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:‘Boulahrouz gaat naar Ajax’
Uitgegeven: 20 mei 2008 10:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2008 10:09
AMSTERDAM – Als we Barbara Barend moeten geloven, vertrekt Khalid Boulahrouz naar Ajax. De presentatrice meldt in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music dat de kans groot is dat Marco van Basten na het EK de verdediger meeneemt naar zijn nieuwe Amsterdamse werkgever.
“Ik verwacht dat Van Basten ervoor zal kiezen Boulahrouz mee te nemen naar het aanstaande Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland,” meent Barend. “Sterker nog, ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax.”
Het afgelopen seizoen maakte Boulahrouz de overgang naar Sevilla, maar hij kon in Spanje vooralsnog geen potten breken. De robuuste ausputzer was voornamelijk geblesseerd en kwam daardoor slechts sporadisch in actie.
De Zeeuw
Verder meldt Sportweek dat de kans groot is dat Demy de Zeeuw komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam. De international zou volgens een insider zelfs al rond zijn met de Amsterdamse club. “Alleen Ajax en AZ moeten het nog eens worden over de transfer,” aldus de bron van het weekblad.
Zelf ontkent de middenvelder deze overgang. “Ik snap de optelsom die sommige mensen maken”, reageert de 24-jarige middenvelder op de site. “Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam.”
Emnes
Tenslotte hebben de hoofdstedelingen zich volgens Sportweek officieel bij Sparta gemeld voor Marvin Emnes. De negentienjarige aanvaller staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en Heerenveen.
De interesse in de jongeling is opmerkelijk aangezien eerder werd ontkend dat Emnes met Danny Blind, de nieuwe technische manager, mee zou gaan naar Ajax.
ŠNUsport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |