Claire vertelde honderduit over buiten. Huub luisterde.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Conclusie: het was dus WEER een nietszeggende monoloog, die door niemand tegengesproken werd.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:11 schreef Py het volgende:
Brian en Amanda komen ff klieren![]()
Huub wil niet meer spelen.
Dank je,welgemeendquote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Journalist in de familie, maar fijn dat je er eindelijk weer bent
Dan zou ik haar voor eeuwig verafgoden!!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:12 schreef Kinga het volgende:
Claire trek die pruik van haar harses, je kan het!!!
Zeg wil je stoer doen?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
Claire tegen Brian: Je moet eens weten wat jouw moeder allemaal aan het doen is.
Natuurlijk is dat zo.....hij is zo geslepen als de pest en die domme gans denkt dat ze de hoofdprijs heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian mag vaak gemaakt doen, maar dit is ook vreselijk acteerwerk van Huub. Hij zal ook niet langer dan een half jaar monogaam blijven. En Claire, tja das echt de naïeveling van de kooi, na alles wat er gebeurt is (voor en tijdens hun relatie) zo snel met Huub trouwen en dan ook nog eens in de kooi.
Ik vind Claire helemaal top, als ze nu nog die pruik van Amanda d'r harses trekt is ze mijn Gouden Kooi-heldquote:Op maandag 19 mei 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Claire: Wat ik van jullie allemaal te weten ben gekomen, na de Kooi redden jullie het echt niet.
Claire![]()
![]()
![]()
Jammer, ze doet het niet.....ze had DE kans.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
CLAIRE GRIJP DIE PRUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |