Volgens mij besef je niet half waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef blacklady29 het volgende:
jazeker heb ik daar bij stilgestaan maar de uitslag van de week was goed en ik moet over 1 jaar terug komen voor een nieuw uitstrijkje ze hebben bij mij alles al weg gehaalt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het moet zijn "naar jouw mening" en "naar die gezinnen", blacklady29, leer ervan en leer het je kinderen.
Je bent immers geen Tokkie maar een slimme zelfstandige vrouw, toch ?
Ohja, en over die leestekens he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Meer dat we niet snappen dat een slimme zelfstandige vrouw die geen Tokkie is, dit soort vragen überhaupt moet stellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:18 schreef blacklady29 het volgende:
het lijkt wel een hele moeilijke vraag of jullie snappen het niet de vraag was .......... ach forget it
Wat een geklets hier zeg, PAP 1 of 2 is nog helemaal geen kanker, het kán een voorstadium zijn, maar het zijn tot nu toe slechts onrustige cellen. Daarbij hoeft de vorm van kanker die haar moeder had helemaal niet erfelijk te zijn, en sowieso krijgt 1 op de 3 mensen kanker, dus dan zouden wel heel veel mensen geen kinderen meer moeten nemen als ze daar allemaal rekening mee moeten houden, of stel je voor dat je onder een bus loopt!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:39 schreef Lllaura het volgende:
Tja, (helaas?) moet iedereen het zelf weten. Maar ik zou me, vooral in jouw situatie, nog eens goed achter de oren krabben voordat ik zou beslissen om (nóg) een kind op de wereld te zetten. Júist nu je ziek bent.
Kanker (die ook nog eens erfelijk) is, zou wat mij betreft namelijk eerder een reden zijn om géén kinderen meer te nemen dan om het wél te doen...
Aha!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:13 schreef blacklady29 het volgende:
idd vivi dankjewel ben blij dat me toch iemand begrijpt
Het moet zijn "barst", "reacties" en "die", blacklady29.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef blacklady29 het volgende:
ik bars bijna in tranen uit om de reaties wat ik krijg terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik had alleen een vraag
Dit is niet echt het juiste platform voor jouw problematiek denk ik. Als ik jou was zou ik gewoon niet meer lezen of posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef blacklady29 het volgende:
ik bars bijna in tranen uit om de reaties wat ik krijg terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik had alleen een vraag
Het is "bijdehand".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:24 schreef blacklady29 het volgende:
ha ha ha bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |