quote:Op maandag 19 mei 2008 15:39 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet maar eens een avond met een groep gaan stappen die bijna geheel uit vrouwen bestaat,
daar is mannenpraat echt niks bij
Zijn er meerdere dan? Ik ken alleen die Blonde, maar die is niet echt vrouwvriendelijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef oktopus76 het volgende:
Nee, de dames hebben met meerdere donkere adonissen de lakens mee gedeeld.
Getuige dat ze op een forum post heeft ze wel internet, hoeveel moeite kost het dan een blote neger op het scherm te toveren? In hoeverre het gemiddelde adult-model representatief is kun je je natuurlij kafvragen, maar goed.quote:Hai, ik ben een blonde blanke meid van 27, en heb de laatste tijd fantasieën over hele donkere creoolse mannen, de echte negers dus. Deze fantasieën helpen me enorm met masturberen. vaak denk ik dan aan gespierde afgetrainde negers met dikke lange piemels.
Zijn er meer dames die stiekem fantaseren over negers???
Verder wil ik graag weten of negers echt van die dikke lange piemels hebben of zijn het maar fabeltjes? Heb nl nog nooit een blote neger gezien, maar hoor wel verhalen!
Ook hoor ik graag ervaringen van meiden die sex met een neger hebben gehad! Ben zeer nieuwschierig naar deze heren!
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef DroogDok het volgende:
Hai, ik ben een blonde blanke meid van 27, en heb de laatste tijd fantasieën over hele donkere creoolse mannen, de echte negers dus. Deze fantasieën helpen me enorm met masturberen. vaak denk ik dan aan gespierde afgetrainde negers met dikke lange piemels.
Waar komt die wijze praat vandaanquote:Op maandag 19 mei 2008 15:39 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet maar eens een avond met een groep gaan stappen die bijna geheel uit vrouwen bestaat,
daar is mannenpraat echt niks bij
ga maar eens mee met een formule een weekendjequote:
Ik hou niet zo van formule een, meer van de BRLquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ga maar eens mee met een formule een weekendje![]()
dan weet je het wel
Jij bent niet braaf, dus van jouw gedrag/interesses wordt niet opgekeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Penissen zijn gewoon enorm interessant... wij vrouwen snappen niets van dat mysterieze ding wat zoveel verschillende gedaanten kan hebben. Het biologeert
Nou Nou Nou zo'n misterie is het niet hoor, het kent maar 2 standenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Penissen zijn gewoon enorm interessant... wij vrouwen snappen niets van dat mysterieze ding wat zoveel verschillende gedaanten kan hebben. Het biologeert
Nee man !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nou Nou Nou zo'n misterie is het niet hoor, het kent maar 2 standen
Nee zit nu op rtl 7 en nu komt die vieze kelly weer voorbijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
lekker rukken op meisjesfora he
Zit je ook op de tinachat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |