Maar niet enkelt in KSC...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:07 schreef Tmaatje het volgende:
Hmm waar ben ik ?? ik zit inmiddels al over de 5000
Binnenkort vierde. JJ zien we niet meer terug...quote:
Whehe. Provinciegenoten voelen elkaar aan!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja ik dacht eerst al dat je had teruggelezen
helaas niks ontvangenquote:
Dat denk ik ook niet neequote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Binnenkort vierde. JJ zien we niet meer terug...![]()
pwnquote:Op maandag 19 mei 2008 19:23 schreef Muck het volgende:
[..]
helaas niks ontvangen
toch bedankt voor de moeite
O,dat zei je zelf al....quote:morgenvroeg eerst een langs de vodapwn winkel in Arnhem gaan dan
Is dat alweer voorbij dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee
hoeveel heeft ze er inmiddels na PeZu gehad?
quote:
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandiendenquote:
Ik zal het proberen maar:quote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef OA het volgende:
Frits, open jij eens een nieuw voetbalonderschrijfttopicdeeltjedinges. Ik ga iig geen tpoic openen in VBL...![]()
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet dat OA en ik vier handen op een buik zijn, dus daarom snap ik deze opmerking
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet dat OA en ik vier handen op een buik zijn, dus daarom snap ik deze opmerking
ik vraag me ook altijd af waarom ik dat soort dingen gewoon weetquote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandienden
Ja, het is echt een gevalletje "quote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandienden
Zeker. Heb al een zak leeg en de tweede is reeds aangebroken!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens senseo black op?
Goed te drinken dus?!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Heb al een zak leeg en de tweede is reeds aangebroken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |