Hoog Story-gehalte, weinig inhoud. Zo te lezen hebben ze alleen het interview in FilmView geraadpleegd. En natuurlijk het onvermijdelijke uithoren van iemand uit de categorie kwebbel-buurvrouw, klasgenoot-van-15-jaar-geleden, aangetrouwde-achter-achter-zwager. In dit geval Anneriet, een collega uit de bibliotheek waar hij werkt. Voor ons, Fokkers, levert dat wel meteen de leukste passage op:
... Anneriet vertelde ons verder dat hij niet zo goed raad weet met de vele complimentjes die hij n.a.v. zijn columns krijgt. "Op de internet-site waar hij zijn stukjes plaatst wordt hij dagelijks bedolven onder lovende woorden. En wat doet hij", lacht ze vrolijk, "sinds kort post hij op diezelfde site, onder een pseudoniem, dagelijks een vreselijk negatieve reactie op zijn eigen werk. Zoals 'saai', 'dit kennen we nou wel', en 'je herhaalt jezelf'. De grootste mop is dat zijn lezers vervolgens verontwaardigd reageren op de inbreng van dit pseudoniem"...
Ja, ja, Smallsister was je naam?
Nico ga door en pas op je tellen: Big-Brother is also watching you
Te ruste
Rob
Groeten, Nico
quote:
op 11-05-1999 om 03:14 AM schreef Arjuno het volgende:Ja, ja, Smallsister was je naam?
Volgens mij is het GeGs.
quote:
op 11-07-1999 om 04:40 PM schreef doordevil het volgende:
Er is iemand ontzettend aan het pielemuizen, maar het doet me geen hol. Ik blijf gewoon iedere dag mijn stuk er uit rammen. Alleen onder de naam Doordevil.
De symbioten die nu lastig aan mijn rug gaan hangen neem ik voor lief.
Groeten, Nico
Symbioten....symbioten.....symbioten....dat zoeken we op,
s....y....m.....b.........i.......i.....i.....ose????
ok dan maar..symbiose= het samenleven van verschillende organismen in het planten-en dierenrijk, tot voordeel van elkaar of een der deelgenoten. (Kramers)
Ja ja.
Geen idee wat je bedoelt, Doordevil. Kun je dat nog even uitleggen?
Of bedoel je dat we je met rust moeten laten?
Van je rug afspringen?
Volgens mij ben je zelf ontzettend aan het pielemuizen, meneer de doordevil.
quote:
op 11-07-1999 om 04:40 PM schreef doordevil het volgende:
Er is iemand ontzettend aan het pielemuizen, maar het doet me geen hol. Ik blijf gewoon iedere dag mijn stuk er uit rammen. Alleen onder de naam Doordevil.
De symbioten die nu lastig aan mijn rug gaan hangen neem ik voor lief.
Groeten, Nico
That's the spirit.
Misschien moet je maar een interview met Danny doen om de zaak op te helderen
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 07 November 1999).]
Waarom? Omdat ik dagelijks zit te schuddebuiken van het lachen om Doordevils stukjes, en nu moet merken dat ik hem zit te ergeren. Dat is wel het laatste wat ik wil.
Deze topic opende ik als protest-met-knipoog tegen smallsister. Zij was duidelijk niet gecharmeerd van Doordevils stukjes (en is daarmee, voor zover ik weet, zo'n beetje de enige) en ik verbaasde me erover dat ze het bleef lezen en telkens opnieuw met dezelfde soort negatieve reactie kwam.
Bovendien wilde ik de draak steken met al die geruchten die hier om de haverklap het forum worden opgeslingerd.
Doordevil, je krijgt niet mijn excuses, een grap moet kunnen en dat zal jij, als meester van de humor, waarschijnlijk wel beamen. Maar nu ik je irritatie bemerk voel ik wel de behoeft om bij deze publiekelijk even elk misverstand uit de weg te ruimen.
En nu maar hopen dat verder niemand meer reageert, zodat dit topic langzaam de vergetelheid kan inzakken.
Groet, Arjuno
------------------
The trick is to keep breathing.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 07 November 1999).]
Een regeltje te veel Arjuno dit is een inkoppertje. Ik ben een fan van Doordevil maar zie jou graag nog ff zweten.
On Top!
Neeeeeeeeeee, niet doen.....te laat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |