quote:
Seht schön aus! (ofzoiets)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ben ook blij, m'n huissie is al bijna klaar![]()
Alleen nog voegen, verwarmingen, keuken, badkamer, toilet, tegelen, deuren, voordeur, dakkapellen, carport, nieuwe ramen, drempel en nog dingen wat ik niet weet wat moet gebeuren, dan is het klaar
piepklein stukje huis
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spiekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ben nog steeds haske vlieft op mijn gordijnen![]()
In de reflexie van het raam zie je ook een stuk van mijn terras waar vanaf donderdag ook echt tegels op liggen![]()
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spieken
Mooi!
Het terras dus hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Het is net bouwput af, er staat geen plant
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Cool !!! Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passen prima en kraakvrij muis! Heel erg dankjewel!![]()
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!
oh, hij hangt ook nog onder de gigantische meidoorn van de buurman zie ik nuquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.
Klopt. Dik 10 jaar geleden eens een plantje in de border gezet en ieder voorjaar komt het weer vrolijk op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Hoe laat begint die uitslag eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die rock van net was goed te pruimen, die is weer kut met een grote k
De uitslag is bekend. Nederland is niet door. De Finse rockers wel. En nog een stel leuke liedjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |