Jups.....Status van gebit:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag schatjes![]()
NMNS, al langs geweest?
Het gaat nu wel een beetje, alleen slecht slapen en regelmatig wakker worden. Volgens mij zit ik 's nachts een beetje met m'n kaken te maken (alle ellende van DGK herkauwen denk ik) en daar kon het wel eens door ontstaan zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lach er maar om...
Blijft die pijn tot volgende week donderdag?Dat lijkt me toch echt behoorlijk kut...
Ze zijn mooi......die Soury is een goed wijffie....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam: [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passen prima en kraakvrij muis! Heel erg dankjewel!![]()
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....
Omdat hij niet wist waar inmiddels al een wortelkanaal behandeling had plaats gevonden. En ik hem dat ook niet kon vertellen. Daarom natuurlijk eerst die fotootjes maken. Maar goed, dat had hij dan wel direct mogen doen. Stom ook dat ik mij weer als een te gewillig slachtoffer heb laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]bedoel ik dus, eerste keer dat ik bij m'n nieuwe tandarts aan kwam werd er binnen 10 minuten een foto gemaakt. Niet dat ik er vrolijk van werd
Snap overigens niet helemaal waarom hij de pijn niet meteen kan weghalen?
Bij mijn vorige ook, er moeten inmiddels tientallen foto's zijn van mij kaken. Er is volgens mij al wel een kleine middenklasser aan geld aan verspijkerd in m'n mond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook bij de tandarts binnen 10 minuten een foto. Ik kreeg zo'n bit in mijn mond en voor ik kon vragen waar het voor was had iedereen de kamer verlaten en was de foto gemaakt.
Fijn was ook of ze even vroegen of ik misschien ook zwanger was. Die kans had er toen (het is inmiddels 5 jaar gelden) best ingezeten![]()
Het kan dus wel.
Buuf wat gaaf!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey ga es met je smerige poten van de kastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |