quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]U houdt op te bestaan totdat de nazomerse RLS begint?
quote:Zwangere actrice 'Californication' verliest man
AMSTERDAM - De man van actrice Natascha McElhone is dood gevonden bij de voordeur van hun woning in Londen. De 42-jarige plastisch chirurg Martin Kelly zou in elkaar zijn gezakt na een hartstilstand. Dat meldt de Britse krant Daily Mail woensdag.
Wenn
De 36-jarige Californication-actrice, die in Los Angeles was voor filmopnamen, is onmiddellijk in het vliegtuig naar Groot-Brittannië gestapt.
De actrice, die rollen speelde in films als 'Solaris' en 'The Truman show' heeft twee kinderen met Kelly, Theodore (8) en Otis (5). Ze is momenteel zwanger van het derde kind.
quote:
mag ook 2 hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ja, daar doe ik jou ook wel een plezier mee idd.
Nog één?
Is toch al lang bedtijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hier?
Dezequote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Hij had het bijna nog verpest, met die BIZARRE penalty.quote:
Kom gezellig in de COSquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Ze draaien je verzoekjes wel lekker snel daar![]()
Rammstein![]()
Moeten er nog op de valreep zieltjes worden gewonnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Nah blijf wel hier een ban aan me reet op de laatste dag, dat zal me niet gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Nah, moet eik naar bed, morgen vroeg opquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Dat bestaat nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Jullie ook trusten vastquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Trusen NZquote:
Hou je het wel netjes danquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik al een nieuwe openen?
Woont 'ie in WaZ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ligt in een duinpan . Compleet stoned en word nu wakker van de kou
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraidquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
Nou kom op Basca we kunnen het. En geen moedermavo titel
Mooi Heb nog wat picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraid
Die cyper is Trees en zit bovenop Bounty .. De ouwe sjaggie !! maar Trees houd um jongquote:
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Dus het gaat goed met de rakkers en jou?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijk
Nou suc6 ermee ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch nog getrouwd!
Ik ga knorren, spannende dag morgen, en dan heb ik het niet over DGK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |