Woont 'ie in WaZ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ligt in een duinpan . Compleet stoned en word nu wakker van de kou
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraidquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
Nou kom op Basca we kunnen het. En geen moedermavo titel
Mooi Heb nog wat picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraid
Die cyper is Trees en zit bovenop Bounty .. De ouwe sjaggie !! maar Trees houd um jongquote:
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Dus het gaat goed met de rakkers en jou?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijk
Nou suc6 ermee ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch nog getrouwd!
Ik ga knorren, spannende dag morgen, en dan heb ik het niet over DGK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |