Dan weet je in ieder geval zeker dat ze je leuk vindt, dus dan kun je ook zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. Zo zie ik datquote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zeg je dat gewoon en dan is het klaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zou ik het wel zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha bekend(althans, met een meisje dan
)
well, thank you, thank you very muchquote:
wij zijn stoere chicksquote:
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja bij mij pakte dat wel anders uit hoorquote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Leuk dit. Als buitenstaander is het zo simpel maar als betrokkene is alles zo onzeker
Zie je welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja:D
Wel lief, van jullie
Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Juist, tijd voor direct actiequote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Hier gaat iedereen doorheen, weet jequote:
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet isquote:Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Ook hier toch wel min of meer bekend overigensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Wij weten natuurlijk niet wat erin het berichtje stond maar ik blijf bij de optie dat 'ie misschien ook niet weet wat 'ie moet zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Hij is ook lief hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen doorheen, weet je
[..]
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet is
Whahaha jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
daar heb ik na bijna 4 jaar nog steeds geen last vanquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook hier toch wel min of meer bekend overigens![]()
En uiteindelijk nu ik regelmatig bij haar over de vloer kom ebt de interesse wel wat weg![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
Whaha het ideequote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik vind het best een interessante eerste afleveringquote:
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is ook lief hoorEn jullie mij maar niet geloven! Als je wat tegen hem hebt, trouwens, hij wordt vandaag gebashed op geenstijl.... Daar wordt hij als arrogant afgeschilderd. Maar hij let gewoon ook op de kleine dingetjes. (Hee Lotte! Je bent bruiner geworden!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |