Wellicht niet, maar toch lijkt de kans mij groter. De meeste Twente Supporters die ik ken, zeggen dit trouwens ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax zonder Huntelaar, Heitinga en wellicht Davids lijkt me ook niet echt in staat om potten te breken in Europa.
Die laten Nkufo echt niet aannemen en die spelen de bal echt veel sneller rond dan Ajax nu doet.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk wat voor een organisatie er staat bij Twente. Daar kan je echt wel de CL mee in.
Sja, het is lood om oud ijzer. Dan kies ik voor toch voor Twentequote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar toch lijkt de kans mij groter. De meeste Twente Supporters die ik ken, zeggen dit trouwens ook.
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:08 schreef Sensation89 het volgende:
Zie het al voor me Twente in Camp Nou
geen verschil met het huidige ajax met topspelers als slijngard, rommedahl en sarpongquote:Op zondag 18 mei 2008 16:08 schreef Sensation89 het volgende:
Zie het al voor me Twente in Camp Nou en Bernabeu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |