vroeger bij ons thuis werd niks onder stoelen en banken geschoven, hoewel m'n moeder wel altijd zei dat het beleefd was als je je scheten in de wc deed. maar we zijn natuurlijk ook vaak met elkaar op vakantie geweest waarbij we urenlang met elkaar in de auto zaten en we regelmatig het spelletje van wie is deze scheet speelden en hoe krijgen we de lucht zo snel mogelijk weg. natuurlijk was m'n pa een ster in de eerste, en een loser in de laatste
ik vind het huislijk, menselijk en natuurlijk en ik doe dus ook echt niet moeilijk als het mij of mn vriend dwars zit. En we maken er heel veel grapjes over, zowel bij m'n ouders als in m'n eigen relatie. En het maakt hem niet minder sexy, totaal niet. ik word niet geil van ofzo maar ik vind het heel fijn dat er voor normale lichamelijke processen geen schaamte taboe of wat dan ook bestaat, het is onderdeel van het menszijn. Ik vind die schaamte voor aardse lichamelijke processen zo
christelijk.
besides, ik zuig toch ook aan z'n pik, waar ie dagelijks meedere malen mee pist,
hij mag zwetend over me heen hangen wanneer we weer eens flink bezig zijn,
ik schrob evenzohard de wc waar hij ook op schijt en ik trek zijn haren ook uit de douche of gootsteenputje
waarom zou ik moeite hebben met dat ie scheten laat of met de deur open schijt?