abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:35:06 #151
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58991401
* Scandalous is het eens met -Mellow-
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:13:14 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58992255
Een mooi verzorgde vrouw die een sigaret of joint draait vind ik dan weer allejezus sexy.
Maar dat heeft ook niets met viezigheid te maken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:02:50 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58994561
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Een mooi verzorgde vrouw die een sigaret of joint draait vind ik dan weer allejezus sexy.
Maar dat heeft ook niets met viezigheid te maken.
Meningen verschillen. Ik vind het behoorlijk ranzig en aso
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:05:13 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58994613
Dat geeft ook niets Qwea, ik heb me nooit iets van je aangetrokken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:15:40 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58994822
gelukkig maar. Dat is altijd geheel wederzijds geweest
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58996349
Ik snap niet wat er erg aan zou zijn als hij ziet dat ik mijn benen scheer. Maar ik douche hoe dan ook het liefst alleen dus is niet aan de orde. De toiletgang doe ik ook in mijn eentje en hoef ik ook niet van hem of wie dan ook te zien, horen en ruiken.

Ik bespreek veel, maar niet alles. Ik zet sowieso meestal eerst dingen voor mezelf op een rijtje voor ik overweeg het met een ander te bespreken. Verder vertel ik weinig over de seks in eerdere relaties. Ik zou niet weten wat hij met die info moet.
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:25:13 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58996473
Ik laat gewoon alles zien. Als je getrouwd bent en samen kinderen hebt lijkt me dat ook het meest logische. Al ben ik sowieso niet zo moeilijk met openheid.
De details over mijn vroegere seksleven hoeft hij overigens niet te weten, en hij hoeft wat mij betreft ook niet in mijn´poepgat te loeren als ik naar de wc moet ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:22 #158
81237 releaze
best of both worlds
pi_58999017
vroeger bij ons thuis werd niks onder stoelen en banken geschoven, hoewel m'n moeder wel altijd zei dat het beleefd was als je je scheten in de wc deed. maar we zijn natuurlijk ook vaak met elkaar op vakantie geweest waarbij we urenlang met elkaar in de auto zaten en we regelmatig het spelletje van wie is deze scheet speelden en hoe krijgen we de lucht zo snel mogelijk weg. natuurlijk was m'n pa een ster in de eerste, en een loser in de laatste
ik vind het huislijk, menselijk en natuurlijk en ik doe dus ook echt niet moeilijk als het mij of mn vriend dwars zit. En we maken er heel veel grapjes over, zowel bij m'n ouders als in m'n eigen relatie. En het maakt hem niet minder sexy, totaal niet. ik word niet geil van ofzo maar ik vind het heel fijn dat er voor normale lichamelijke processen geen schaamte taboe of wat dan ook bestaat, het is onderdeel van het menszijn. Ik vind die schaamte voor aardse lichamelijke processen zo christelijk.

besides, ik zuig toch ook aan z'n pik, waar ie dagelijks meedere malen mee pist,
hij mag zwetend over me heen hangen wanneer we weer eens flink bezig zijn,
ik schrob evenzohard de wc waar hij ook op schijt en ik trek zijn haren ook uit de douche of gootsteenputje
waarom zou ik moeite hebben met dat ie scheten laat of met de deur open schijt?
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:14:59 #159
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58999216
ik vind het niks met schaamte te maken hebben, maar meer met een onprettig gezicht/geur of wat dan ook
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:49:25 #160
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59007760
wij zijn niet zo van de verberg...

Slaat ook nergens op. Maar goed, je houdt altijd van die kneuters die een hoop gewicht hangen aan dat soort onbenulligheden.

Potjes, dekseltjes, etc.

En ja, er wordt hier nog behoorlijk geneukt.

Iets serieuzer: geloof dat ze me ondertussen wel heel goed kent, voor zover mogelijk. Ik ben een vrij onmogelijk en bijzonder egocentrisch persoon. Ik doe wat ik wil en geen mens die me daar van af houdt, tenzij ik er zelf voor kies. En dat gaat het makkelijkst als ik een ander er niet over hoor.

Wat dat betreft doet ze het best goed voor een 23 jarige. Niet zeiken, wel tot de orde roepen. En ze kan zelf ook lekker boos uit de hoek komen, dus dat gaat prima.

Bij de meeste mensen hou ik me op de vlakte, bij haar niet. Lijkt me een goeie zaak.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:58:45 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85040643
Wij weten alles van elkaar, we vertellen elkaar ook alles of vragen dingen die we willen weten. Of het nu om geld of seks gaat, waarom zou je dat verborgen houden. Dromen moet je kunnen delen, nooit denken dat de ander het raar of stom vindt. Je kunt nooit 100 procent ergens dezelfde mening over hebben en dat hoeft ook niet. Liever niet. Er moet wel wat te discussieren overblijven. Als je je dromen en wensen en verlangens verborgen houdt leidt dat alleen maar tot frustratie en ellende.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_85042085
En die kick van 1 jaar en 3 maanden is omdat?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_85042361
Hij en ik zijn beide redelijk gesloten personen, maar merk nu dat het juist steeds makkelijker word, beetje bij beetje stel je open en dan zie je verder wel.
In het begin was het heel moeilijk omdat ik met een boel dingen zat die ik niet altijd zei, en dat werd steeds ruzie.
Toen hebben we elkaar een half jaar niet echt gezien en toen kwam bij overlijden van een vriend zag ik hem weer en dat heeft me ook meer vertrouwen in hem gegeven en het is eigenlijk best sexy als je stukje bij stukje meer over hem te weten komt en hij ook over mij.
pi_85042397
ik heb er niet zoveel problemen mee.

alleen als de ander zit te kakken iclusief geluiden en geur dan hoef ik dat niet zo live mee te maken.

een vriend van mij die is daar te open in.

dan zit je bij hem (studio) en dan moet die schijtten.
gaat die met een biertje naar de pot, laat de deur open zodat die niks van het gesprek mist.

ondertussen zit zijn vriendin en hele goede vrienden gewoon in de aangrenzende woonkamer die alles kunnen horen :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:59:27 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85042521
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef haarmand het volgende:
alleen als de ander zit te kakken iclusief geluiden en geur dan hoef ik dat niet zo live mee te maken.

een vriend van mij die is daar te open in.

dan zit je bij hem (studio) en dan moet die schijtten.
gaat die met een biertje naar de pot, laat de deur open zodat die niks van het gesprek mist.

ondertussen zit zijn vriendin en hele goede vrienden gewoon in de aangrenzende woonkamer die alles kunnen horen :')
Dat zou voor mij een afknapper zijn, net als expres winden laten of boeren waar de ander bij is. Per ongeluk kan altijd maar expres of als het vaak gebeurt, bah.
pi_85042655
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zou voor mij een afknapper zijn, net als expres winden laten of boeren waar de ander bij is. Per ongeluk kan altijd maar expres of als het vaak gebeurt, bah.
mwah, weinig van mijn vrienden die tijdens een avond zuipen thuis opstaan en naar de wc gaan om daar te boeren of scheten te laten :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:10:10 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85042847
Je kunt het ook inhouden. Echt, heb dat in een relatie nog nooit bewust gedaan en mijn partners ook niet. Dit heeft ook niks met openheid in een relatie te maken vind ik.
pi_85045137
Mijn vriendin liet laatst een scheetje :')
Nog nooit zo hard gelachen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')