abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58776828
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Loqi het volgende:

[..]

2 zielen die samen 1 vormen
dat je samensmelt doordat je van elkaar houdt (sop sop ), elkaar aanvult en alles met elkaar deelt
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58779533
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hooguit dat zij het niet verteld heeft en hij net doet of hij niks doorheeft.
Simpele boerin dus, in plaats van simpele boer.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:04:37 #53
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_58795860
ik heb net mijn relatie van 7,5 jaar uit en 1 van de punten die me verweten werd is dat ik niet genoeg praatte en open was.
Dus advies: DOE HET!!!!!
Wat moet je anders?
pi_58875013
Als ik iemand net ken, ga ik echt niet al te persoonlijke shit op tafel gooien, dat komt met de tijd wel.

Verder eigenlijk dingen die je in de badkamer doet, zoals toiletbezoek, ontharen, dat hoeft hij nou weer net niet te zien.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_58891071
Wij delen vrij veel met elkaar, maar ik heb dat wel moeten leren.

Ik was vanuit mezelf erg introvert ingesteld, vertelde niet makkelijk wat ik dacht of voelde, wilde altijd eerst mijn problemen hebben opgelost voor ik het met iemand deelde enz...

Verder ook het type 'badkamerdeur-op-slot' en 'altijd slapen met wat aan' (zelfs als 't boven de 30 graden was).

Mijn vriend was helemaal anders: Pincode laten zien, laten meekijken als hij smst, samen naar het toilet, samen douchen, samen scheren...

Ja, daar moest ik wel aan wennen, haha!

Vind het nu nog wel lastig om te vertellen wat me dwars zit (als er iets is dat me behoorlijk dwars zit) en ongesteld zijn is echt een taboe. Dan wil ik niet dat ie op het toilet is of me opeens overal aan gaat raken (terwijl het voor hem zelf totaal geen issue is)

Openheid is wel goed denk ik, maar ieder mens heeft recht op privacy en zelfbeschikking vind ik =)
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
  maandag 26 mei 2008 @ 00:22:36 #56
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_58910620
Gewoon alles delen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 26 mei 2008 @ 09:26:43 #57
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58913069
Mijn vriend en ik delen ook vrijwel alles. Ik weet zijn pincode, gebruik soms zijn telefoon of neem die aan als hij overgaat, we douchen samen en ik heb ook wel eens gezien of gehoord dat hij op de pleet zat en andersom vast ook wel. Verder loop ik rustig naakt door het huis of lig ik naakt in bed als dat zo uitkomt.

Waarom zou je dingen moeten verbergen als je elkaar al zo lang kent?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_58930306
In mijn ogen is het toch de bedoeling dat je alles delen met elkaar.Ik dacht altijd dat een open en eerlijke relatie het best is.
Het is ook heel belangrijk om je eigen leven te hebben NAAST je relatie.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:56:12 #59
152789 karr-1
pi_58935303
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef the_witch het volgende:
In mijn ogen is het toch de bedoeling dat je alles delen met elkaar.Ik dacht altijd dat een open en eerlijke relatie het best is.
Het is ook heel belangrijk om je eigen leven te hebben NAAST je relatie.
Dat laatste ben ik geheel met je eens. Je moet niet een stel worden die 24 uur per dag aan elkaar gekleefd zitten en geen seconde zonder elkaar kunnen, want dan is het snel voorbij.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:23:47 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58937210
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:26 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend en ik delen ook vrijwel alles. Ik weet zijn pincode, gebruik soms zijn telefoon of neem die aan als hij overgaat, we douchen samen en ik heb ook wel eens gezien of gehoord dat hij op de pleet zat en andersom vast ook wel. Verder loop ik rustig naakt door het huis of lig ik naakt in bed als dat zo uitkomt.

Waarom zou je dingen moeten verbergen als je elkaar al zo lang kent?
Idemdito. Ik weet zijn picode, hij de mijne. We gebruiken elkaars foon, soms zelfs elkaars bankrekening. Tis bij ons ook niet nodig dat als de 1 bv even het pasje van de ander moet hebben dat er gevraagd wordt. Ik doe dat altijd wel, maar het hoeft niet. En bij mij al helemaal niet. Als er wat af is zie ik het wel.

Ik lig altijd naakt in bed, en als ik uit bed kom wandel ik gelijk naakt door naar de douche.

Geen geheimpjes dus
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:48:13 #61
152789 karr-1
pi_58940351
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Idemdito. Ik weet zijn picode, hij de mijne. We gebruiken elkaars foon, soms zelfs elkaars bankrekening. Tis bij ons ook niet nodig dat als de 1 bv even het pasje van de ander moet hebben dat er gevraagd wordt. Ik doe dat altijd wel, maar het hoeft niet. En bij mij al helemaal niet. Als er wat af is zie ik het wel.

Ik lig altijd naakt in bed, en als ik uit bed kom wandel ik gelijk naakt door naar de douche.

Geen geheimpjes dus
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:55:57 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58940517
na 2 jr ruzie maken en elkaars territorium verdedigen zijn we nu wel op het punt gekomen dat we een onbreekbaar team vormen.
Aangezien wij tegenpolen in het kwadraat zijn, werkt dat fantastisch. Alles wat ik niet heb, heeft hij en vice versa. We delen alles, behalve mail en vrienden. Financien blijven ook netjes gescheiden.
Ik hoef verder ook niet echt alles te doen waar hij bij is, voor ik het weet leef ik met een huisgenoot/broer samen.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:00:46 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58940619
Scheren,schijten waar mijn vent bij is?

Ik denk dat dat echt DE reden is waarom mensen uiteindelijk uit elkaar gaan. Ik wil graag de date-periode zo lang mogelijk rekken.
Als je elkaar nog aan het verleiden bent, ga je toch ook niet wijdbeens op de pot zitten waar hij bij is? Wat een mood-killer.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:16:34 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58941033
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:

Ik denk dat dat echt DE reden is waarom mensen uiteindelijk uit elkaar gaan. Ik wil graag de date-periode zo lang mogelijk rekken.
Als je elkaar nog aan het verleiden bent, ga je toch ook niet wijdbeens op de pot zitten waar hij bij is? Wat een mood-killer.
och, gaat toch al 3 jaar prima hoor
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:19:05 #65
152789 karr-1
pi_58941091
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:

Waarom niet? Ik scheer me ook wel als mijn vent erbij is en soms hebben we hele gesprekken terwijl 1 van ons op de plee zit en de ander staat te douchen. De date periode is bij het samenwonen wel voorbij lijkt mij.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:20:24 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58941124
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wij knijpen elkaars puisten uit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:24:15 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58941252
Ik heb een heel leven om 'lekker gek te doen' met mijn partner.
Persoonlijk vind ik de genoemde zaken nogal persoonlijk en alles behalve interessant voor mijn wederhelft.
Ik moet er ook niet aan denken dat ik hem zie schijten.

Ik blijf liever nog zo lang mogelijk een beetje ongrijpbaar. Bovendien word ik alles behalve opgewonden van dit soort zaken. Wat mij betreft duurt de date-periode dan ook een heel leven, want op het moment dat samen schijten en scheren mijn relatie definieert, maak ik mezelf van kant.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:26:39 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58941323
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
Persoonlijk vind ik de genoemde zaken nogal persoonlijk en alles behalve interessant voor mijn wederhelft.

Ik blijf liever nog zo lang mogelijk een beetje ongrijpbaar. Bovendien word ik alles behalve opgewonden van dit soort zaken. Wat mij betreft duurt de date-periode dan ook een heel leven, want op het moment dat samen schijten en scheren mijn relatie definieert, maak ik mezelf van kant.
tjah dat kan. Ik zou niet anders meer willen. En dat betekend niet dat er geen spanning meer is in mijn relatie hoor. In tegendeel zelfs
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:26:45 #69
152789 karr-1
pi_58941327
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef SHE het volgende:

gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal denken. Mijn relatie bestaat echt wel uit iets meer dan schijten en scheren hoor. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet meer dingen krampachtig voor elkaar hoeft te verbergen of moeilijk moet gaan doen. Jij laat zeker ook geen scheet als je partner erbij is?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:27:10 #70
152789 karr-1
pi_58941340
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

tjah dat kan. Ik zou niet anders meer willen. En dat betekend niet dat er geen spanning meer is in mijn relatie hoor. In tegendeel zelfs
Precies, helemaal mee eens.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:29:20 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58941398
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal denken. Mijn relatie bestaat echt wel uit iets meer dan schijten en scheren hoor. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet meer dingen krampachtig voor elkaar hoeft te verbergen of moeilijk moet gaan doen. Jij laat zeker ook geen scheet als je partner erbij is?
In het begin van mn relatie durfde ik mn benen idd niet te scheren waar hij bij was. Maar wie geeft er nu een neuk om.

Wij iig niet hoor En dat erbij, ik heb de mijne soms wel eens met scheren. De mijne doet het blind, en laat altijd overal haar zitten
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:32:08 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58941479
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Bepaal jij tegenwoordig wat normaal is?

Sorry, maar ik verberg niets krampachtig, maar gewoon heel bewust, Mijn man is mijn partner, mijn vriend, maar boven alles mijn minnaar. En ik heb nog nooit mijn benen geschoren, of gescheten in de buurt van een minaar.
Dan hoef ik ook geen dingen te verzinnen om mijn relatie 'spannend' te houden. Ik ben liever zelf spannend.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:40:22 #73
152789 karr-1
pi_58941711
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Sorry, maar ik verberg niets krampachtig, maar gewoon heel bewust, Mijn man is mijn partner, mijn vriend, maar boven alles mijn minnaar. En ik heb nog nooit mijn benen geschoren, of gescheten in de buurt van een minaar.
Dan hoef ik ook geen dingen te verzinnen om mijn relatie 'spannend' te houden. Ik ben liever zelf spannend.
Ik ben blij dat wij niet elkaars partner zijn, dat gaat nooit goed.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:41:46 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58941750
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Spannend hoor, je benen niet scheren in de buurt van je partner

Ik toch blij dat ik dan gewoon van mezelf al spannend ben en niet daarom mn benen scheren oid hoef te verbergen
pi_58945671
Je zou denken dat we weinig geheimen meer voor elkaar hebben sinds hij me naakt schuddend onder een hittelamp heeft zien liggen met een sonde door m’n neus terwijl ik maar bleef kotsen. Niets is minder waar. De toiletdeur gaat nog gewoon dicht. Godzijdank.

Ik heb geen behoefte om banaliteiten met hem te delen. Die vormen niet mijn essentie; ze leiden alleen maar af.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')