Aangezien het sandwichelementen zijn zitten er inderdaad geen gordingen in het dakquote:Op zondag 18 mei 2008 12:13 schreef Forno het volgende:
Wat is de opbouw van je dak? Het lijkt me op het eerste gezicht een prefab dakplaat (van Unidek o.i.d.).
Daar kun je in ieder geval geen draagbalken aan bevestigen. Omdat ze geen constructieve waarde hebben.
Maar goed dan moet je eerst zeker weten wat de opbouw van je dak is. Mocht er spanten lopen, dan heb je een betere ondergrond.
En anders kun je zelf een soort van portalen maken van hout. Die je onder de dakplaten, op de vloer laat rusten.
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef abrain het volgende:
Maar het wordt ook een slaapkamer en dan zijn vierpalen niet echt handig.
Ik heb verder geen idee wat voor dak constructie dit is? maar is daar echt geen andere oplossing voor?
Bryan
niemand die zegt dat de palen loodrecht naar beneden moeten en dus midden in kamer staan, ze kunnen ook gewoon schuin langs het dak.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef abrain het volgende:
Maar het wordt ook een slaapkamer en dan zijn vierpalen niet echt handig.
Ik heb verder geen idee wat voor dak constructie dit is? maar is daar echt geen andere oplossing voor?
Bryan
Het is niet aan mij om je smaak te beoordelen. Maar waarom wil je de hoogte van het zadeldak wegwerken? Dat geeft juist een ruimtelijk effect. Met verlaagd plafond oogt de ruimte veel kleiner.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:15 schreef abrain het volgende:
Ok das balen, de muur met de deur er in is van gipsbetonblokken maar aan de andere kant heb ik een compleet raamkozijn en geen muur.
En als ik er alleen een verlaagd plafon in maak, waar ik dan dus geen spullen boven opleg?
Bryan
heel juist dat is zoiets als wel de nadelen en niet de voordelenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:55 schreef Forno het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om je smaak te beoordelen. Maar waarom wil je de hoogte van het zadeldak wegwerken? Dat geeft juist een ruimtelijk effect. Met verlaagd plafond oogt de ruimte veel kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop