Dat was een reclame van Amnesty International waar een doelman dood werd geschoten in zijn doel. Weet niet of dat tijdens het WK 1998 was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:07 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog van de wk98 een reclame waar toen heel veel gedonder over was, iets met een keeper van Nigeria
Dan is deze ook grappig:quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:37 schreef Suijk het volgende:
Wel geen Nederlandse reclame, maar toch.
Al is het niet van deze EK.
Prachtige reclamequote:
welke winkel kan ik dat kopen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:25 schreef kv26 het volgende:
Die van Van Nistolrooy is vlgs mij van de Coco cola
geweldig.quote:
beetje saai en amateuristisch als dit een reclame isquote:
quote:
Vind ik niet. Het hoort bij een reclamecampagne van Allianz (daarom speelt de strijd zich ook af in de Allianz Arena van Bayern) en ik vind hem wel tof gemaakt. Ze hebben er juist voor gekozen de reclame er niet 'gelikt' uit te laten zien, om mensen de indruk te geven dat het echt is, waardoor jij het bestempelt als amateuristisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:11 schreef DANILXL het volgende:
[..]
beetje saai en amateuristisch als dit een reclame is
quote:
Super in elkaar gezet deze twee campagnesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:15 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super reclame
Speltip 14. Weet waar je kansen liggen
Die is echt lame,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |