abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70629900
quote:
The Game werkt aan The R.E.D. album

The Game heeft een aantal maanden rustig aan gedaan en heeft de schijnwerpers een beetje ontweken en weinig uitgevreten. Nu laat hij weer wat van zich horen door een track te lekken hier en daar en sprak hij zich onder meer uit over zijn volgende plaat. Ook vroeg MTV hem natuurlijk naar de de opvallende samenwerking met Rick Ross, 'toevallig' ook een man die niet door 1 deur kan met 50 Cent: "Hey, man, me and Ross working together, it ain't got nothing to do with me and 50, I ain't even on 50's head like that no more. You notice when 50 Cent put his little dis song out, he left me out. You notice when 50 talks, he leaves me out of that shit. I didn't pick no sides in the 50 Cent/Rick Ross beef. I'm about hip-hop these days. Rick Ross is my nigga. 50 used to be my nigga."

Ook vertelde hij dat zijn vierde plaat The R.E.D. Album gaat heten, Timbaland en Drumma Boy leverden reeds producties voor de plaat. Er is nog geen releasedatum vrijgegeven, maar wel meldt Game dat er nog een serie mixtapes verschijnt voordat dat zover is.

Over zijn recent gelekte track Bang Along zegt hij: "Niggas like that, man, I threw that out as a little frisbee." Het is nog niet duidelijk of de track zijn album zal halen, maar luisteren doe je hier:

Update:

In een interview met MTV News vertelt The Game over zijn wekelijkse serie mixtape die deze zomer uitkomen."This summer, it ain't a nigga that's gonna out-mixtape me." aldus de rapper. "I'm dropping a mixtape every week. It ain't gonna be like no bullshit mixtape shit. I'm dropping mixtapes that sound better than people's albums." The Game, die momenteel ook werkt ook aan zijn nieuwe soloalbum The R.E.D., heeft ook al een titel voor de eerste tape van de serie. "The first one is gonna be the Bloody Thumb with the red thumbprint on the front."
Beetje oud bericht maar boeiend, in ieder geval beetje leven in dit topic.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_103094728
Heb even The Documentary erop gezet na zo'n 5 jaar.. wát een nostalgie. Dreams brengt zoveel naar herinneringen naar boven.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:05:48 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_103475403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef emokid het volgende:
Heb even The Documentary erop gezet na zo'n 5 jaar.. wát een nostalgie. Dreams brengt zoveel naar herinneringen naar boven.
mooie kick! ;) hij komt bij mij nog wel eens voorbij op de ipod in de auto, vooral Westside Story
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')