spuit elf...quote:Op zondag 18 mei 2008 12:54 schreef crossover het volgende:
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar laat nou eens alle posts die alleen een smiley bevatten achterwege
Dat geldt ook voor dit soort crap:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:54 schreef crossover het volgende:
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar laat nou eens alle posts die alleen een smiley bevatten achterwege
Dat geldt ook voor dit soort crap:
[..]
Ik blij dat ik geen hyves hebquote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er hoeft er maar één zo gek te zijn
Ik zal het niet aanmaken iig.
Wat, is dat al gezegd vandaag?quote:
quote:
Ghehe, ik ben een hyves-lurkerquote:Op zondag 18 mei 2008 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch weer iemand van vroeger opnieuw "ontmoet".
Mwa, verveel me een beetje hierquote:Op zondag 18 mei 2008 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet ik ook nog iets nuttigs hier typen, anders kan ik niet reageren![]()
![]()
hey crossie hoe gaat het?![]()
Als jullie hier wat meer inhoud posten hoef ik het niet eens (voor de 20ste keer) te zeggenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die beginnen met "Ik vind het vervelend om te zeggen..."
Zeg het dan niet
Happa, dat is pas inhoudquote:- 7 april - Sponzen passen vorm aan diepte aan
Promovendus Dominick Mendola van de Wageningen Universiteit heeft ontdekt dat sponzen al naargelang de diepte waarop ze zich bevinden er anders uitzien. Dichter bij de oppervlakte waar er meer stroming is, zijn ze bolvormiger, maar hoe dieper hoe meer uitsteeksels ze vertonen. Deze kennis kan van pas komen bij het kweken van sponzen voor het verkrijgen van geneeskrachtige stoffen. Wageningen Universiteit
Ik heb geen Hyves, dan kun je mensen ook niet mogen danwel niet mogen die erin staan!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb haar geweigered....Ik ken iedereen in mijn hyves vriendenlijst.....ik mag ze zelfs allemaal
Lekker rustigquote:
quote:
Ik heb het aantal niet geteld, maar denk wel dat je het al vaker gezegd hebtquote:Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Als jullie hier wat meer inhoud posten hoef ik het niet eens (voor de 20ste keer) te zeggen
Ik ben ook druk met mijn ontbijt bezig, het is bijna klaar!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik ga maar eens ontbijten.
Omdat ik geen echte fan benquote:Op zondag 18 mei 2008 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben jij trouwens nog niet Oranje?
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat ik geen echte fan ben
Ik vind het wel leuk om te kijken in de kroeg natuurlijk, maar het interesseert me niet echt
Piter Wilkensquote:Op zondag 18 mei 2008 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zijn er trouwens heerlijk foute Friese liedjes, zat net weer te luisteren naar:
Mar foar it safier is myn famke, we gonna make love yn myn Opel Manta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |