Ik kan in het DGK-filmptopic geen filmpje vinden van het Hans Handekop-gebeuren van gisteren. Heb jij een linkje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, wat een engbek. Mooi dat Huub hem een Neandethaler noemde, dat is hij nl ook.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weer
Er staan linkjes in de vorige COS. Ik heb ze niet opgeslagen omdat ik er niet naar kan kijken, de streams kijken was al erg genoeg, sorry.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan in het DGK-filmptopic geen filmpje vinden van het Hans Handekop-gebeuren van gisteren. Heb jij een linkje?
Senks, ga ik daar ff zoekenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staan linkjes in de vorige COS. Ik heb ze niet opgeslagen omdat ik er niet naar kan kijken, de streams kijken was al erg genoeg, sorry.
Huub's eigen schuld natuurlijk... beetje lopen provoceren met zijn 'Spank me' T-shirtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40603
Foto's van de fotograaf bij "het gevecht"
(Amanda deze keer mét engelenvleugeltjes.... djeezus, wat een kleuter)
Zo'n shirt wil ik ook !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub eigen schuld natuurlijk... beetje lopen provoceren met zijn 'Spank me' T-shirt
[ afbeelding ]
Ja dat zit nog in haar systeem denk ik dat uitslapen.... soort gouden kooi jet-lag denk ik..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Claire ligt nog in bed!
Die heeft natuurlijk zitten streamen vannacht. Wat een watje, wij zijn toch ook weer present hierquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Claire ligt nog in bed!
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef Lobasca het volgende:
Lafbek Hondenschjmoel durft niet op te nemen
Omdat B en A vaak niet betalen, Huub wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
die laffe kikkerbek belt met zijn slet.
letten we even op of er contactpunten worden betaald, want bij Brian en Amanda werd er ook zo op gelet.
Leg het dan ook niet uit, hij kickt alleen maar op die aandachtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat B en A vaak niet betalen, Huub wel.
Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want je komt hier alleen maar om te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |