Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef brother52 het volgende:
Ik zit net even te kijken op de site van GFS en aangezien mijn vakantiegeld bijna gestort wordt, denk ik dat ik maar eens wat upgrades moet gaan bestellen.
Nu nog iemand vinden die de pups dan in mijn gitaren kan lassen........Dean?
quote:
Ah je bent geen student meer... gefeliciteerd,... jouw leven is ook voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Wou even zeggen dat het vandaag de allerlaatste stagedag van mijn leven is
Vanaf maandag fulltime werken! Al die gitaren en versterkers die nu mogelijk worden
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah je bent geen student meer... gefeliciteerd,... jouw leven is ook voorbijjoin the club
![]()
En die Iceman?! Af en toe denk ik dat die dingen uitgevonden zijn om die RG's een beetje mooier te laten lijken
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vind ze wel meer mojo hebben dan een RG
Nee, Tonika.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Feedback zeker?
Dan heb ik hem straks ook
Hey, daar komt mijn sunburst Dean VX ook vandaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, Tonika.
Maar ik verwacht Feedback nog wel
Jurgen doet dat in een nummer, maar zijn stack is zo bruut, het was er bijna niet uit te krijgen. Op een moment zat hij bijna in zijn cabinet en toen piepte er iets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Cynic het volgende:
Gecontroleerde feedback is anders best mooi.
G3???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:05 schreef matjuhhh007 het volgende:
wie gaat er naar g3 in arnhem 12 juni?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen ervaring met de kits zelf, wel paar keer losse onderdelen besteld, maar goeie winkel. Snel geleverd, goeie service, goeie emailcontacthelpdeskdingetje. En wel redelijk geprijsd
Welke kit zit je aan te denken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Dankje, als jij tevreden bent, dan ben ik ook tevreden
Heb je je Italiaanse-pedopak nou al klaar?quote:
Elementen wat verder omhoog draaien wil ook wel eens helpen als je het echt wil hebben. En je noisegate uitzetten. Uit mijn stack krijg ik het ook niet zo goed, da's soms best jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jurgen doet dat in een nummer, maar zijn stack is zo bruut, het was er bijna niet uit te krijgen. Op een moment zat hij bijna in zijn cabinet en toen piepte er iets..
Wordt wel juni denk ik. Of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Doodkapje het volgende:
Wanneer komt die meet nou?
Anathema heeft dat ook altijd zo mooiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gitarist van m'n vorige band (nu in 'Hammer of Justice') wist precies wanneer hij overging van sustain naar feedback zeg maar. Kon hij altijd lekker timen in de nummers.
21 juni lijkt me prima, mits we het in duitsland doen op Hurricanequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wordt wel juni denk ik. Of niet?
Bijv zaterdag 21 juni. Kunnen we allemaal napraten over mijn geweldige CD-presentatie waar jullie toch allemaal heen gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |