En dan wat mij betreft met name die met een groot septiemquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Cynic het volgende:
Wat zijn septiem-akkoorden eigenlijk mooie dingen
Geen ervaring met de kits zelf, wel paar keer losse onderdelen besteld, maar goeie winkel. Snel geleverd, goeie service, goeie emailcontacthelpdeskdingetje. En wel redelijk geprijsdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef Goover het volgende:
Hallo, tvptje dan maar..
Al iemand ervaring met zelfbouw effect pedaaltjes van deze site?: http://www.newtone-online.nl/
Ja, maar Adobe Audition is veel beterquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan ook even Audacity downloaden die is nog legaal gratis ook
Ze man whizz ze 60's strat... inmiddels heb ik er ook 1, bevalt goed... had nog naar ervaringen willen vragen, maar ja, GAS hè!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Falcon4ever het volgende:
oef, zomaar 7 gitaristen topics gemist....
tvp![]()
hey dean, nieuw accountje ?
Nee hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
HEHEHE, EINDELIJK NA 7 WEKEN BEN IK ER WEER!!! Back @ home!
Heb ik iets gemist?!?
OMGquote:
En charisma!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef punkjunk het volgende:
Wow. die snelheid, die suplesse.
Schaam je!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yoyo, ik zit weer zwaaar te gassen op een Tele..
Fantastisch!quote:
quote:
Niks meer dan logisch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yoyo, ik zit weer zwaaar te gassen op een Tele..
oke, kan er nog weinig van maken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:27 schreef The_Dean het volgende:
Ohja Ares, dat is met de Warp Factor trouwens
Maak nog wel even beter filmpje morgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
oke, kan er nog weinig van maken...
Doe ff een fout bloesje erbij aan,... geeft het ook wat flairquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak nog wel even beter filmpje morgen
Gefeliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Wou even zeggen dat het vandaag de allerlaatste stagedag van mijn leven is
Vanaf maandag fulltime werken! Al die gitaren en versterkers die nu mogelijk worden
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
Zolang je nog thuis woont is het inderdaad goed te betalen, ga je op jezelf wonen kom je erachter dat dat ook allemaal niet meer zo makkelijk te betalen isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Wou even zeggen dat het vandaag de allerlaatste stagedag van mijn leven is
Vanaf maandag fulltime werken! Al die gitaren en versterkers die nu mogelijk worden
Gas
Dean
Randall
56' Goldtop LP met P90's
Ibanez Iceman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |