quote:Op maandag 19 mei 2008 18:23 schreef GoodGawd het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x of 30x?
Lijkt me namelijk wel een leuk ding voor op mijn slaapkamer
Zet Dean er nu ook maar bij, het zal je verassenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:01 schreef ibaneX het volgende:
Washburn & Tanglewood pleur ik op het lijstje(Gas nu goed onder bedwag maar als ik mijn rijbewijs en een auto heb dan is er geld over om uit te geven)
Welkom dudequote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:10 schreef MadSteven het volgende:
Nou reageer ik zo opeens uit de middle of nowhere zonder ik zeker weet of ik me een beetje voorgesteld heb hier.
Ahum. Ik ben Steven, 26, woon in Axel na zes jaar lang in Eindhoven gewoond te hebben (doordeweeks in ieder geval) waarvan de laatste jaren vlakbij Feedback Eindhoven
Begonnen als toetsenist eind jaren '80. Overgeschakeld naar gitaar midden jaren 90. Basgitaar gekocht in 1999. Sindsdien altijd in bands gespeeld als bassist. Desondanks nog steeds gitarist thuis en tevens schrijfinstrument voor nummers van band waar ik in bas.
Afgelopen jaar of twee veel gitaareffectpedalen gekocht en als ik weer een fatsoendelijke baan heb, komen er vast nog een paar bij. Ik lijdt nog net niet aan gitaareffectverslaving, maar ik ben wel helemaal verliefd op die dingen geworden.
Ook vind ik het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe gitaar - de laatste kocht ik in 2002 geloof ik. En ik wil toch een buizenversterker voor 2010.
Dus grote kans dat je me nog wel terugziet in dit forum.
heb em wel eens gehoord bij een kerel waar ik voor een pedaaltje ging kijken, dan ding veraste me echt gigantisch, met een distorrionpedaaltje erop klonkt ie gewoon echt lekker, ook de record out functie die erop zit werkt goed(denk wel dat ie een goeie geluidskaart had), maar we hebben toen wat opgenomen, en dat klonk echt goed, beter dan toneport/pod/andere line6 zooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:23 schreef GoodGawd het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x of 30x?
Lijkt me namelijk wel een leuk ding voor op mijn slaapkamer
Die schoenenquote:
Dus, zo klink jij als je....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug wat filmpjes gemaakt, gemist zeker?
1
2
3
4
Jawel, je kunt het knopje gewoon niet meer vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Maar troost je, ik kan ook niet clean spelen, dus
Dat had een gitarist van ons ook. Is wel gefixt nu, maar hoe weet ik niet. Volgens mij moest een fret wat bijgevijld worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik zal ff filmpje uploaden van hoe mijn gitaar 3 14e fretten heeft op de e snaar
hmz, te donker![]()
Bekijk deze YouTube-video
naja het probleem is dus dat de 12e, 13e en 14e fret op de hoge e op me gitaar allemaal als de 14e klinken, hele hoge e is fucked up, jammer, want is lekker gitaartje.
Gewoon je muziek erop aanpassen, da's pas rock 'n rollquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat had een gitarist van ons ook. Is wel gefixt nu, maar hoe weet ik niet. Volgens mij moest een fret wat bijgevijld worden.
Speel je altijd in het donker?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik zal ff filmpje uploaden van hoe mijn gitaar 3 14e fretten heeft op de e snaar
hmz, te donker![]()
Bekijk deze YouTube-video
naja het probleem is dus dat de 12e, 13e en 14e fret op de hoge e op me gitaar allemaal als de 14e klinken, hele hoge e is fucked up, jammer, want is lekker gitaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |