quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf die 'normale' grote humbuckers op een Gretsch er niet uit vinden zien
Hip is uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:28 schreef Cynic het volgende:
Hip zijn hadden mensen maar ergens in de jaren 90 moeten doen, dat kan nu echt niet meer!
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ondanks dat maakt hij leuke geweldige muziek..
5120 heb ik ook nog naar gekeken maar i kvond de single coil een beetje schel klinken, de HB versie hadden ze helaas niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf die 'normale' grote humbuckers op een Gretsch er niet uit vinden zien. Hetzelfde heb ik met de 5120, een verkrachte 6120 in mijn ogen...
Zoals ik al zei: Ik blijf een Gretsch er niet uit vinden zienquote:
Ik heb een Tanglewood, speelt en klinkt superquote:Op maandag 19 mei 2008 23:54 schreef ibaneX het volgende:
hoi,
Wat is een goud merk (staalsnaar) western/acoustic. Dun halsje en lage actie.
Ik weet dat yamaha wel wat maakt maar dat is weer >300 eutjes.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:23 schreef GoodGawd het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x of 30x?
Lijkt me namelijk wel een leuk ding voor op mijn slaapkamer
Zet Dean er nu ook maar bij, het zal je verassenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:01 schreef ibaneX het volgende:
Washburn & Tanglewood pleur ik op het lijstje(Gas nu goed onder bedwag maar als ik mijn rijbewijs en een auto heb dan is er geld over om uit te geven)
Welkom dudequote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:10 schreef MadSteven het volgende:
Nou reageer ik zo opeens uit de middle of nowhere zonder ik zeker weet of ik me een beetje voorgesteld heb hier.
Ahum. Ik ben Steven, 26, woon in Axel na zes jaar lang in Eindhoven gewoond te hebben (doordeweeks in ieder geval) waarvan de laatste jaren vlakbij Feedback Eindhoven
Begonnen als toetsenist eind jaren '80. Overgeschakeld naar gitaar midden jaren 90. Basgitaar gekocht in 1999. Sindsdien altijd in bands gespeeld als bassist. Desondanks nog steeds gitarist thuis en tevens schrijfinstrument voor nummers van band waar ik in bas.
Afgelopen jaar of twee veel gitaareffectpedalen gekocht en als ik weer een fatsoendelijke baan heb, komen er vast nog een paar bij. Ik lijdt nog net niet aan gitaareffectverslaving, maar ik ben wel helemaal verliefd op die dingen geworden.
Ook vind ik het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe gitaar - de laatste kocht ik in 2002 geloof ik. En ik wil toch een buizenversterker voor 2010.
Dus grote kans dat je me nog wel terugziet in dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |