Die had ik er op, ook best tevreden over, net als Ernie Ball. Maar nu even iets anders proberen.quote:
d'Addario heb ik wel op mijn akoestische, maar op mijn elektrische blijf ik bij Ernie Ballquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:41 schreef Aresdreams het volgende:
dean, niet iedereen vindt d'Addario fantastisch
moet toegeven dat het wel heel lekker was toen ik niks beters kende, maar nu ken ik andere merken, en moet ik bekennen d'Addario iets minder fijn te vinden dan die andere merken
Ernie Balls blijven bij mij langer lekker klinken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
d'Addario heb ik wel op mijn akoestische, maar op mijn elektrische blijf ik bij Ernie Ball
Ook vakantiegeld binnen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yoyo, ik zit weer zwaaar te gassen op een Tele..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook vakantiegeld binnen?![]()
Ik ben aan het gassen op een Rickenbacker...![]()
Deze is echt zo vet!
Als je nog inspiratie nodig hebt, dit is een fantastisch boek! http://www.theblackguardbook.com/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo deze lamzak heeft ook eindelijk een USA Swamp Ash Tele body, wat Vintage Kluson tuners CRL Switch en Alpha pots besteld. Kan ie z'n 'Blackguard' rippoff afmaken
Zo, nu ben ik ontmaagdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het wel voorbij was, die hype, maar nee![]()
Maar vakantiegeld brandt in mijn zak ja![]()
En dat accepteer jij zomaar dat je 3 maanden een gitaar daar achter laatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo, nu ben ik ontmaagd
Maar, weest trots op een Rickenbackerroll!![]()
Vakantiegeld moesten ze maar eens afschaffen...
Net als de Feedback trouwens, gvd 3 maanden verder en mijn kapotte potmeter is nog steeds niet vervangen: Daar had ik het zelf een 10.000 keer in kunnen doen!
Binnen de garantie, ik had gehoopt dat ze iets sneller zouden zijn... Straks is er echt goed mis en ga ze lopen zeiken dat je em al opengeschroeft hebt...quote:
Versterker... en nee, dat accepteer ik niet, ga lekker de lastige klant uithangen....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat accepteer jij zomaar dat je 3 maanden een gitaar daar achter laat
Vakantiegeld heb ik als het goed is ook binnen, nu nog een mooie bestedingsmogelijkheid vinden
Pauperwinkel extraordinaire...quote:
Wist ik al reeds jaren... Tot een jaar of 8-9 geleden was het een voordelige winkel met aardige service, maar dat is echt over nu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Inderdaad, ik kom er ook nooit weer
Maar zonet band fotoshoot gehad
Ben benieuwd wat het wordOngesteld, Dean?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ROFL GRAP VAN DE DAG!!!!
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Haha, zekers, mij hoor je ook niet miepen hoor, alleen typisch dat het mij weer gebeurdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Mietje! Niks aan de hand! Rock'n'Roll en zulks!
Goede keus, puike gitaren... veel bang for buck... geniet ervan!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag een Ibanez Artcore gekocht bij hier bij de muziekwinkel (A)
[ afbeelding ]
Het is deze, alleen de body van mij is iets dikker.
Leuk dingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag een Ibanez Artcore gekocht bij hier bij de muziekwinkel (A)
[ afbeelding ]
Het is deze, alleen de body van mij is iets dikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |