abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:17:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_215394
Intens ruikend aan je vinger, vlak voor het raam, en dan de lerares van je zoon opeens vlak voor je zien, bij de voordeur. Ze kijkt je aan. Zo moet Bart zich vanavond hebben gevoeld, als de Blanke Shirley Bassey herenigd met zijn grote liefde. Het ontroerde me wel enorm. Zonder een spoortje ironie: prachtige televisie. Zwaar geregisseerde emoties natuurlijk etc, maar het maakte me geen hol uit. Ik voelde liefde door mijn lichaam stromen. Ik vond opeens zelfs Pim Fortuyn, de zichzelf al jaren verbaal masturberende nachtmerrie van de al braaf 25 jaar in stilte samenwonende homosexueel een heel boeiend mens.
Ik spreek een beetje kortademig om dit nog voor het slapen gaan te posten.
Mijn muze was ook nog even in beeld. Bianca, met een vers doodgeknuppeld en al van zijn vel ontdaan zeehondje op haar hoofd. Op het strand bij Pieterburen, met dat andere zeehondengezicht naast zich. Als je de elephant man op een strand neerzet, met bootje aan de horizon en stemmige muziek er achter, meestal de herkenningsmelodie van de Onedin Line, dan koester je zelfs nog enige fysieke sympathie voor hem. Had ik ook met Bianca. Viel opeens als een blok voor deze Nederlandse Indiaan Voor Eigen Gebruik. De golven en de wind maakten weer enorme oerkrachten in haar los. Feng Sui aan de Noordzee.
Nog enkele snelle observaties: Cyril had, gezien de fel rode plek op haar borst, al een tevergeefse poging Harakiri Voor beginners gedaan. Volgende keer beter. Prachtige felrealistische imitatie van de zo vergeten dolksteekduif.
Familie van Ruud. Bacchanaal, volkomen karikaturen, ook net staan rommelen in de verkleedkist want op de televisie vanavond, en dan opeens dat woord: "onthaasten"
Deed zijn zus bij Ruud. Ik gok op verkeerd verstaan. Het gaat hier waarschijnlijk om onharen of ontkazen.
Ondanks mijn waarschuwingen toch heel blij zijn met die kledingkist. Niet doen. Flikker dat ding door een raam, verbrand de kleren ritueel in de tuin, geeft niet , maar doe wat. Belediging voor intelligentie dit gedoe.
Verwachting: Bart zal murw gebeukt door de goodwill van de redactie instemmen met de komst van 34 katten, een labrador en een Mastifo (?) Napolitano, die direkt woest trekkend en scheurend Anouk aan haar sloffen door het huis zal trekken.
Uitgeschreven voor vanavond. Morgen rustiger.

Groeten, Nico Dijkshoorn

vrijdag 5 november 1999 @ 00:21:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215395
Waar haal je het vandaan. Briljant gewoon.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215396
10+ voor originaliteit......

Time is what you make of it. Sov make sure its usefull!!
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:33:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_215397
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_215398
Nico,

Erg leuk, voelde me vooral aangetrokken tot het zeehondje van Bianca. Je observaties en je taalgebruik doen me vaak aan Hans Dorrestein denken, (ben ik ook fan van).

pi_215399
ZUSTER!!!
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

vrijdag 5 november 1999 @ 01:17:00 #7
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_215400
quote:
op 11-05-1999 om 12:17 AM schreef doordevil het volgende:

Uitgeschreven voor vanavond. Morgen rustiger.

Is één per dag niet genoeg?? Je kan het volk ook overvoeren. Remember Nico: ook voor jou geldt: grappig is relatief!!!

pi_215401
quote:
op 11-05-1999 om 01:17 AM schreef smallsister het volgende:
Is één per dag niet genoeg?? Je kan het volk ook overvoeren. Remember Nico: ook voor jou geldt: grappig is relatief!!!

Smallsister, speak for yourself. Zoals je kunt zien zijn de meesten van ons nog erg enthousiast en hebben we er liever 5 dan 4 op een dag.
Ik weet dat ik niet op je -overduidelijk provocerend bedoelde- opmerkingen in moet gaan, maar ik verbaas me dat je de columns van nico toch nog elke dag leest, als je er blijkbaar zo'n moeite mee hebt.
Laat ons er nou lekker van genieten, erg makkelijk om iemand af te schieten, erg dapper ook, maar wat wil je er in vredesnaam mee bereiken?

mooi he, alles
  Admin vrijdag 5 november 1999 @ 02:56:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215402
quote:
op 11-05-1999 om 01:17 AM schreef smallsister het volgende:
Is één per dag niet genoeg??

Erm, ga je nou anderen lopen vertellen hoeveel ze hier mogen plaatsen ? Er is toch niemand die jou op een rantsoen van één post per dag zet ?
Laat Nico lekker schuiven. Vindt jij één voldoende, dan lees je die andere toch gewoon niet ? Laat ons nou lekker genieten.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 5 november 1999 @ 08:07:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_215403
Is weer erg leuk, Nico

Nog steeds een fan van je smallsister staat eenzaam aan de kant!

vrijdag 5 november 1999 @ 08:25:00 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_215404
Smallsister staat niet helemaal alleen in dezen. Ook ik heb wat moeite met het sfeertje dat ronde Doordevil hangt. De stukjes zijn niet slecht, dat moet ik toegeven. Maar zo de dweperige reacties die nu op het net gedropt worden zijn een klein beetje overdreven.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink (Datum 05 November 1999).]

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 5 november 1999 @ 09:06:00 #12
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_215405
quote:
op 11-05-1999 om 08:25 AM schreef Tinkepink het volgende:
Smallsister staat niet helemaal alleen in dezen. Ook ik heb wat moeite met het sfeertje dat ronde Doordevil hangt. De stukjes zijn niet slecht, dat moet ik toegeven. Maar zo de dweperige reacties die nu op het net gedropt worden zijn een klein beetje overdreven.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden: Ik vind de columns soms erg geestig en 'verfrissend'. Dat is ook juist de reden dat ik mij afvraag waarom zoveel?? Teveel chocola is op een gegeven moment toch ook niet meer te pruimen....

pi_215406
Geweldig, dit wordt een mooi boekwerk, de berichten van DD over BB. En dat gezeikover twee is teveel op een dag: je hoort niemand over de tweede uitzending van BB op donderdag. Gewoon laten lullen dus!

vrijdag 5 november 1999 @ 09:35:00 #14
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_215407
Toch maar, tegen mijn gewoonte in, even op reageren, voor dit een eigen leven gaat leiden.
Ik doe tot 31 december niet veel anders dan over iedere uitzending een stukje schrijven, vooral omdat IK dat leuk vind.
Op donderdag zijn er twee uitzendingen, dus schrijf ik twee stukjes.
Dat veel mensen die aardig vinden, dat is meegenomen.
Zoek er niet te veel achter. Ik doe gewoon mijn ding en ik geniet er nog iedere dag van.
Groeten, Nico

quote:
op 11-05-1999 om 08:25 AM schreef Tinkepink het volgende:

pi_215408
Smallsister,

Nico, je dubbelrol is net zo leuk, houden zo.

vrijdag 5 november 1999 @ 10:09:00 #16
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_215409
Persoonlijk heb ik absoluut geen probleem met teveel chocolade

Mijn voorkeur gaat uit naar puur en extra bitter

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 05 November 1999).]

vrijdag 5 november 1999 @ 11:20:00 #17
1288 Puc
Grootheid
pi_215410
quote:
op 11-05-1999 om 09:18 AM schreef garp het volgende:
Geweldig, dit wordt een mooi boekwerk, de berichten van DD over BB. En dat gezeikover twee is teveel op een dag: je hoort niemand over de tweede uitzending van BB op donderdag. Gewoon laten lullen dus!

Dat is een mooie titel!

Het KK van DD over BB op FF
(KK=Komisch Kommentaar)

Moet alleen een videocompilatie bij, anders begrijp je er geen hout meer van.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')