Groeten, Nico Dijkshoorn
Erg leuk, voelde me vooral aangetrokken tot het zeehondje van Bianca. Je observaties en je taalgebruik doen me vaak aan Hans Dorrestein denken, (ben ik ook fan van).
quote:
op 11-05-1999 om 12:17 AM schreef doordevil het volgende:Uitgeschreven voor vanavond. Morgen rustiger.
Is één per dag niet genoeg?? Je kan het volk ook overvoeren. Remember Nico: ook voor jou geldt: grappig is relatief!!!
quote:
op 11-05-1999 om 01:17 AM schreef smallsister het volgende:
Is één per dag niet genoeg?? Je kan het volk ook overvoeren. Remember Nico: ook voor jou geldt: grappig is relatief!!!
Smallsister, speak for yourself. Zoals je kunt zien zijn de meesten van ons nog erg enthousiast en hebben we er liever 5 dan 4 op een dag.
Ik weet dat ik niet op je -overduidelijk provocerend bedoelde- opmerkingen in moet gaan, maar ik verbaas me dat je de columns van nico toch nog elke dag leest, als je er blijkbaar zo'n moeite mee hebt.
Laat ons er nou lekker van genieten, erg makkelijk om iemand af te schieten, erg dapper ook, maar wat wil je er in vredesnaam mee bereiken?
quote:
op 11-05-1999 om 01:17 AM schreef smallsister het volgende:
Is één per dag niet genoeg??
Erm, ga je nou anderen lopen vertellen hoeveel ze hier mogen plaatsen ? Er is toch niemand die jou op een rantsoen van één post per dag zet ?
Laat Nico lekker schuiven. Vindt jij één voldoende, dan lees je die andere toch gewoon niet ? Laat ons nou lekker genieten.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink (Datum 05 November 1999).]
quote:
op 11-05-1999 om 08:25 AM schreef Tinkepink het volgende:
Smallsister staat niet helemaal alleen in dezen. Ook ik heb wat moeite met het sfeertje dat ronde Doordevil hangt. De stukjes zijn niet slecht, dat moet ik toegeven. Maar zo de dweperige reacties die nu op het net gedropt worden zijn een klein beetje overdreven.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden: Ik vind de columns soms erg geestig en 'verfrissend'. Dat is ook juist de reden dat ik mij afvraag waarom zoveel?? Teveel chocola is op een gegeven moment toch ook niet meer te pruimen....
quote:
op 11-05-1999 om 08:25 AM schreef Tinkepink het volgende:
Smallsister staat niet helemaal alleen in dezen. Ook ik heb wat moeite met het sfeertje dat ronde Doordevil hangt. De stukjes zijn niet slecht, dat moet ik toegeven. Maar zo de dweperige reacties die nu op het net gedropt worden zijn een klein beetje overdreven.
Mijn voorkeur gaat uit naar puur en extra bitter
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 05 November 1999).]
quote:
op 11-05-1999 om 09:18 AM schreef garp het volgende:
Geweldig, dit wordt een mooi boekwerk, de berichten van DD over BB. En dat gezeikover twee is teveel op een dag: je hoort niemand over de tweede uitzending van BB op donderdag. Gewoon laten lullen dus!
Het KK van DD over BB op FF
(KK=Komisch Kommentaar)
Moet alleen een videocompilatie bij, anders begrijp je er geen hout meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |