Ik bedoel het is gezegd door die persoonquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef tevebe het volgende:
De laatste klopt niet.. We hadden in het begin van het jaar een hele mooi schaal.
Ja ok, maar dan had Affelay het fout. Niet dat ik het trouwens serieus meen. JCS kun je niet echt trots op zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik bedoel het is gezegd door die persoon
Heb jij gevoel?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er een (heel) slecht gevoel over.
Kom ik gevoelloos over?quote:
Nee hoor, hoogstens een beetje bot af en toe maar ook wel weer emotioneel en dat is dan wel weer een teken van gevoel. Ik wilde gewoon iets zeggen waarop je wel zou reageren zo midden in de nacht en dat is gelukt. Succes vanmiddag.quote:
Thanx, jij ook. Neem tenminste aan dat je morgen ook voor Ajax bent, ten behoeve van het Nederlandse voetbal?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, hoogstens een beetje bot af en toe maar ook wel weer emotioneel en dat is dan wel weer een teken van gevoel. Ik wilde gewoon iets zeggen waarop je wel zou reageren zo midden in de nacht en dat is gelukt. Succes vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |