abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215364
Hier graag weer verder...
mooi he, alles
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:21:00 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_215365
Precies op 50 de volgende thread : wat een timing !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:24:00 #3
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215366
Da's zeker timing. Je zou bij swatch kunnen werken...

Kijk ook de nieuwe tekst van doordevil (2e van deze avond)

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215367
Beste Hunter

Wat heb ik nou aan algebra
nu ik voor de keuze sta
ik hou van kaas maar ook van jam
ik hou van jou maar ook van hem

Uit de laatste regel van het onsterfelijke nummer van Loekie Knol kun je met een beetje vileine inslag ook afleiden dat Pim Fortuyn er niet zo erg naast zat met zijn conclusie dat Bart geen hekel heeft aan mannen

pi_215368
Er moet me toch even iets van het hart naar aanleiding van de late avond uitzending:

1. Opmerking van Joost (HP/De Tijd) met betrekking tot de kijkcijfers

Wordt simpel afgedaan door Rolf met wat gemompel, ja dat is toch niet zo. Ik begrijp dat Rolf niks kan zeggen, maar laat Joost dan ook niks vragen.

2. Opmerking van Rolf "we gaan nu de bewoners bekijken wat ze niet weten"

Nou breekt mijn klomp, volgens mij worden ze door V en rest van Nederland 24 uur per dag bekeken, hoezo niet weten.

3. Sabine haar opmerkingen m.b.t. Karin

Dit was al gebagatelliseerd door Bart zelf en trouwens heeft Sabine dit ook al niet aan Mona verteld dat ze hem maar als een maatje ziet, dus een totaal overtrokken reactie en dat daar dan zo op ingegaan moet worden en dan ook nog ten kosten van een van de huidige bewoners (wat volgens mij ook niet eerder is gedaan).

4. Sabine haar optreden in de dagboekkamer

Volgens mij mochten ze geen informatie van buitenaf krijgen en wat doet V......

Zo dat lucht op.

pi_215369
quote:
op 11-05-1999 om 12:41 AM schreef Max het volgende:
Uit de laatste regel van het onsterfelijke nummer van Loekie Knol kun je met een beetje vileine inslag ook afleiden dat Pim Fortuyn er niet zo erg naast zat met zijn conclusie dat Bart geen hekel heeft aan mannen

Ik dacht eerst dat Bientje nog een vriendje had, maar jij kan ook wel eens gelijk hebben.

(en met jou Martin en Pim)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215370
Ja,ben er nog stil van.Die scene met Bart en Sabine,mijn God wat 'n emotie!Ik heb de hele tijd m'n adem ingehouden,zo bang was ik dat Bart de woorden zou gaan zeggen...:"Sabine,..
..-betekenisvolle stilte-...ik HOU van je".
Gelukkig deed ie dat niet(ik voel zo mee met die jongen!).

Ik denk overigens wel dat dit enorm gaat bijdragen in de eindresultaten.Hoe zeer ik er eerst van overtuigd was dat Willem zou gaan winnen,ik neem alles terug.Ik zet in op Bart(die ik toch eerst echt de grootste eikel van 't huis vond!)
Maar wat 'n emotie...

De rest ben ik dan ook spontaan vergeten van deze uitzending....Wat was er nog meer,oja!
Bianca het wandelend drama.Ik denk zelfs niet dat stylingvriendin Sabine dit had gekund.

Over Sabine wil ik verder maar 1 ding kwijt.
Vanessa is erdoor onder handen genomen, Leontine,Caroline en nu ook Sabine.De leco-look is weer eens gesignaleerd.
Mag ik even

Toch?

pi_215371
Met betrekking tot de tekst op de schutting van Bart : Sabine heeft tijdens haar verblijf in het huis zeer nadrukkelijk haar totale afkeer van pindakaas laten zien. Bart laat in de tekst een staaltje zien van zijn intelligentie. Hij vindt het kennelijk moeilijk om z'n liefde voor Sabine recht voor z'n raap te uiten (logisch als je weet hoe onzeker die relatie is). Door het zo te zeggen kan hij tegelijk dat gevoel aan haar overbrengen als voor zichzelf een veilige aftocht (het was maar een grapje) openhouden.
pi_215372
Max en Hunter,

Het zijn vooral de homosexuelen zelf die elkaar het beste weten te herkennen, vriend Pim F liet hier aan duidelijkheid niet te wensen over.

Mag ik misschien de sugestie geven dat Bart, of bisexueel is dan wel in zich zelf de homo nog niet heeft herkend. Zijn stap om het leger te dienen kan een onbewuste test zijn geweest om zijn gevoelens te ontdekken.

Waarbij ik er van uitga dat hij nog steeds niet weet waar zijn voorkeur naar uit gaat. Dat hij met Sabine naar bed is geweest zegt natuurlijk nog helemaal niets. Zijn onhandigheid met vrouwen zegt mij des te meer.

vrijdag 5 november 1999 @ 01:13:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_215373
quote:
op 11-05-1999 om 12:52 AM schreef Little Sister het volgende:

Over Sabine wil ik verder maar 1 ding kwijt.
Vanessa is erdoor onder handen genomen, Leontine,Caroline en nu ook Sabine.De leco-look is weer eens gesignaleerd.
Mag ik even

En ik vin het TOP! Die vieze knoopjes was toch niks, nu is het gewoon een toppertje!

LECO RULEZ.....

pi_215374
Grrrrrrr........ ik heb gisteren de late uitzending niet kunnen zien, en lees nu dat ik van alles gemist heb!!!!
Wie kan me even bijpraten, wat had Karin gezegd over Sabine, en wat zei Sabine daar gisteren over? En wat is er precies gezegd tussen Bart en Sabine gisteren in de dagboekkamer? Want vanmorgen op de radio hoorde ik iets over een "liefdesverklaring" van Sabine, maar hier lees ik heel iets anders! Alvast bedankt!
ach..... tis maar een spelletje

pi_215375
zijn er meer mensen écht boos?
dit emo-stukje vergroot barts kansen met zo'n 300%
zouden de bewoners dit weten. vast wel, bart vertelt zoiets meteen (vooral om karin op te jutten)
dit kán echt niet. het is onéérlijk, nog veel oneerlijker dan al het andere eerdere oneerlijke!
ruud die toegesproken wordt door bibi in de dagboekkamer zou hem weer op de winnaarsplek zetten, maar tot dat moment krijgt niemand die sneuneus er meer vanaf!

en willen de eventueel aanwezige drugs- of nieuwe revue-insiders mij vertellen wat er mis is met die big cindy?
kan ze niet praten?

pi_215376
quote:
op 11-05-1999 om 09:44 AM schreef hobbes het volgende:
zijn er meer mensen écht boos?

Nou - ECHT wel, Hobbes !
quote:

dit emo-stukje vergroot barts kansen met zo'n 300%. zouden de bewoners dit weten. vast wel, bart vertelt zoiets meteen (vooral om karin op te jutten) dit kán echt niet. het is onéérlijk, nog veel oneerlijker dan al het andere eerdere oneerlijke!
ruud die toegesproken wordt door bibi in de dagboekkamer zou hem weer op de winnaarsplek zetten, maar tot dat moment krijgt niemand die sneuneus er meer vanaf!

En waarom mocht S. wél met B., en Mona niet met haar man praten ? Juist - omdat ellende niet populair is, en honeymoons wel.

quote:

en willen de eventueel aanwezige drugs- of nieuwe revue-insiders mij vertellen wat er mis is met die big cindy?
kan ze niet praten?

Tot voor kort zou elke zichzelf respecterende omroep er niet over gedacht hebben, zo iemand als 'deskundige' binnen te halen. Samen met Rolphie introduceert VOO héél geleidelijk de 'verwordings-cultuur' in het entertainment - moet kunnen toch ?

vrijdag 5 november 1999 @ 09:56:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215377
Bottomline is toch dat die sabimbo bang is door de bewoners in een kwaadlicht gesteld te worden, helemaal naar Barf toe. Wat lult ze nou met "dat waren mijn gevoelens in het begin"???????
Ongeveer 1 dag voor ze met Barf ging liggen krikken zat ze datzelfde nog aan Mona te vertellen, ze heeft nu natuurlijk alle banden teruggezien (dus ook die waar de mannen zeiden dat ze Bart gebruikt)en is gewoon bang voor gezichtsverlies, dat ook Barf opeens gaat zie dat het toch wel een bitch is.
En dat moet Karin ontgelden want ze is blijkbaar nog steeds boos op Karin.
Jammer van VOO dat ze haar vanaf de buitenwereld nog een keer de kans geven de boel te manipuleren.
Dat wijf wil niets van Barf weten als ie eruit is, hoogstens nog een keertje stappen en daar houdt hetmee op.
En Bart maar denken dat het serious shit tussen hen.
Domme doos.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_215378
realiseer me opeens dat er bij de administratie al een keurig ingevulde cheque aan bart klaarligt. in dat klote draaiboek staat allang dat bart gaat winnen

we nomineren hem terwijl we zeker weten dat die matras eruit gaat
dan sturen we hollands trots in het groen en groupe langs om hem toe te zingen (huil huil) en tenslotte mag ie verkleed als een soort clownette aanhoren hoe zijn ideale vrouw nog steeds aan hem denkt
fok-members, denkende mensen, laat ons kijken wat we nog kunnen doen en op bart stemmen. oh nee, dat heeft ook geen enkele zin en brengt alleen geld op
nu ben ik verdrietig!

wil eigenlijk helemaal niet meer kijken. zo jammer dat veronica eindelijk mensen heeft gevonden die echt drs. voor hun naam mogen zetten, en dan ook nog bij een wel gerespecteerde omroep (vara) werken!
pim fortuyn voegde (weer eens) niets toe, die zat er alleen om de boel op te jutten. het was een soort overdreven martin 'hij is homo'. joost werd chronisch verkeerd begrepen, waarschijnlijk zei hij té zinnige dingen. en dat meisje! dat meisje! het is dat de vara haar ook uitzendt anders zou ik denken dat ze iemand bij een castingbureau vandaan hadden gehaald. wáárom leende zij zich hiervoor?
die cindy was zo leuk. gefascineerd heb ik er naar zitten kijken. het leek erop dat ze zich had voorgenomen om bb heel stoer af te branden in hun eigen programma, en dat ze woest was omdat ze daar geen mogelijkheid toe kreeg. maar áls ze dan iets mocht zeggen, dan zéi ze niks! nogmaals: wat was er mis met haar?

maar mijn point: ik vond het leuk toen veronica de underdog was, en geen zichzelf respecterende psycholoog zijn mening in het programma wilde geven. toen gingen ze noodsprongen maken: de mentor van daphne en een mevrouw die iets met groepen deed.
nu zitten er échte psychologen, maar laat ons niet vergeten dat er ook sléchte psychologen zijn!

topgrap van de week: burgemeester opstelten: "volgens mij wint ruud. en vindt ie het dan jammer dat het dan afgelopen is. die zou er wel jaren willen blijven zitten"

vrijdag 5 november 1999 @ 10:24:00 #16
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215379
Ik denk helaas dat je gelijk hebt Hobbes en dat het voor VOO een uitgemaakt zaak is dat Bart gaat winnen. Zijn populaireit steeg aanzienlijk na het vertrek van Sabbeltje. Kan me niet voorstellen dat wij kijkers Bart ineens 2x zoveel waardeerden een paar uur na het na het vertrek.
Tenslotte heeft die Hummie ook al uitgesproken dat zij denkt (cq weet en hoopt) dat Bart gaat winnen.

En ja, dingen als wat er gisteravond in DBK gebeurden, pure manipulatie wel.

Het is dat tout Nederland er verslaafd aan is en wil bliven kijken en stemmen maar of dat laatste nog zin heeft.

Ben ook wel benieuw of de nieuwelingen genomineerd mogen worden maandag, in eerste instantie wer er namelijk gezegd dat die niet genomineerd mochten worden.
Zou toch wel bitter zijn als een Maurice of Karin na 9 weken eruit moeten donderdag en die twee dozen mogen blijven zitten.

Maarja, alles voor de kijkcijfers he...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_215380
lijkt me wel lachen als ruud eruit vliegt
ben ik benieuwd of hij bij menno buch live gaat ..........

maar inderdaad, dat hummie gezegd heeft dat ze denkt dat bart wint vind ik heel raar. waarom deed ze dat. ze had beter een ander die minder voor de hand ligt kunnen noemen om het iets spannender te maken. maar misschien was het wel deel 1 van de stategie: plug bart!

vrijdag 5 november 1999 @ 10:34:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215381
Juist ja, strategie 1 t/m...: Plug Bart.
Belachelijk gewoon van dat ouwe lijk om zo'n uitspraak te doen op tv.

En eigenlijk worden wij door VOO beschouwd als dombo's, ze denken dus dat de kijker dat niet doorheeft.

Een soort gevecht eigenlijk he, VOO vecht voor haar wil en wij vechten voor onze wil, die voortdurend indruist tegen dat wat VOO wil.

POWER TO US dus!

pi_215382
quote van Badgirl:

"Kan me niet voorstellen dat wij kijkers Bart ineens 2x zoveel waardeerden een paar uur na het na het vertrek."

Tuurlijk wel!!! Toen Sabje vertrok was ineens duidelijk dat ons aller Bartje een mens is met heftige emoties, en niets dat meer sympathie opwekt bij mensen dan een man die zijn gevoelens laat blijken. Daarnaast is Bart zich wel wat anders gaan opstellen t.o.v. de andere bewoners sinds Sabje weg is (uit nood geboren, maar toch), ik denk dat dat ook veel bijdraagt aan zijn gegroeide populariteit.

ach..... tis maar een spelletje

vrijdag 5 november 1999 @ 10:52:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215383
Anyhow: IK vind Bart een superlul en hoop dat ie er net niet met het geld vandoor gaat.

Maar goed, op Bart schelden doe ik wel verder in Club Fuck.

pi_215384
Door zo veel gebeurtenissen in 1 uitzending lijkt het dat 1 uitzonderlijke opmerking wordt vergeten.
A en C die buiten een sigatetje zitten te roken en C die iets verteld over dat ze BB nog nooit gezien had en niet wist wat het was....

Is C dan toch gecast? Of door haar platenmaatschappij naar voren geschoven? Hoe kan je je immers vrijwillig opgeven voor een programma waar je nog nooit van hebt gehoord?

Any....one?

vrijdag 5 november 1999 @ 12:02:00 #22
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215385
Joop van Ellende heemt hem er eerst bij Steriel ingeschoven en vervolgens heeft hij haar het BBhuis ingeschoven....

vrijdag 5 november 1999 @ 12:09:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_215386
quote:
op 11-05-1999 om 09:03 AM schreef sunnie het volgende:
Grrrrrrr........ ik heb gisteren de late uitzending niet kunnen zien, en lees nu dat ik van alles gemist heb!!!!
Wie kan me even bijpraten, wat had Karin gezegd over Sabine, en wat zei Sabine daar gisteren over? En wat is er precies gezegd tussen Bart en Sabine gisteren in de dagboekkamer? Want vanmorgen op de radio hoorde ik iets over een "liefdesverklaring" van Sabine, maar hier lees ik heel iets anders! Alvast bedankt!

Karin had Bart verteld dat S. jonge jongens wil, want die zijn niet zo serieus (oftewel, S wil niks serieus). S wil zich nu verdedigen (of wraak nemen op K na haar nominatie) en heeft Bart, die zich helemaal de klere schrok (in vrouwenkleding; ze waren net aan het verkleden voor hun JSpringershow imitatie) toen S hem toesprak in de DBK, verteld dat ze hem mist. Ze klonk heel emotioneel. In de studio vertelde ze dat wat ze aan K had verteld, iets was van het begin. Later is ze meer voor hem gaan voelen, maar ze is niet verliefd. Dat is volgens mij bij Bart niet duidelijk! Ik denk dat hij de indruk kreeg dat S op hem wacht tot na BB. Maar goed, hij zal zich wel een stuk fijner voelen.

Life is a moment in space

vrijdag 5 november 1999 @ 12:19:00 #24
483 sdb
Pluk de dag
pi_215387
Wat meer details over gesprek tussen S en B op de website van BB:

verrassing voor Bart Tijdens het omkleden wordt Bart naar de dagboekkamer
geroepen. Big Brother heeft een verassing voor hem. Een stem spreekt hem toe:
“Hallo Bart.” Bart herkent direct de stem van Sabine. “Ja sorry, ik zie een beetje
vreemd uit”, excuseert hij zich. Hij kan het amper geloven. Sabine spreekt hem toe:
“Ik mis je ontzettend, maar ik ben echt trots op je. Je doet het erg goed.” Bart is
perplex en zegt nog een keer: “Ja, ik zie er een beetje vreemd uit.” Sabine vindt het
niet erg, Ze is het tenslotte al gewend. Sterker nog, ze heeft hem de vorige keer zelf
opgemaakt. Ze zegt dan ook: “Je ziet er erg leuk uit hoor.” Het gesprek moet kort
blijven: “Maar ik moet afkappen. We zien elkaar in januari. Ik weet zeker dat je tot
het eind blijft. Ik kijk elke dag naar je.” Bart vraagt nog: “Heb je gelezen wat ik op de
schutting heb geschreven?” Sabine heeft het niet gezien. Bart: “Dan moet je vragen
of ze inzoomen.” Bart doelt op zijn liefdesboodschap aan Sabine, die hij afgelopen
zaterdag op de schutting schreef : ‘Sabine, what the hell… ik hou niet van
(pinda)kaas maar wel van jou.’ Als Bart uit de dagboekkamer stapt moet hij toch
even huilen: “Tja, ik had dit echt niet verwacht. Ik doe stoer maar ik heb eigenlijk
maar een heel klein hartje”, geeft hij toe. Iedereen troost hem. Maurice geeft hem
zelf een zoen op zijn wang. Karin roept naar Big Brother: “Ja, stommerds. Konden
jullie dit niet na de show doen? Nu is hij helemaal van slag.” Vooral nu is het te
merken dat de oude kern echt aan elkaar gehecht is. De twee nieuwe meiden
staan er maar een beetje ongemakkelijk bij.

Life is a moment in space

pi_215388
Helemaal mee eens !
Die Bart denkt nu echt dat Sabine helemaal gek van hem is.
Het was ook bijna een huwelijksaanzoek van Sab, wat ze gisteren deed.
Ik denk echter dat Sab niet de publiciteit kreeg die ze verwacht had.
(RTL-live gaat waarschijnlijk ook al niet door)
En op deze manier weer aandacht wil hebben.
Ze is dus niet zo dom als ze er uit ziet, want ze zal nu weer heel wat meer publiciteit krijgen.
Valt me van haar mee.

Kasta was here again, ugh !

I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')