Ik wist het meteen, maar wist de titel van de plaat niet meer. Zat de hele tijd met Sexyback in mn hoofd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik dacht eerst aan Justice - Dvno. Maar ik zal wel wat dingen door elkaar halen.
[edit]
JT - Lovestoned idd.
Sorryquote:
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
Babylonienbroek, daar komt Marianne Vos vandaan geloof ik.
Als ze op deze manier verder gaat wel, ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ik
Als ze niet teveel hooi op haar vork neemt. Momenteel doet ze aan veldrijden, wegrijden en baanrijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een sportvrouw is dat zeg, over een jaar of 2 zijn we leontien helemaal vergeten denk ik
Ongelofelijk talent heeft ze, bij de mannen fietst er ook zoeen rond die en top veldrijden is en top op de weg, Lars Boom.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze niet teveel hooi op haar vork neemt. Momenteel doet ze aan veldrijden, wegrijden en baanrijden.
Heb hier een paar platen van Modern Talking... fout maar toch best geinig om af en toe te horen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Een kleine selectie heule foute platen (afkomstig van de dubbel-cd EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!):
Peter Maffay - Du Bist Alles
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Falco - Jeanny
Rex Gildo - Fiesta Mexicana
Opus - Live is Life (toepasselijk vanwege de Bavaria-reclame)
Roland Kaiser - Santa Maria
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
Matthias Reim - Verdammt, Ich Lieb Dich
BAP - Kristallnacht
Nena - 99 Luftballons
Tony Marshall - Schöne Maid, hast Du heut' für mich Zeit
Modern Talking - Brother Louie
Tic Tac Toe - Warum?
Idd. Wereldkampioen tijdrijden bij de junioren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ongelofelijk talent heeft ze, bij de mannen fietst er ook zoeen rond die en top veldrijden is en top op de weg, Lars Boom.
Die zat niet in de reclame.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier een paar platen van Modern Talking... fout maar toch best geinig om af en toe te horen.![]()
Dat Sin With Sebastian niet in het lijstje staat want ook hij schijnt een Duitster te zijn
Leuk, ik heb nog met seedorf gevoetbalt in het schoolvoetbalteam maar wat een lul is dat zeg toen alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Wereldkampioen tijdrijden bij de junioren.
Ben zelf benieuwd hoe goed Robert Gesink gaat worden. Ik heb bij hem op school gezeten.
Dan maar david hasselhoff hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha modern talking hebben we ook al gehad
Bij sommige nummers lijkt ie idd nog in de stress te schieten... moet ik nog eens naar kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf... je statistieken kloppen niet. Ik zie 5 keer Calvin Harris staan en dit zou Kaiser Chiefs moeten zijn
Nog een guilty pleasure al is hij niet zo fout volgens mij..De Raggende Manne - Poep in je hoofd.quote:
Ik heb al eens gebowld met Martijn Meerdink. Hij is een oud-collega van mn vader. Wat jammer dat hij geblesseerd raakte toen hij voor het eerst met Oranje mee trainde. Daarna nog wel 1 wedstrijd gespeeld voor Oranje (met een goal van Kuijt waarbij Robben voorzette en Meerdink de bal precies op de voet van Kuijt kopte) maar eigenlijk is hij nooit meer zo goed geworden als daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, ik heb nog met seedorf gevoetbalt in het schoolvoetbalteam maar wat een lul is dat zeg toen al
Ik denk dat we nog niet hebben gezien wat Dekker echt kan. Ik was blij verrast met zijn prestatie in Luik-Bastenaken-Luik. Daar had veel meer in gezeten als hij niet achter aan het peloton blijft hangen (zou het aan de naam liggen?).quote:Geesink is voor mij het wielrentoptalent nu , meer dan dekker zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |