Inderdaad the toydolls zijn best leuk.DJ Bobo is wel zo erg dat in wat voor staat ik ook ben het geen pleasure is.Doe dan maar Nathalie of iets van Abba of Sabrina (quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Nellie the Elephant is geen guilty pleasure, daar mag je gewoon voor uitkomen!
Nee, dan DJ Bobo o.i.d.
edit: die Chacarron is ook wel heel erg![]()
Ik hoor Nellie The Elephant te weinig, dus dan zou dit toch een mooie oplossing zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Nellie the Elephant is geen guilty pleasure, daar mag je gewoon voor uitkomen!
Nee, dan DJ Bobo o.i.d.
edit: die Chacarron is ook wel heel erg![]()
Me so horny wat een plaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Sirolf het volgende:
En nog een lijstje:
Touch & Go - Would You Go To Bed With Me
Lene Alexandra - My Boobs Are OK
2 Live Crew - Me So Horny
BassHunter - Boten Anna
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboom
Cartoons - Witch Doctor
Ik heb hier nog ergens een Toybox-CD liggen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Marc63 het volgende:
Aqua - Barbie Girl
Toy Box - Tarzan & Jane
Ow wacht... het gaat om de guilty pleasure.
Begin jaren 90 had je zo'n knappe blonde amerikaanse gozer die 1 hitje gehad heeft, kan nu niet op de naam komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die 2 live crew en booten anna hebben we al gehad
Chesney Hawkes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Begin jaren 90 had je zo'n knappe blonde amerikaanse gozer die 1 hitje gehad heeft, kan nu niet op de naam komenheb de single nog ergens thuis liggen, nog op een echt lptje.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
'k voel me nu wel oud, want ik zit met 2 mensen in de studio die Bros niet meer kennen
Als dat geen categorie fout is , schaam me nog dat ik die single ooit gekocht heb ( er zat zelfs een poster bij die ik op de deur van mijn kamer geplakt hadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
moest ik ook gelijk aan denken....'I Am The One And Only'
Hoe oud want dan weet ik of ik me ook moet schamenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
'k voel me nu wel oud, want ik zit met 2 mensen in de studio die Bros niet meer kennen
* Marc63 kijkt eens naar TheZapster's avatar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als dat geen categorie fout is , schaam me nog dat ik die single ooit gekocht heb ( er zat zelfs een poster bij die ik de deur van mijn kamer geplakt had)
David Hasselhoff is een held dus afblijven hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 kijkt eens naar TheZapster's avatar.
Dat je überhaupt in staat bent om je te schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |