quote:1. Beggin - Madcon
2. Two Doors Down - Mystery Jets
3. All Summer Long - Kid Rock
4. Poverty - Hucknall
5. Cold Shoulder - Adele
6. L.E.S. Artistes - Santagold
7. Teenage Love Affair - Alicia Keys
8. Imitation - Mel�/song8> 9. U Don't Know (Giom Radio Edit) - Natalie Wiliams
10. It's A Lie - Fiction Plane
11. Courtship Dating - Chrystal Castles
Afgelopen maandag sprong Maybe The Dancefloor er ook uit, maar dat kwam vooral door de herkenning in het publiek. Andere nummers waren ook heel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.
Nee, m'n browser liep steeds vast op de 3VOOR12-pagina... Maar heb wel SAT2D kunnen zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had je gisteren nou nog Hit me tv gezien op 3voor12 (vera Groningen) ? Klonk wel aardig maar qua nummers sprong maybe the dancefloor er toch wel echt uit. Hopelijk blijft het niet bij alleen Maybe the dancefloor.
Weet iemand waar Calvin Harris gebleven?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke vers van de pers, de nieuwste FREAK 11 !
Die was het juist nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kl*te die heb ik gemist maar het was zeker Her Big Man? erg goede plaat is dat. Gasten komen geloof ik uit R'dam.
Die staan in het vorige topic ja, mijn mening over limbo's is aardig bijgesteld door haarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Limburgse brunette?![]()
![]()
Foto's kom ik zo vanzelf tegen, neem ik aan?
"Op je wenken bediend" noemen ze dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Dat Rudy nog niet die jingle heeft gebruikt met "Hey hey hey hey hey Rudy".
Wat is rudy's guilty pleasure van vanavond ?quote:
Mwah, Bros komt een heel end hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is rudy's guilty pleasure van vanavond ?
Fouter dan wat ik nu op kx hoor kan niet ...Nathalie - my love won't let you down
Je gaat gewoon ff voor de platenkast staan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tips zijn trouwens altijd welkom, al lukt het me elke week toch weer vrij makkelijk om er eentje te kiezen
Dit lijkt mij wel een kanshebberquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tips zijn trouwens altijd welkom, al lukt het me elke week toch weer vrij makkelijk om er eentje te kiezen
Idd. En die mag ook wel eens ingeprogrammeerd wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Nellie the Elephant is geen guilty pleasure, daar mag je gewoon voor uitkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |