quote:NIet dat ik ze gespeeld heb, maar kom je dan niet uit op iets als Kossacks (ofzo) en Stronghold????
Op zondag 10 maart 2002 18:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.
Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
quote:Je wilt eigenlijk wel eens in zo'n simulatorcabine zitten van de U.S. Army
Op zondag 10 maart 2002 18:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.
Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
Dat lijkt me inderdaad een uber game worden!!
quote:Dus ben je echt 6 maanden bezig met 1 potje. Wat mij trouwens wel vet lijkt. Van te voren informatie verzamelen, eerst je subs richting vijandelijke wateren sturen, allies vinden, een carriervloot bouwen... plus, dat vijandelijke wrakstukken ook een belang vormen in het spel. Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
Op zaterdag 16 maart 2002 22:20 schreef blieblie het volgende:
Jaaah, daar zit ik ook al een hele tijd op te wachten, een game a la red-alert waarvan de verhouding tenminste een beetje geloofwaardig zijn (tanks/mannetjes/omgeving) en waar de afstand en tijd ook klopt!Dat lijkt me inderdaad een uber game worden!!
quote:Idd, en dan via internet complete oorlogen voeren!!
Op zondag 17 maart 2002 15:23 schreef Passione het volgende:[..]
Dus ben je echt 6 maanden bezig met 1 potje. Wat mij trouwens wel vet lijkt. Van te voren informatie verzamelen, eerst je subs richting vijandelijke wateren sturen, allies vinden, een carriervloot bouwen... plus, dat vijandelijke wrakstukken ook een belang vormen in het spel. Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
quote:Schip gebouwd door Howard Hughes in opdracht van de CIA, sub brak vervolgens in stukken.
Op zondag 17 maart 2002 15:23 schreef Passione het volgende:[..]
Bijvoorbeeld het optakelen van een vijandelijke sub (ooit echt gebeurd, op 2 na duurste project van de VS.. alleen voor info), dat zou kicken zijn.
quote:Gebruik All Seeing Eye
Op zondag 24 maart 2002 11:13 schreef computerboer het volgende:
zo he!Alleen jammer dat EA/Westwood gebruik maakt van GameSpy.....
1.2. When will Generals be released?’
January 21st, 2003 ![]()
uit de faq van generals
edit:
ff nog een zeer duidelijk leesbare link met specs ![]()
http://www.ea.com.tw/products/products_info.asp?no=5014569LTW
[Dit bericht is gewijzigd door WiSeGuY187 op 08-09-2002 22:10]
quote:Al? Het zal niet de eerste keer zijn dat de screenshots er veel mooier uitzien dan het uiteindelijke spel.
Op zondag 08 september 2002 22:01 schreef ToXiCitY het volgende:
wtf dit spel ziet er op de shots al geweldig uit![]()
quote:Ligt eraan of het in-game shots zijn of van die tussenfilmpjes. Ik dacht dat dit echt in-game filmpjes waren dus echt slecht kan het er nooit uitzien.
Op zondag 08 september 2002 22:08 schreef speknek het volgende:[..]
Al? Het zal niet de eerste keer zijn dat de screenshots er veel mooier uitzien dan het uiteindelijke spel.
quote:Ja het zijn in-game filmpjes maar ook die kunnen aangepast zijn, dat was in ieder geval met Tiberian Sun zo, heel gehypet, prachtige screenshots en toen bleek het uiteindelijke spel veel minder mooi. Hadden ze gewoon wat met de plaatjes lopen sjoemelen en wat over voxels gebluft.
Op zondag 08 september 2002 22:12 schreef Jorn_Z het volgende:
Ligt eraan of het in-game shots zijn of van die tussenfilmpjes. Ik dacht dat dit echt in-game filmpjes waren dus echt slecht kan het er nooit uitzien.
Command en Conquer. De enige gameserie die ik leuk vind om te spelen.
Weet iemand al een release date van dit spel????
quote:14 november 2002
Op woensdag 18 september 2002 23:21 schreef Komakie het volgende:
*kick*
Weet iemand al een release date van dit spel????
quote:relaxt
Op donderdag 19 september 2002 08:07 schreef killerkef het volgende:[..]
14 november 2002
Maar nog ff wachten dus ....
quote:das dan wel in de US he...
Op donderdag 19 september 2002 13:51 schreef Komakie het volgende:[..]
relaxt
Maar nog ff wachten dus ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |