abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8420234
Nou, ik heb hem een uur gespeeld en ik kan je vertellen, hij is echt nietttttttttttt leuk. Echt waar. Sfeerloos als de pest, loopt lang niet zo soepeltjes als Warcraft III en Age of Mythology, units zijn niet eens zo boeiend, geen humor, slechte verhaallijn (is er niet), missies zijn crap, gameplay is traag in SP, zijn sowieso weinig opties aanwezig... ik vat er niks van. Moet dit het nou zijn?

Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.

Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.

Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven. Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.

pi_8420303
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:13 schreef =HellFire= het volgende:

Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.

Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.

Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven. Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.

Ruilen voor SimCity 4
pi_8420362
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ruilen voor SimCity 4

Nee. Ook niet.

Godvr, baal er toch wel een beetje van. Had ik echt niet verwacht dit.

pi_8420605
Ik vind um toch niet zoo slecht hoor.
Zeker een aantal verbeteringen...
Engineers kunnen niet meer binnen 1 sec een gebouw capturen...
Meer helicopters...
Mooie tanks etc..
pi_8420853
Je kan al niet eens met z'n tweeën samen LANNEN. Nee, je hebt de cd ervoor nodig om een level te starten..... pff.
pi_8420972
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Untriedrope het volgende:
ik dacht dat RA2 veel meer units had dan generals

vindt het een beetje jammer dat je geen bootjes kan maken

2 verschillende tanks
1 special tank patriot-tank
2 verschillende humvee's

Veels te weinig

Maar je hebt wel lekker veel vliegtuigen en helicopters

uhm.. pardon?
je hebt nog 2 andere kanten hoor.

en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_8421175
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:39 schreef Anvile het volgende:

[..]

en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_8421329
Het valt me op dat op vrijwel alle nieuwe games veel kritiek is, ik denk dat de meeste er té veel van vewachten. Unreal 2, C&G: Generals, NFS2:Hot Persuit, tis allemaal te wienig dit, te veel dat.... Ik denk dat Doom III ook een enorme tegenvaller zal zijn.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_8421567
gek he...

da's logisch

als je na gaat, dat (toendertijd) Duke nukem 3D een totaal nieuw iets was...

Ja, je had wel doom 1, en wolf3d, maar dat was niets vergeleken bij de gameplay van duke3d...

Daarna kwamen de eerste red alerts etc.

maar echt nieuwe games, met een heel ander perspectief zal voorlopig nog wel even op zich laten wachten..

waarschijnlijk zal dat dan toch een VR omgeving zijn...

pi_8423517
Ik vind Generals eigenlijk een heel aardig spel...
Ik ben nu bij de laatste missie van de Chinezen, die verdomd lastig is
Ben al heel wat uurtjes bezig, maar neem meestal wel de tijd voor de missie's, om verschillende tactieken erop los te laten.
Grafisch is het erg mooi, en die tankjes zijn best stoer.
Jammer alleen dat water-units ontbreken, maar echt missen doe ik ze niet (deed ik ook niet in Tiberian Sun...)
Hierna nog de andere campaigns doen, hoop dat die ook leuk zijn
pi_8424200
Ik heb 'm ook al aardig wat uurtjes gespeeld nu en vind het op zich wel een leuk spelletje maar als ik een deel uit de RA/C&C serie mee mocht nemen naar een onbewoond eiland met computer om het zo maar eens te zeggen, dan werd dat gewoon Red Alert 1.

Tiberian Sun is me namelijk te high tech en die rare superwapens doen het ook geen goed, en Generals is haast afgeraffeld lijkt het wel. Te weinig verschillende units, graphics redelijk teleurstellend (matige textures) Daarbij is de marine een groot gemis.

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_8424226
Ik heb hem (legaal gekocht)! bij Dynabite in Den Haag!
Ben hem nu aan het installeren, en ik ben benieuwd!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_8425944
Ik vind het een best tof spel. Er zijn veel nieuwe en leukere wapens, en het is grafisch veel mooier als de voorgaande series. Alleen vind ik het geen 3d spel. Kun je namelijk ergens omheen draaien/bewegen? Niet dus. En 3d is pas 3d wanneer je er helemaal omheen kan draaien/bewegen.
"It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious"
pi_8426452
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:36 schreef dahei het volgende:
Ik heb hem (legaal gekocht)! bij Dynabite in Den Haag!
Ben hem nu aan het installeren, en ik ben benieuwd!
Zonde van je geld. Het is een leuk spel, maar veel te kort en te eentonig. Zoals gezegd zouden er meer missies/units in moeten zitten.
  woensdag 12 februari 2003 @ 01:13:38 #240
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_8427737
Morgen kopen !!!! Net op Gammo V8 gezien...
pi_8428777
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:47 schreef hp22 het volgende:

[..]

[afbeelding]

da's van een beta. bootje is er nu uit
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:39 schreef MR.Lurch het volgende:
Alleen vind ik het geen 3d spel. Kun je namelijk ergens omheen draaien/bewegen? Niet dus. En 3d is pas 3d wanneer je er helemaal omheen kan draaien/bewegen.
umm.. rtfm? druk eens je middle mouse button in en beweeg je muis heen en weer
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_8429658
Hmm, ik heb een heel vaag probleem, het spel zelf draait als een tiet, maar het intro filmpje, en alle andere filmpjes die schokken steeds om de anderhalve seconde ofzo, heel systeematisch en irritant, aangezien die globe in de briefings ook een filmpje is schokt dat ook ..
Andere die ik ken hebben er geen last van, iemand anders wel misschien ?
Ik draai het op een aopen bordje met 512 mb DDR, athlon 1400 en een geforce3. Hdd's zijn maxtor 7200's, dus lijkt me niet echt dat het daar aan ligt
pi_8430442
Spel draait goed, maar het is weer van hetzelfde. Als ik weer een periode geen spelletje meer heb ga ik het wel spelen, maar ik loop er nog niet echt warm voor.. Denk dat dit ook de eerste C&C is die meer op mp is gericht dan op de singerplayer missions. Al mensen hier die online tegen elkaar gespeelt hebben, en hoe liep dat?
Where facts are few, experts are many.
pi_8430500
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Je kan al niet eens met z'n tweeën samen LANNEN. Nee, je hebt de cd ervoor nodig om een level te starten..... pff.
uhuh

niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...

woensdag 12 februari 2003 @ 10:41:51 #245
18629 Counselor
www.underdomain.com
pi_8430596
Ik vindt C&C WEL leuk Loopt niet echt soepel .... maar toch de moeite
Millions of sperm and YOU were the fastest?
pi_8430725
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:35 schreef realist_ik het volgende:

[..]

uhuh

niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...

Juist, en dan kan je weer niet patchen. Ach, alsof ik het spel nog ooit aanraak.

Overigens heeft de MP optie zo bedroevend WEINIG opties dat je je afvraagt wat ze IN GODSNAAAM al die tijd hebben gedaan.

pi_8430803
Hmm, ik ben de enige met mijn vage probleem?
Gelukkig zitten er neit veel echt boeiende filmpjes in (heb er nog niet veel gezien iig) dus zo'n ramp is het niet, alleen irri...
pi_8431013
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ik ben de enige met mijn vage probleem?
Gelukkig zitten er neit veel echt boeiende filmpjes in (heb er nog niet veel gezien iig) dus zo'n ramp is het niet, alleen irri...
Ik heb vergelijkbaar systeem en geen problemen. Alleen Asusboard, maar ook ath1400, ddr en Gforce2Gts. Bij mij liep ie erg vloeiend, maar ben na level1 niet meer verder gegaan, dus echt een goeie vergelijking is het denk ik niet
pi_8431369
Nou ja, tis bij mij bij de intro al raak, geluid klinkt goed, beeld is goed, alleen schokt het om de 1 a 2 seconden..
Dus niet paar korte schokken achter elkaar, maar echt om de 2 seconden de hele tijd ..
pi_8431666
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:22 schreef dapluiz het volgende:
Nou ja, tis bij mij bij de intro al raak, geluid klinkt goed, beeld is goed, alleen schokt het om de 1 a 2 seconden..
Dus niet paar korte schokken achter elkaar, maar echt om de 2 seconden de hele tijd ..
Misschien een keer andere detonator driver erop gooien

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')