Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.
Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.
Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven.
Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.
quote:Ruilen voor SimCity 4
Op dinsdag 11 februari 2003 20:13 schreef =HellFire= het volgende:Ben dus diep teleurgesteld in EA Pacific en de nieuwe C&C en ga denk ik maar weer aan W3 en AoM verder.
Sjonge jonge jonge... Dieptriest dit.
Hoop dat ik hem in kan ruilen. Voor geld dus... eerste keer dat ik dat doe dan in m'n leven.
Of op z'n minst ruilen voor een paar dvds.
quote:Nee. Ook niet.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:16 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ruilen voor SimCity 4
Godvr, baal er toch wel een beetje van. Had ik echt niet verwacht dit.
quote:uhm.. pardon?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Untriedrope het volgende:
ik dacht dat RA2 veel meer units had dan generalsvindt het een beetje jammer dat je geen bootjes kan maken
2 verschillende tanks
1 special tank patriot-tank
2 verschillende humvee'sVeels te weinig
Maar je hebt wel lekker veel vliegtuigen en helicopters
en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:39 schreef Anvile het volgende:[..]
en NEEHEEEEEEEE er zijn GEEN boten. *zucht*
da's logisch
als je na gaat, dat (toendertijd) Duke nukem 3D een totaal nieuw iets was...
Ja, je had wel doom 1, en wolf3d, maar dat was niets vergeleken bij de gameplay van duke3d...
Daarna kwamen de eerste red alerts etc.
maar echt nieuwe games, met een heel ander perspectief zal voorlopig nog wel even op zich laten wachten..
waarschijnlijk zal dat dan toch een VR omgeving zijn...
Tiberian Sun is me namelijk te high tech en die rare superwapens doen het ook geen goed, en Generals is haast afgeraffeld lijkt het wel. Te weinig verschillende units, graphics redelijk teleurstellend (matige textures) Daarbij is de marine een groot gemis.
quote:Zonde van je geld. Het is een leuk spel, maar veel te kort en te eentonig. Zoals gezegd zouden er meer missies/units in moeten zitten.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:36 schreef dahei het volgende:
Ik heb hem (legaal gekocht)! bij Dynabite in Den Haag!
Ben hem nu aan het installeren, en ik ben benieuwd!
quote:da's van een beta. bootje is er nu uit
Op dinsdag 11 februari 2003 20:47 schreef hp22 het volgende:[..]
quote:umm.. rtfm? druk eens je middle mouse button in en beweeg je muis heen en weer
Op dinsdag 11 februari 2003 23:39 schreef MR.Lurch het volgende:
Alleen vind ik het geen 3d spel. Kun je namelijk ergens omheen draaien/bewegen? Niet dus. En 3d is pas 3d wanneer je er helemaal omheen kan draaien/bewegen.
quote:uhuh
Op dinsdag 11 februari 2003 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Je kan al niet eens met z'n tweeën samen LANNEN. Nee, je hebt de cd ervoor nodig om een level te starten..... pff.
niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...
quote:Juist, en dan kan je weer niet patchen. Ach, alsof ik het spel nog ooit aanraak.
Op woensdag 12 februari 2003 10:35 schreef realist_ik het volgende:[..]
uhuh
niet als je de NO_Disc patch ff installeerd ...
Overigens heeft de MP optie zo bedroevend WEINIG opties dat je je afvraagt wat ze IN GODSNAAAM al die tijd hebben gedaan.
quote:Ik heb vergelijkbaar systeem en geen problemen. Alleen Asusboard, maar ook ath1400, ddr en Gforce2Gts. Bij mij liep ie erg vloeiend, maar ben na level1 niet meer verder gegaan, dus echt een goeie vergelijking is het denk ik niet
Op woensdag 12 februari 2003 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ik ben de enige met mijn vage probleem?
Gelukkig zitten er neit veel echt boeiende filmpjes in (heb er nog niet veel gezien iig) dus zo'n ramp is het niet, alleen irri...
quote:Misschien een keer andere detonator driver erop gooien
Op woensdag 12 februari 2003 11:22 schreef dapluiz het volgende:
Nou ja, tis bij mij bij de intro al raak, geluid klinkt goed, beeld is goed, alleen schokt het om de 1 a 2 seconden..
Dus niet paar korte schokken achter elkaar, maar echt om de 2 seconden de hele tijd ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |