als het die is die ik net ook poste: er zit een bh in verwerkt zeg maar. Dus er zit al ondersteuning in. Volgens de site.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha JA!
Ik heb ook een strapless streepjestop besteld! Hoe vallen ze? Ik heb normaal 38, heb dus een S genomen.
Kan er een BH onder trouwens?n00b is op strapless gebied
Ik heb wel een strapless BH, al een jaar in de kast liggen, ook van H&M.
2.50 per stuk? Ik krijg ze vast wel allemaal in een bubbeltjesenveloppe, al zijn ze dan wat kreukelig als ze aankomen. PM me anders maar.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
oh die passen mij wel zo te zien.... wat wil je ervoor hebben?
Zit het niet nog wel in je kassa? Moet je gewoon naar de kassa gaan en dan steeds op doorgaan klikken, soms staat het daar dan nog wel ergens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Maisnon het volgende:
Da's raar. Ga ik iets bestellen, ben ik bijna klaar, zie ik dat iets pas in augustus ofzo aankomt, daar ga ik niet op wachten haha. Dus ik terug gaan, is de helft ook echt uit de shop verdwenen? terwijl net nog stond op voorraad... heel raar.
ik had laatst drie codes gebruikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:28 schreef Addict89 het volgende:
Heb je wel grote kans dat ze je account blokkeren, bestelling verwijderen of de codes er gewoon weer uitgooien he.
'Grote kans dat'. Ze controleren niet alles, dus als je geluk hebt lukt het inderdaad met zoveel korting.quote:
Kan inderdaad soms. Maar mijn bestelling was pas om die reden ook verwijderd en kon daarna geen enkele code meer gebruiken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat lijkt mij ook maar deze persoon beweert van nietOf misschien heeft ze gewoon mazzel gehad.
Als je dat nummer belt en een beetje doorvraagt kunnen ze je wel het nummer geven van een apart filiaal (heb ik ook eens gedaan). Je kan trouwens ook het volgende nummer bellen: 020 556 77 77 (is de gratis variant van het 0900-nummer volgens vraagalex.nl)quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Innocence het volgende:
[..]
Kan je de H&M bellen om te vragen of ze iets apart leggen tot het eind van de dag?
Op de website is namelijk bij elke vestiging alleen hetzelfde landelijke informatienummer te vinden...
Bedacht ik me ook opeensquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef Deliah het volgende:
Staan die nummers niet gewoon in het telefoonboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |