abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:42:03 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59318746
Nou jullie het zeggen.. Ik had van die strapless truitjes een zwarte en een bruine besteld omdat ik dacht dat ze voorgoed weg waren, , maar nu staat alleen die zwarte er nog bij.. Met de witte en turquoise die ik later heb besteld, magoed Ik heb nu ook al de roze binnen, is wel genoeg denk ik. Laat die bruine maar lekker zitten. Maar het is idd raar.

@ Ooi86: ooh, goody!!

Ik heb ook nog geen catalogus ontvangen...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59319649
Ik ook niet
pi_59320547
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]

die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden .
Tap tap tap
pi_59321300
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden .
\ik ook niet zoek m ook al; steeds
pi_59322082
Ja dammit, als ik die boebtjoep aanheb dan heb ik ineens vetjes Daar waar je arm overgaat in borst zeg maar. Niet zo charmant En hij is voor de rest wel tof en past ook goed, maar zou ie dan daarboven wat te klein zijn?!

Mijn rokje was niet rood, maar roze en dan niet de leuke kleur roze, dus die gaat terug. Hij zat voor de rest wel super. Broek, hm. Mijn vader vond 'm te klein en te strak, mijn vriend vond 'm leuk Donkere bloesje super, lichtere stond me niet zo leuk. En dan nog een LOGG tuniek, een S, te klein. Ook weer vetjes.

En nu moet ik eerst nog een machine was ophangen en dan alles weer in z'n respectievelijke zak terug gaan frotten zodat ik 't morgen naar de winkel kan brengen (Hallooooo tegoedbon ).

En ik heb weer heel hard geroepen dat ik NOOOOOIT meer online bestel (nav de vetjes en de rok die ineens roze was). Maar ik ben zwak en de shop wordt op dit moment bijgewerkt zag ik....dus....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59322138
Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59322933
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef Syrena het volgende:
Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
oja, ik zie hem al.
daar zou ik dus nooit kijken (met een reden ). Dat gaat nooit passen .
Tap tap tap
pi_59323075
voor 2.90 wil ik t wel wagen heb nog bestelling openstaan
pi_59323303
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

oja, ik zie hem al.
daar zou ik dus nooit kijken (met een reden ). Dat gaat nooit passen .
Ik heb een shirt maat 170 en die past me prima Normaal maat 38, of S, maar als het LOGG is een M.

Oja, ik heb ook zo'n joggingbroek van de kinderafdeling, maat 170, en die past m'n vriendje ook
pi_59324002
Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
voor CL:

Voor mij:
pi_59324168
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
pi_59325896
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
voor CL:
[ afbeelding ]
Voor mij:
[ afbeelding ]
Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
I had a signature once. It was awful.
pi_59326234
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
volgens mij werkt het gewoon! Ik heb dus ook 30 euro korting en ze hebben het geloof ik al verwerkt.. maar stel dat niet alle codes uiteindelijk zullen werken dan stuur ik gewoon weer wat terug.. anders wordt t toch wel te duur!

MAAR: alles was weer terug net in de online-shop !!!!!!!!! heb echt heel veel weer gekocht, en 20 euro korting erbij gedaan zodat ik op 20 euro uitkwam ! Ik ben zo blij
Strawberry Flavour..
pi_59326400
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 07:43 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen .
Tap tap tap
pi_59326595
De biknitop was deze ochtend uitverkocht ook al stond hij wel gewoon te koop... dus die bikini gaat terug. heb nu maar een andere bikini besteld en het badpak van die serie omdat ik nog steeds een badpak zocht... verder nog een stapeltje kindertopje s(en dames) erbij gegooid, benieuwd of ze passen

pi_59326619
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen .
dan moet je dus deze even bestellen, die kan echt makkelijker

Is er nu alleen in deze kleur, misschien morgen ook were in paars? Deze 170 valt stretchier dan die andere in 176....
pi_59326633
pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat .
Tap tap tap
pi_59327081
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat .
Ja nou dat heb ik dus ook met de betreffende bikinitop
pi_59327318
hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen .
Tap tap tap
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:29:55 #295
123170 alors
zlata1234
pi_59328575
Wat is die Summer favorites nou weer voor onzin. Ik wil nieuwe spulletjes voordat de zomer voorbij is. En niet elke week een één of ander leuk themaatje met kleren die al jaren online staan

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef CherryLips het volgende:
hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen .
Ja klote is dat he, ik heb er ooit over gemaild maar dat is een fout in het systeem.
know'm sayin?
word? word.
pi_59332673
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_59333014
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
ok dan wachten we t af
pi_59341229
Balen, ik zie vandaag pas dat ze nieuwe lange jurken hebben, natuurlijk meteen uitverkocht
pi_59357441
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

oh jee, ik heb in 2 bestellingen 50 euro korting gekregen, ze moeten alleen nog aankomen, maar weet nu al dat een aantal dingen terugmoeten... hopelijk gaan ze niet moeilijk over de codes doen maar we zullen zien...
Strawberry Flavour..
  Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 12:16:40 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59360276
Net een bestelling in de sale gedaan:

In totaal 30 euro
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')