ik kan dat bloemetjestopje nooit vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
\ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden.
oja, ik zie hem al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef Syrena het volgende:
Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
Ik heb een shirt maat 170 en die past me primaquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, ik zie hem al.
daar zou ik dus nooit kijken (met een reden). Dat gaat nooit passen
.
Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
voor CL:
[ afbeelding ]
Voor mij:
[ afbeelding ]
volgens mij werkt het gewoon! Ik heb dus ook 30 euro korting en ze hebben het geloof ik al verwerkt.. maar stel dat niet alle codes uiteindelijk zullen werken dan stuur ik gewoon weer wat terug.. anders wordt t toch wel te duur!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
wehe volgens mij gaat ie mij nooit passenquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
dan moet je dus deze even bestellen, die kan echt makkelijkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen.
Ja nou dat heb ik dus ook met de betreffende bikinitopquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat.
Ja klote is dat he, ik heb er ooit over gemaild maar dat is een fout in het systeem.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef CherryLips het volgende:
hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen.
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
ok dan wachten we t afquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
oh jee, ik heb in 2 bestellingen 50 euro korting gekregen, ze moeten alleen nog aankomen, maar weet nu al dat een aantal dingen terugmoeten... hopelijk gaan ze niet moeilijk over de codes doen maar we zullen zien...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |