abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59299896
godsamme! Bikinitop in maat 80b, yeah sure, 80d eerder.... mopperdemopper, een van de bikini's past dus sowieso niet..... en de juiste top is natuurlijk uitverkocht nu..... morgenochtend vroeg maar snel kijken of ik hem in een andere maat kan bestellen. Balen
I had a signature once. It was awful.
pi_59299958
Welke was het? Ik ga morgen toch nog een rondje H&M-men denk ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59300253
Ik heb alles binnen en gepast. Op een broek na die ik nog had besteld zat alles perfect ! Volgens mij werd er gevraagd hoe dat gestreepte jurkje viel, die met die zwarte band zeg maar rond het midden. Nou echt een aanrader, je lijkt er heel slank in en je contouren komen er mooi in uit. Leuk voor na een dagje strand ofzo.
Ik had ook nog een verkeerde bestelling ontvangen.. in plaats van dat grijze tuniekje met bloemtjes had ik een ander tuniek-achtig ding gekregen, maar die vind ik eigenlijk nog veel leuker dus ik laat het maar zo. En die ketting met die schelp raad ik niet aan, dacht dat het een schattig kettinkje was maar het is een enorm ding, lijkt wel een medaille . Niet mijn stijl.
pi_59300317

die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:56 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59300579
Ik krijg nog een aantal dingen, die komen eind juni. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer wat mag bestellen als ik mn salaris + stufi op mn rekening heb deze maand Anders wordt het echt te gek Verslaving? Neeuhh johhh..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59301321
Ik heb m'n belastinggeld binnen. En dat BRANDT op m'n rekening
Vanavond maar eens een evaluatie van de kledingkast maken en dan bekijken wat ik nog "moet"
Ja, een nieuwe winterjas, maar dat is nog een beetje vroeg

En schoenen Uiteraard.

Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59301924
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef Syrena het volgende:

Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
Dat doe ik ook, 'Ik ga niet op vakantie!' en ondertussen wel twee keer naar een festival, een camera kopen en een fatboy .
Tap tap tap
pi_59302013
jee er staan nu veel dingen op de site en als ik de aankoop afrond dan staat er opeens UITVERKOCHT!
pi_59303894
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
jeeej binnen en meteen een nieuwe bestelling geplaatst twijfelde al heel lang over een spijkerbroek nu voor 19.90 in de sale dus toch maar gedaan en met 2 keer 10 euro korting kon er nog wel wat meer bij
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

voor nog geen 30 euro inc verzenden (26,40 zelfs)
en dan heb ik voorlopig genoeg kleding
Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
pi_59304412
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Ynge het volgende:

[..]

Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
moet je wat verder terug in het topic kijken
Strawberry Flavour..
pi_59304814
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef -moi- het volgende:

[..]

moet je wat verder terug in het topic kijken
Hah oke ik had alleen voorin het topic gekeken.
Zo besteld! Eind juni binnen
pi_59305123
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld .
Tap tap tap
pi_59305179
Ik breng ze altijd terug naar de winkel dus daar is het niet nodig.
Mijn eh.. wat saai uitziende (maar leuke!) bestelling:
pi_59305738
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld .
Ik knip 'm altijd heel netjes open, maar ik ben dan ook een freak met dat soort dingen
Ik belde net mijn moeder, en mijn zak is ook binnen! Ze vroeg of ze 'm mocht openmaken en ik kon me nog inhouden om niet "maar wel netjes doen!!" te zeggen

Ze komt 'm vanaaf brengen, lieffff
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:55:34 #265
123170 alors
zlata1234
pi_59306198
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hahahah heeel erg herkenbaar. ze scheuren altijd helemaal kapot omdat er 100 plakbandjes op zitten ja dan vraag je er ook om hoor.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:41:43 #266
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_59307498
Meer mensen het probleem (gehad) dat een bestelling opeens 'verdween' uit het systeem?
Had een enorme bestelling met najaarsdingen en nog wat dingen van de zomer klaar staan om eind juli geleverd te worden, maar die is nu niet meer te vinden
Niet bij 'nog niet geleverd' en niet bij 'al geleverd'
pi_59308455
Ik zou de klantenservice bellen.. misschien dat zij het nog kunnen terugzien..wel irritant zeg
Strawberry Flavour..
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:15:15 #268
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_59308540
Ik heb ze al gemaild, en wat gegoogled op dit probleem...
Vrees dat ik iig de dingen uit de sale wel kan vergeten, want tot nu toe heb ik alleen verhalen gelezen van mensen waarbij de bestelling ook echt weg is
En al die sale dingen zijn inmiddels natuurlijk uitverkocht, zucht...

Ben benieuwd of ze, als de bestelling idd weg is, uit zichzelf aanbieden me 10% over de najaarsdingen te geven, of dat ik daar zelf achteraan moet... Want de periode waarin je uit de nieuwe brochure kon bestellen met korting is natuurlijk al weer voorbij.

Ik word hier niet blij van
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:22 #269
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_59309315
Nou, maar even gebeld, en nee, niet vrolijk dus

Mijn 256 euro kostende bestelling was weg. Onvindbaar...

Aantal dingen uit de sale waren nog terug te zetten, leukste uiteraard niet....
Korting over de najaarsdingen werd ook wel weer geregeld, maar dat moet ik eerst nog zien geloof ik... (ik zie de bestelling vooralsnog in het systeem staan zonder korting)

Ergste was dat ik nog bijna dankbaar moest zijn dat ik die korting kreeg en dat er nog sale dingen terug te vinden waren. Halo-ho, jullie maken de fout!! Excuses ho maar
pi_59311038

nieuwe rok met idem truitje

rok was 10 euro geloof ik, truitje iets van 8 euro. Maar dan wel in de winkel gekocht, en niet via de webshop, dus daar ging alles goed
Ja doei.
pi_59311092
oh, en een push-up BH, maar die is van de HEMA zit ook een H en een M in
Ja doei.
pi_59311792
Dat truitje
Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:38:40 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59314207
Ohhh my god, vandaag mijn eerste strapless shirtje (roze) en mn trui uit de sale binnengekregen (bruin met witte en paarse ruiten) Omg helemaal geweeeeeeeeeeeeldig!
Strapless shirtje zit echt goeeed, zelfs zonder bh idd, en die trui (van de outlet trouwens), is echt ge-wel-dig. Als ie er in meer leuke kleuren was zou ik die ook kopen, maar de andere kleuren vond ik niet zo mooi.
Het is katoen, maar het lijkt net wol hoe het geweven is. Echt superrr.. ben zo blij! Niet te merken he?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59315359
Morgen krijg ik mijn bestelling :D:D

BTW ik heb nog steeds niet die dekselse herfstcatalogus......
pi_59318680
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Syrena het volgende:
Dat truitje
Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
rokje is niet linnen. Is volgens mij 'nieuwe' collectie en hm.. ik weet niets van stofjes, maar is niet linnen heel soepel en zijdezacht
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')