Dat doe ik ook, 'Ik ga niet op vakantie!' en ondertussen wel twee keer naar een festival, een camera kopen en een fatboyquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef Syrena het volgende:
Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
jeeej binnen en meteen een nieuwe bestelling geplaatsttwijfelde al heel lang over een spijkerbroek nu voor 19.90 in de sale dus toch maar gedaan en met 2 keer 10 euro korting kon er nog wel wat meer bij
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
voor nog geen 30 euro inc verzenden (26,40 zelfs)
en dan heb ik voorlopig genoeg kleding
moet je wat verder terug in het topic kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Ynge het volgende:
[..]
Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
Hah oke ik had alleen voorin het topic gekeken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
moet je wat verder terug in het topic kijken
Ik knip 'm altijd heel netjes open, maar ik ben dan ook een freak met dat soort dingenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld.
hahahah heeel erg herkenbaar. ze scheuren altijd helemaal kapot omdat er 100 plakbandjes op zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld.
rokje is niet linnen. Is volgens mij 'nieuwe' collectie en hm.. ik weet niets van stofjes, maar is niet linnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Syrena het volgende:
Dat truitje![]()
Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |