Er werd de indruk gewekt dat BB met de aanbieding aan Sabine kwam dat zij Bart kon spreken. Maar bij het moment in de dagboekkamer zij Sabine tegen Bart letterlijk dat ze er zelf om had gevraagd... Nu is het dus 100% zeker dat VOO waar nodig de boel bijmekaar verzint. En als dat al gebeurt bij dit soort dingetjes, wie o wie weet bij welke situaties nog meer.... Tanjalies?????
-----
Ed kjèn njèd!
het doel is hoge kijkcijfers en daar door extra reklame inkomsten
dus zal veronica altijd proberen een programma nog interesanter te maken
dat is iets wat je lang van tevoren kan weten
het is dus ook niet verbazend dat dit gebeurt
verder vind ik het ook geen schande
zo werkt het nu een maal de kijker krijgt altijd wat hij wil
Kleine noot
VOO liegt wel eens
maar ook sabine kan liegen
het een bewijst het ander niet
dop
[Dit bericht is gewijzigd door dop (Datum 05 November 1999).]
quote:
op 11-05-1999 om 12:14 AM schreef tina het volgende:
Volgens mij was ze zo zenuwachtig dat ze de verkeerde kant op reed. Ze is namelijk smoorverliefd (kun je zien) maar durft dat op een een of andere manier niet toe te geven.
Als Sabine smoorverliefd is (hoe zie je dat eigenlijk op een TVscherm, tina?), dan vraag ik me af:
*was* ze dat al, of is ze verliefd geworden op de Bart die ze op TV zag (maw: Bart die veel meer zichzelf was, en zoals-ie door VOO werd weergegeven)?
Murphy
Maar om nu ineens het verliefde tienermeisje uit te gaan hangen dat het niet eerlijk vindt dat ze zich niet meer kan verdedigen, kan er bij mij niet in.
Reden 1: Als ze Karin een hak kan zetten, doet ze het. Bij deze...(Hoor ik daar een nominatie aankomen?)
Reden 2: Zonder Bart wordt haar ticket to fame een stuk duurder
Let op Anouk... Meer vrouw, meer hart, meer voor Bart. Watch the fridge, baby...
quote:
op 11-05-1999 om 12:07 AM schreef The MarK het volgende:
Wie goed heeft opgelet: vanavond hebben we het bewijs gezien dat VOO de kijker zo af en toe voorliegt en leugentjes de ether in slingert;
Sorry, deze puntgave voorzet is te mooi voor woorden.
AF EN TOE ??????????
LEUGENTJES ?????????
Ga ff rustig zitten, dit is misschien een schok, maar we worden elke dag, 24 uur, door alle media, over alle ondewerpen voorgelogen.
Weet je waarom?
Omdat de waarheid niet bestaat, daarom!
Echt waar!
Je idee over Sabine zou wel eens waar kunnen zijn. Zij houd meer van Bart als dat ze wil toegeven. En haar uitlatingen nu, zijn nog steeds gebazeerd, op het gevoel wat ze er bij had toen ze nog binnen de groep verkeerde. Daar wilde ze en kon ze haar gevoelens niet vrij laten gaan en is er dus in de basis een vertekende gevoelssituatie ontstaan. De bewoners en ook zij toen, zijn niet zich zelf. Waarbij de reden van ontkennen/afhouden wel eens voort kan komen uit schaamte tegen over haar ouders en vriendenkring. Ze zit dus nu in een wat lastige situatie en ik ben benieuwd hoe een en ander zich ontwikkeld.
Waarom kijken we dan nog?
Verzwijgen, okee. Leuke feitjes voor het BB-boek naderhand, maar als ik erachter kom dat deze hele shit een pervers verzinsel van Van de Tonnekreek is, heeft ze een heel ander probleem...
Is die Wouters trouwens ook niet nomineren?
quote:
op 11-05-1999 om 12:07 AM schreef The MarK (onder andere) het volgende:
Wie goed heeft opgelet: vanavond hebben we het bewijs gezien dat VOO de kijker zo af en toe voorliegt en leugentjes de ether in slingert;-----
Ed kjèn njèd!
Wie goed heeft opgelet heeft al in de allereerste live uitzending kunnen zien dat de bewoners niet in die uitzending het huis binnengingen, maar dat die beelden al eerder opgenomen waren.
Ik begin Sabine toch weer meer te waarderen. ( Misschien was ze de laatste week wel ongesteld?)
Ik denk dat die dame dezelfde dealer heeft als Rolfie. En als ze dit morgen leest dan zeg ik nu maar alvast sorry! Maar zo kwam de dame bij mij over.
>Misschien was ze de laatste week wel ongesteld?
Dat zal dan wel een bloody mess hebben gegeven, tijdens haar laatste nacht met Bart...
quote:
op 11-05-1999 om 01:12 AM schreef jooltje het volgende:
Mijn mening:
Sabine is erachter gekomen nu ze uit het huis is dat ze toch wel aan Bart gehecht is geraakt.
In het huis is het wat anders. Ze heeft hem in huis pas leren kennen en woonde eigenlijk vanaf de eerste ontmoeting al samen met Bart. Als je de heledag op elkaars lip zit dan is het een opluchting als je naar buiten gaat. sabien zei dat ook. Ze was Bart vergeten door de plotselinge loslating in de boze grote mediawereld.Ik begin Sabine toch weer meer te waarderen. ( Misschien was ze de laatste week wel ongesteld?)
Jooltje,
Ik ben het met je eens. Sabine kwam op mij erg emotioneel en absoluut liefhebbend over toen ze met Bart praatte. Ik kan me ook voorstellen dat je gek wordt als iedereen in jou de helft van het liefdespaar van de eeuw ziet.
quote:
op 11-05-1999 om 03:22 PM schreef Doc het volgende:
winnen en een beetje blijven kleven aan die Bart voor 250K + some fame...
voor die 250 K hoeft ze het niet te doen
geld zat dacht ik zo..
roem ?? misschien maar dat lijkt me marketing technisch gezien geen goede zet.
"Daar heb je die twee tuindebielen uit BB weer" of zoiets dergelijks krijg je dan.
ZE zag er gistere avond overigens wel goed uit! Als ze dat narrige Tilburgse accent nou ook nog eens afleert dan kan het wel wat worden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |