quote:Giel Beelen is deze zomer opnieuw op televisie te zien met een eigen programma. 'Giel Factor' is te zien op Nederland 3. Vanavond zijn de eerste fragmenten van het programma te zien in 'De Wereld Draait Door'.
"Er zitten allerlei experimenten in", zo zegt de 3FM-dj. "Ik zit al een paar weken in een televisie-trip." Giel had vorig jaar ook al een televisieprogramma op zondagavond. Daarin liet hij zich onder andere met olie besmeuren en dwangvoederen als een gans.
RadioFreak
Ik mag hem wel, hij doet het relaxt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Giel is me iets te geil op zichzelf tegenwoordig...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, hij doet het relaxt.Sta ik daarin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Effe ontopic... hoeveel uitzendingen komen er van dit programma, dan weet ik welke data ik iets anders kan plannen
Vet... dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle rechten natuurlijk naar de maker(s) van het boek.
Nou dat hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Print het uit en hang hem boven je bed.
Idde, het is een kruising tussen TBYD, Braniac en Jules Unlimmited.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef golfer het volgende:
Vond het heel BNN-achtig gefilmd en deed me erg denken aan Try before you die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |