Bij Big Brother hebben 3 mannen en 3 vrouwen gewonnen, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.
En ze gaat vast wel in Playboy (als ze ooit dat aanbod krijgt). Zo niet, dan slaat ze wel een rijke vent aan de haak om voor haar leven te betalen, want Brian dumpt haar binnen een maand na de kooiquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft de overwinning niet nodig. die heeft verteld dat haar mams altijd stapels geld heeft.
Waren de eerste 15 poll's fake dan? Die polls die Huub iedere keer enorm dik won.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:00 schreef Loedertje het volgende:
De mensen buiten de internetfora's hebben totaal niets met Huub, de hooguit 100 zeeeeeer actieve internetters hebben verschillende meningen en er is daarvan zelfs een groepje die gaan kwijlen als ze Huub zien en gaan schuimbekken als ze zijn SPEL rivaal zien.
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Zou best wel eens kunnen idd. We gaan het allemaal zien donderdagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Ik noem dit toch een typisch gevalletje Alzheimers. Want ik denk dat het niet aan het prion van dode schapen heeft gelegen (de eerste mens met BSE gevonden?)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Triest figuur ben jij zegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef Lieve het volgende:
Afspraak is Afspraak toch? Wat dat betreft ( en dat moet ik John de Mol nageven, zijn afspraak is ondanks het enorm teleurstellende karakter of het totaal ontbreken van enige vorm van karakter in positieve zin van zijn dreamboy brainless brian) wint de Rat brainless paardenrukker en straks loslopende paardenverkrachter Brian.
Lieve heeft zo te doen met alle loslopende paardjes vanaf volgende week. Net alsof Hannibal Lecter je weide komt binnenwandelen. Beware voor de psychopaat en voor de niet sletten: http://www.bewareofloverboys.nl/
Ik vind Lieve wel grappig.... Zij moet aan Hannibal Lecter denken bij Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Triest figuur ben jij zeg_!
Hoe groot is het gat waar je in gaat vallen als het morgen opgehouden is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |