Je meer als een klootzak gedragen, hoe debiel het ook is. Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij (van wat ik hoor en zie) verdwijnt die houding van meisjes wel rond hun 20e tot 25e, dan willen ze wel een hele lieve jongen. Schakel dan gewoon weer omquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef arendwolf het volgende:
Mijn ervaringen is dat vrouwen op den duur altijd zeggen "ik zie je als een broer". Naar mijn weten stel ik mij niet bepaald als een broer op... Hoe komt het dat ik dit altijd hoor? Ik heb met meerdere mensen hierover gesproken, daar kwamen 2 dingen uit;
1. mannelijke vrienden zeggen dat ik te aardig ben voor vrouwen
2. vrouwlijke vrienden zeggen dat ik ongeduldig ben en dat de "ware" zal komen.
In bijde gevallen vind ik dat onzin tot in zekere mate, Nr. 1 omdat ik mij als een klootzak moet gedragen om meer succes te hebben en Nr. 2 omdat ik niet echt op zoek ben naar "de ware". Wie weet hier raad op?
Ik wou juist dat ik jou was. Gewoon een dag zozo was. Dat ik ook een beetje vrouw was en klein was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef arendwolf het volgende:
Ik ben 32...helaas is die omschakeling bij de vrouwen die ik ontmoet (nog) niet gebeurt
Mensen denken dat het geluk net om de hoek ligt. Accepteer hoe je bent en maak gebruik van je zwakheden. Blijkbaar vinden mensen je een betrouwbaar persoon, ben je prettig in de omgang. Bouw daar je zelfvertrouwen op. En je ziet wel of er iemand langs komt waarmee je een relatie krijgt. Nu leef je iig gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:36 schreef arendwolf het volgende:
"Ik wou juist dat ik jou was. Gewoon een dag zozo was. Dat ik ook een beetje vrouw was en klein was.
Niet het pinpas maar het wijnglas... "
Grappig...dat nummer is mij op het lijf geschreven
Als je voor liefde gaat is alleen vriendschap nogal een verlies. Liefde is alles of niets. Maar dat is hoe ik het ervaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef arendwolf het volgende:
Ach, als ze het niet menen moeten ze het niet zeggen toch? Onzin vertellen is alleen maar verwarrend voor diegene. Ik vind het aan de ene kant idd verzachtend, omdat toch enigzins iets zegt over vertrouwen, maar als je dat zo vaak hoort als ik wordt je er toch wel stront ziek van.
Wel, das nog niet te oud om te leren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef arendwolf het volgende:
Ik ben 32...helaas is die omschakeling bij de vrouwen die ik ontmoet (nog) niet gebeurt
Bedankt voor de websites, zal ze zeer lezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef mighty_myte het volgende:
lees hier wat http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
en verdiep je daarna op het forum http://iwforums.com/
lees de whore-er stories, huil mee en leer hoe het te voorkomen.
Ja, niet dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef arendwolf het volgende:
[..]
Bedankt voor de websites, zal ze zeer lezen![]()
Mischien hebben jullie allemaal gelijk en ben ik gewoon te aardig...maar ja...dan moet ik nu maar leren een klootzak te zijn![]()
Zou dan graag een oplossing willen horen...want er blijft weinig over als ik de raad van als klootzak gedragen in de wind slaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, niet dusDat zeggen al die 'broertjes' , maar dat is zo'n onzin
Je moet vrouwen hun eigen boontjes laten doppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef arendwolf het volgende:
[..]
Bedankt voor de websites, zal ze zeer lezen![]()
Mischien hebben jullie allemaal gelijk en ben ik gewoon te aardig...maar ja...dan moet ik nu maar leren een klootzak te zijn
Ik haat alleen spelletjes zoals dat omdat ik mij liever niet anders voor doe zoals ik ben...En ze weten dat ik ook onaardig kan zijn, want als er problemen zijn met gasten die ze wel nemen roepen ze mij om ze uit hun huis te knikkeren...maar ja, mischien is dat op zich al 1 van de redenen waarom ze mij liever als vriend willen?
Ja precies. Je moet gewoon aardig zijn, relaxed, humor hebben, leuk zijn. Geen klootzakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef N.icka het volgende:
Misschien ben je wel gewoonweg wat saai?
Met aardige mannen is namelijk niet mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |