abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58706111
Mijn ervaringen is dat vrouwen op den duur altijd zeggen "ik zie je als een broer". Naar mijn weten stel ik mij niet bepaald als een broer op... Hoe komt het dat ik dit altijd hoor? Ik heb met meerdere mensen hierover gesproken, daar kwamen 2 dingen uit;
1. mannelijke vrienden zeggen dat ik te aardig ben voor vrouwen
2. vrouwlijke vrienden zeggen dat ik ongeduldig ben en dat de "ware" zal komen.
In bijde gevallen vind ik dat onzin tot in zekere mate, Nr. 1 omdat ik mij als een klootzak moet gedragen om meer succes te hebben en Nr. 2 omdat ik niet echt op zoek ben naar "de ware". Wie weet hier raad op?
ArendWolf
pi_58706156
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef arendwolf het volgende:
Mijn ervaringen is dat vrouwen op den duur altijd zeggen "ik zie je als een broer". Naar mijn weten stel ik mij niet bepaald als een broer op... Hoe komt het dat ik dit altijd hoor? Ik heb met meerdere mensen hierover gesproken, daar kwamen 2 dingen uit;
1. mannelijke vrienden zeggen dat ik te aardig ben voor vrouwen
2. vrouwlijke vrienden zeggen dat ik ongeduldig ben en dat de "ware" zal komen.
In bijde gevallen vind ik dat onzin tot in zekere mate, Nr. 1 omdat ik mij als een klootzak moet gedragen om meer succes te hebben en Nr. 2 omdat ik niet echt op zoek ben naar "de ware". Wie weet hier raad op?
Je meer als een klootzak gedragen, hoe debiel het ook is. Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij (van wat ik hoor en zie) verdwijnt die houding van meisjes wel rond hun 20e tot 25e, dan willen ze wel een hele lieve jongen. Schakel dan gewoon weer om Maar ik had precies hetzelfde.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58706166
Of je gaat te lang op vriendschappelijke wijze met vrouwen om voor je actie onderneemt
pi_58706168
Nummer 1 klopt helemaal, je moet je meer als een klootzak gedragen om vrouwen te krijgen.
Overdreven aardig en makkelijk is geen uitdaging meer.
Verder wel eens geprobeert een relatie op te bouwen zonder eerst te lang in de vriendschapsfase te blijven hangen? Als je eenmaal als goede vriend binnen bent, is het moeilijk om nog als mogelijke partner gezien te worden.
pi_58706180
Ik ben 32...helaas is die omschakeling bij de vrouwen die ik ontmoet (nog) niet gebeurt
ArendWolf
pi_58706301
Treat them like shit they love it.

Wat ik me afvraag is of vrouwen daadwerkelijk denken dat opmerkingen als ik zie je als een broer of als goede vriend verzachtend werken als je een vrouw leuk vindt. Vertel dan gewoon de waarheid in plaats van die zinloze eufemismen waar je als man dus echt niets aan hebt. Maar dat is mijn mening .
pi_58706428
Ach, als ze het niet menen moeten ze het niet zeggen toch? Onzin vertellen is alleen maar verwarrend voor diegene. Ik vind het aan de ene kant idd verzachtend, omdat toch enigzins iets zegt over vertrouwen, maar als je dat zo vaak hoort als ik wordt je er toch wel stront ziek van.
ArendWolf
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:34:58 #8
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_58706470
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef arendwolf het volgende:
Ik ben 32...helaas is die omschakeling bij de vrouwen die ik ontmoet (nog) niet gebeurt
Ik wou juist dat ik jou was. Gewoon een dag zozo was. Dat ik ook een beetje vrouw was en klein was.
Niet de pinpas maar het wijnglas...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:36:34 #9
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_58706505
Welkom bij de club, ik heb er zelf ook elke keer last van.

Er is er maar 1 erger dan ik zie je als een broer enz enz... en dat is als ik geen vriendje had zou ik het wel
weten, JA DAAR HEB IK WAT AAN GVD!!
Better to reign in Hell then serve in Heaven.
pi_58706507
"Ik wou juist dat ik jou was. Gewoon een dag zozo was. Dat ik ook een beetje vrouw was en klein was.
Niet het pinpas maar het wijnglas... "
Grappig...dat nummer is mij op het lijf geschreven
ArendWolf
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:40:12 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_58706570
Heb ik geen last van.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:45:18 #12
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_58706667
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:36 schreef arendwolf het volgende:
"Ik wou juist dat ik jou was. Gewoon een dag zozo was. Dat ik ook een beetje vrouw was en klein was.
Niet het pinpas maar het wijnglas... "
Grappig...dat nummer is mij op het lijf geschreven
Mensen denken dat het geluk net om de hoek ligt. Accepteer hoe je bent en maak gebruik van je zwakheden. Blijkbaar vinden mensen je een betrouwbaar persoon, ben je prettig in de omgang. Bouw daar je zelfvertrouwen op. En je ziet wel of er iemand langs komt waarmee je een relatie krijgt. Nu leef je iig gelukkig.

Uit een boek (vrije vertaling): Een man had een grote dikke boom in zijn tuin, maar omdat de boom zo'n robuuste buitenkant had kon hij hem niet omzagen. Dat frustreerde de man erg. Wat de man ook had kunnen doen is genieten van de schaduw die de boom gaf of er een rondje omheen lopen en kijken hoe mooi die boom was.
Je moet geen dingen doen die niet bij je passen. Wees je zelf en wees blij met jezelf. Uiteraard kan je jezelf altijd verbeteren...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_58706768
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef arendwolf het volgende:
Ach, als ze het niet menen moeten ze het niet zeggen toch? Onzin vertellen is alleen maar verwarrend voor diegene. Ik vind het aan de ene kant idd verzachtend, omdat toch enigzins iets zegt over vertrouwen, maar als je dat zo vaak hoort als ik wordt je er toch wel stront ziek van.
Als je voor liefde gaat is alleen vriendschap nogal een verlies. Liefde is alles of niets. Maar dat is hoe ik het ervaar.

Persoonlijk hoor ik liever de waarheid dan een nietszeggend eufemisme. Ik zie je als een broer heb ik gelukkig nog nooit gehoord dat lijkt me namelijk nog erger om te horen dan dat ze je ziet als een goede vriend.
pi_58706805
...en dat ik dan die dikke uit de jury wàààs...
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:51:34 #15
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_58706806
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef arendwolf het volgende:
Wel, das nog niet te oud om te leren.
Bovenstaande adviezen zijn goed.
Probeer een gezonde sexuele spanning op te bouwen met vrouwen. Als je in de 'friendszone' bent belandt is die wat de vrouwen betreft niet meer aanwezig ( en met gezond bedoel ik dat je dus niet als de buurtpedo overkomt). Je wilt niet alleen dat vrouwen je aardig vinden, maar ook je de kleren van het lijf willen scheuren.

Blijf niet de hele tijd achter de vrouwen aanzitten voor wie je een broertje bent. Er zijn genoeg andere leuke vrouwen. Bovendien heb je alleen jezelf ermee. Lijkt me een behoorlijke marteling om veel tijd met een vrouw door te brengen en elke keer met lege handen naar huis te moeten gaan. Om na een tijdje van haar te horen wat voor leuke kerel ze heeft ontmoet.
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
pi_58706912
lees hier wat http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
en verdiep je daarna op het forum http://iwforums.com/
lees de whore-er stories, huil mee en leer hoe het te voorkomen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:58:10 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58706924
Je moet initiatief nemen. Als je altijd heel lief voor dr bent en je laat nooit blijken dat je je ook tot dr aangetrokken voelt dan gebeurt er natuurlijk niets. Daarom gaan ze je als een broer zien, omdat ze zich veilig bij je voelen omdat ze toch wel weten dat je er geen bedoelingen bij hebt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58707023
Ik antwoord er maar 3 tegelijk...makkelijker

JoeyT; Ik heb mijzelf geaccepteerd hoe ik ben, ik sta open voor allerlij soorten relaties, niet per sé een vaste...zolang het maar geen one night stand is, daar ben ik denk ik al beetje uit gegroeit.

MrX; Ook ik hoor liever de waarheid, ik ben niet goed in raad spelletjes, en dus zeg ik waar het op staat. Als je hoort "ik zie je als een broer" terwijl je toch wel wat meer voor die avond had geplant...niet bepaald opwindend

MrSeleca; Ik zou graag een vrouw de kleren van het lijf willen scheuren...ik zou alleen graag willen dat het weer eens zo ver kwam. Ik hoor "ik zie je als een broer" of "een goede vriend" al vrij snel, de snelste die dat zei kende ik pas een goede 2 weken....UGH1
ArendWolf
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:07:11 #19
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58707099
Klassiek Fok topic
En dan ook de reacties als "Ja want vrouwen willen nou eenmaal een klootzak... zo gaat het altijd "
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58707146
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef mighty_myte het volgende:
lees hier wat http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
en verdiep je daarna op het forum http://iwforums.com/
lees de whore-er stories, huil mee en leer hoe het te voorkomen.
Bedankt voor de websites, zal ze zeer lezen
Mischien hebben jullie allemaal gelijk en ben ik gewoon te aardig...maar ja...dan moet ik nu maar leren een klootzak te zijn
Ik haat alleen spelletjes zoals dat omdat ik mij liever niet anders voor doe zoals ik ben...En ze weten dat ik ook onaardig kan zijn, want als er problemen zijn met gasten die ze wel nemen roepen ze mij om ze uit hun huis te knikkeren...maar ja, mischien is dat op zich al 1 van de redenen waarom ze mij liever als vriend willen?
ArendWolf
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:13:40 #21
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58707224
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef arendwolf het volgende:

[..]

Mischien hebben jullie allemaal gelijk en ben ik gewoon te aardig...maar ja...dan moet ik nu maar leren een klootzak te zijn
Ja, niet dus Dat zeggen al die 'broertjes' , maar dat is zo'n onzin
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58707288
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja, niet dus Dat zeggen al die 'broertjes' , maar dat is zo'n onzin
Zou dan graag een oplossing willen horen...want er blijft weinig over als ik de raad van als klootzak gedragen in de wind sla
ArendWolf
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:23:58 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58707450
Misschien ben je wel gewoonweg wat saai?
Met aardige mannen is namelijk niet mis
pi_58707477
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef arendwolf het volgende:

[..]

Ik haat alleen spelletjes zoals dat omdat ik mij liever niet anders voor doe zoals ik ben...En ze weten dat ik ook onaardig kan zijn, want als er problemen zijn met gasten die ze wel nemen roepen ze mij om ze uit hun huis te knikkeren...maar ja, mischien is dat op zich al 1 van de redenen waarom ze mij liever als vriend willen?
Je moet vrouwen hun eigen boontjes laten doppen.
Ze vinden het natuurlijk wel handig, zo'n gast waar ze al hun problemen bij kwijt kunnen,
die alles voor ze doet en onvoorwaardelijk vriendelijk blijft -maar niet geinteresseerd lijkt te zijn in hun kut.
Natuurlijk wil jij niks liever dan een relatie en hun mond om je lul, maar op deze manier zul je daar nooit komen.

Vrienden zijn met vrouwen en daar geen sex mee hebben is iets voor homo's, als hetero moet je neuken.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:26:05 #25
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58707498
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef N.icka het volgende:
Misschien ben je wel gewoonweg wat saai?
Met aardige mannen is namelijk niet mis
Ja precies. Je moet gewoon aardig zijn, relaxed, humor hebben, leuk zijn. Geen klootzak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')