ghehehe... Da riep ik al na de eerste 2!quote:
Tof zeg! heb je geen foto's van hoe het nu is?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
[..]
Samen met mijn pa dus er wordt geen externe partij ingeschakeld, ben nu alleen bezig om alles leeg te maken dus het vorm geven gaat samen gebeuren later. Oude tuin was gemaakt door een architect maar het is helemaal vol gegroeid en de paden liggen ook in de weg dus eerst alles leeg maken en dan gaan graven om de vijver groter te maken. Terras moet ook nog veranderd worden en wordt van hout inplaats van steen dus ik kan me uitleven komende weken/maanden
Ze zouden mij er ook niet in krijgen hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me wel beetje engig zwemmen tussen de vissen
heb ik ineens een vis aan mn teen hangen ofzo
hihi om je tuinhuisje heenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef vamperotica het volgende:
T lijkt me wel mooi... Maar of ik er in zou gaan zwemmen?
eerder deed ik dat eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef senesta het volgende:
Ja, mooi zal het zeker zijn, maar ze krijgen mij al amper natuurwater in
ghehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:01 schreef draculettetje het volgende:
ow herinnering derek kijken dat was ik van plan
blergquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
nu voor de tigste keer bridget jones
ghehehe..hier "moest" vandaag holland's got talent opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
was niet veel anders op
en mario kart doet het niet
en het bad was te warm
1 van de 2quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:22 schreef draculettetje het volgende:
1 nie en 4 we?
of je bedoelt 1 van die 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |