Hoe gaat het met de kittens Saffron?
Hier gaat het met AC en DC heel goed. DC gaat een beetje praten, maar piept nog steeds wat als een kitten, het is zo'n lief geluidje. DC springt tegenwoordig op de rugleuning van mijn bureaustoel en komt me dan kopjes geven, waarbij ze bijna omvalt zo geeft ze er zich aan over.

Met Bora gaat het wat minder. Sinds mijn vakantie voorbij is plast en poept ze in de hal. Liefst op de deurmat, maar die is inmiddels weg want ik werd gek van het schoonmaken.
Vandaag heb ik een megagrote kattenbak gekocht. Ik hoop dat dit helpt, maar ze was alweer loeikwaad toen ik haar erop wilde zetten. AC en DC kropen er natuurlijk wel meteen in om de boel te verkennen. De bak is 64 x 47 x 46 cm groot. Dat moet groot genoeg zijn voor een Maine Coone, dus zeker ook voor Bora. Help me hopen dat dit werkt want ik word radeloos van het gechagrijn van haar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*