abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62187458
haha die DC met dat touwtje AC is inderdaad echt lang als je haar zo bij die lamp ziet!

Hiernog een fotootje van vorige week Links Devy en rechts Luna:

Over 2 weekjes mag ik alweer op ze passen, en dan heb ik vakantie ....
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 oktober 2008 @ 03:54:35 #232
22592 crew  Ole
pi_62222113
die blauwe oogjes
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:03:30 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62462916
Hoe gaat het met de kittens Saffron?

Hier gaat het met AC en DC heel goed. DC gaat een beetje praten, maar piept nog steeds wat als een kitten, het is zo'n lief geluidje. DC springt tegenwoordig op de rugleuning van mijn bureaustoel en komt me dan kopjes geven, waarbij ze bijna omvalt zo geeft ze er zich aan over.

Met Bora gaat het wat minder. Sinds mijn vakantie voorbij is plast en poept ze in de hal. Liefst op de deurmat, maar die is inmiddels weg want ik werd gek van het schoonmaken.

Vandaag heb ik een megagrote kattenbak gekocht. Ik hoop dat dit helpt, maar ze was alweer loeikwaad toen ik haar erop wilde zetten. AC en DC kropen er natuurlijk wel meteen in om de boel te verkennen. De bak is 64 x 47 x 46 cm groot. Dat moet groot genoeg zijn voor een Maine Coone, dus zeker ook voor Bora. Help me hopen dat dit werkt want ik word radeloos van het gechagrijn van haar.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62463068
Hoeveel kattenbakken heb je in huis Sanne?
Ik heb er laatst ook één bij gekocht, want 1 bak voor 2 poezen was echt te weinig (en het is een grote bak!). Nu staat er eentje beneden en eentje op zolder. Die beneden is het drukst bezocht, maar ik geloof dat de oudste poes regelmatig naar boven gaat... lekker rustig poepen
Kleur buiten de lijntjes.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:50:40 #235
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62464195
Ik had twee bakken in huis, nu dus drie.
Dat moet toch genoeg zijn.

Bora poept trouwens ook in de hal als alle kattenbakken helemaal nieuw grit hebben. Dus ook als AC en DC er nog niet op zijn geweest.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:32:42 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62465067
En als je een bak op de poepplek zet?
Ik heb eens gelezen: aantal katten + 1 = aantal bakken.
Ik heb er 2, 1 grote en 1 kleine, is wel genoeg, de kleine is meer een plasbak en de ander plas én poep.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:36:58 #237
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62474160
De bak op de poepplek kan niet, want dan kan ik via de voordeur niet meer naar binnen.
Ik heb er nu wel kranten neergelegd, als ze het toch doet is het wat sneller opgeruimd.

Ik gun haar graag haar eigen bak, maar AC en DC hebben er maling aan en stampen lekker overal doorheen. Ik schep alle bakken iedere dag uit. Ga straks eens kijken of ze het nu toch op de grote bak heeft willen doen.

Andere kattenbakstenen heb ik ook geprobeerd, lijkt geen verschil te maken. Maar er zijn nog soorten genoeg om uit te proberen.
pi_62521103
Is bora wel helemaal gezond? Misschien heeft ze een blaasontsteking ofzo? Daarvan gaan katten ook buiten de bak plassen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:59:35 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62538538
Ze lijkt kerngezond, maar ik heb wel voor de zekerheid een afspraak bij de dierenarts gemaakt vrijdag. Wordt nog lachen, ik heb haar nog nooit zonder ernstige verwondingen op te lopen in een mand gekregen. Maar kan in geval van nood de dierenambulance bellen om ons te vervoeren. Dat wil ik niet, de dierenarts zit hier letterlijk om de hoek.
pi_62547062
Dan zou het bijna makkelijker zijn als de dierenarts naar jullie toe komt.

Wel fijn dat je haar toch even na laat kijken. Als je zeker weet dat het niets medisch is, kan je op zoek gaan naar wat de stress veroorzaakt.

Is bora toevallig to foppen door het mandje neer te zetten een paar dagen van te voren en te doen alsof het spannend is en ze er NIET in mag? Bij sommige katten werkt het. Dan kan je haar per "ongeluk" uit het oog verliezen terwijl het mandje open staat vrijdag. (Eventueel ook wat eten in het mandje doen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')