quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 01:07 schreef Refragmental het volgende:
Ik ontzettend rustig
quote:Oh, zoals mij tot 3 keer toe dom noemen terwijl ik niets anders deed dan de waarheid zeggen.
en achterlijke opmerkingen
quote:Ik probeer het al te beperken tot een minimum.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:09 schreef zodiaque het volgende:[..]
Zeg als je er niet tegen kan, waarom jezelf telkens wéér opwinden en jezelf kwaad maken? Soms lijkt het wel alsof je er een sport van maakt om over de zeik te gaan. Tuurlijk ik reageer ook weleens overtrokken, maar dan ga ik wat anders doen en steeds vaker reageer ik helemaal niet meer. Ik zou jou aanraden om hetzelfde te doen, gewoon voor jezelf.
quote:Hahahaha, hier is de alwetende god, zijn woord is altijd waarheid. (volgens hem natuurlijk)
Op zaterdag 09 maart 2002 01:11 schreef Lithion het volgende:[..]
[..]Oh, zoals mij tot 3 keer toe dom noemen terwijl ik niets anders deed dan de waarheid zeggen.
quote:QED.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:12 schreef Refragmental het volgende:
Hahahaha, hier is de alwetende god, zijn woord is altijd waarheid. (volgens hem natuurlijk)
quote:Grappig.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:25 schreef Lithion het volgende:[..]
QED.
Voor de mensen die niet weten wat QED betekent.
Quod Erat Demonstrandum (Spelling?)
Dit is een term die Lithion wel vaker gebruikt, dan lijkt ie tenminste nog een beetje intelligent.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 09-03-2002 01:31]
quote:Dat verklaard natuurlijk ook waarom jij, geheel onterecht natuurlijk, bijna geen punten meer had op de FP, geband was in ANM e.d. Wel goed van je dat je dat zonder morren hebt geaccepteerd
Op zaterdag 09 maart 2002 01:07 schreef Refragmental het volgende:Tja, ik word niet goed van die domme opmerkingen die kant nog wal slaan.
Ik ontzettend rustig, heb nooit ruzie, en dit zal ik altijd proberen te beperken... maar constant gezeik en achterlijke opmerkingen, daar kan ik niet echt tegen.
Reactie punten.
Reactiepunten.
[FP] Modereren
Gebanned uit de ANM????
quote:Blaat.
Op zaterdag 09 maart 2002 08:09 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat verklaard natuurlijk ook waarom jij, geheel onterecht natuurlijk, bijna geen punten meer had op de FP, geband was in ANM e.d. Wel goed van je dat je dat zonder morren hebt geaccepteerd
Reactie punten.
Reactiepunten.
[FP] Modereren
Gebanned uit de ANM????
En die ban was trouwens onterecht, dat hebben zelfs de mods toegegeven.
Maar dat is natuurlijk te hoog gegrepen voor je, ik verwacht ook eigenlijk niks anders van jou calvobje
quote:Voor iemand die zich irriteert aan achterlijke opmerkingen maak je er zelf wel behoorlijk wat, waaronder in dit topic nog:
Op zaterdag 09 maart 2002 01:26 schreef Refragmental het volgende:
Grappig.
Voor de mensen die niet weten wat QED betekent.
Quod Erat Demonstrandum (Spelling?)Dit is een term die Lithion wel vaker gebruikt, dan lijkt ie tenminste nog een beetje intelligent.
quote:Maar ja, je staat sowieso al niet bekend om je consequentheid.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:12 schreef Refragmental het volgende:
Hahahaha, hier is de alwetende god, zijn woord is altijd waarheid. (volgens hem natuurlijk)
quote:Wou je dan zeggen dat je die term nooit gebruikt??
Op zaterdag 09 maart 2002 16:23 schreef Lithion het volgende:[..]
Voor iemand die zich irriteert aan achterlijke opmerkingen maak je er zelf wel behoorlijk wat, waaronder in dit topic nog:
[..]Maar ja, je staat sowieso al niet bekend om je consequentheid.
En dat van de waarheid, tja, jij denkt altijd dat je zelf de waarheid spreekt, je geeft ook haast nooit een strobreed toe ookal WEET je dat je het bij het foute eind hebt.
quote:Dat heb ik niet gezegd. Ik ging nog niet eens op die flamebait in, ik legde alleen even uit waarom ik daar QED schreef. Maar vind je het zelf dan niet nogal raar dat je zelf achterlijke opmerkingen maakt terwijl je je daar zo verschrikkelijk aan kan ergeren?
Op zaterdag 09 maart 2002 16:38 schreef Refragmental het volgende:
Wou je dan zeggen dat je die term nooit gebruikt??
quote:Aha, nu ga je ook al zeggen wat ik denk? Ik zou Catherine bellen, misschien dat ze binnenkort een show hebben over paranormaal begaafde mensen.
En dat van de waarheid, tja, jij denkt altijd dat je zelf de waarheid spreekt
quote:Bij het foute eind? Geef eens wat voorbeelden dan.
je geeft ook haast nooit een strobreed toe ookal WEET je dat je het bij het foute eind hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |