Zoals ik al zei...hij wist er vanaf. Hij had niet hoeven blijven slapen, hij had ervoor kunnen kiezen om gewoon naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef MLI het volgende:
Nou ja, gezoend met een spaanse jongen op een feestje. Dus die wandelt netjes mee naar huis, begint het keihard te regenen. Dus bij mij gewacht tot de bui voorbij zou gaan. Na een uur regende het nog dus gezegd dat hij kon blijven als hij zijn poten thuis kon houden. Uiteindelijk is er niets gebeurd maar ik kon wel merken dat hij enigszins gefrustreerd was. Nou ja, ik versta geen spaans maar ik denk niet dat hij me een goede nacht wenste toen ik zei dat ik ging slapen
. Ik ben wel benieuwd wat de mannen daarvan vinden eigenlijk.
Als ik hem was geweest had ik niet blijven maffen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef MLI het volgende:
Nou ja, gezoend met een spaanse jongen op een feestje. Dus die wandelt netjes mee naar huis, begint het keihard te regenen. Dus bij mij gewacht tot de bui voorbij zou gaan. Na een uur regende het nog dus gezegd dat hij kon blijven als hij zijn poten thuis kon houden. Uiteindelijk is er niets gebeurd maar ik kon wel merken dat hij enigszins gefrustreerd was. Nou ja, ik versta geen spaans maar ik denk niet dat hij me een goede nacht wenste toen ik zei dat ik ging slapen
Daar heb ik nou een logeerkamer voorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef MLI het volgende:
ik vind dat je nooit verwachtingen moet hebben, als er wat gebeurt is dat leuk meegenomen maar als de dame niet verder wil gaan moet je dat maar accepteren. Ik vind het wel erg arrogant om te denken dat je daar boos om mag worden, eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef MLI het volgende:
Nou ja, ik versta geen spaans maar ik denk niet dat hij me een goede nacht wenste toen ik zei dat ik ging slapen. Ik ben wel benieuwd wat de mannen daarvan vinden eigenlijk.
Je weet wel gevoelens, stomme dingen doen enz. Soms erg lastig om dat tegen te gaanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Begin je te merken dat de hysterie het gaat overnemen dan, box?
Je moet gewoon altijd kalm blijven. da's een makkelijke stelregel he.
Bedoel het iig in de cool en relax context.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Liquidootje het volgende:
"kalm" als in cool en relax blijven is wat anders dan klam blijven he. Mrbox lijkt mij opzich al vrij kalm.![]()
Het is ook moeilijk om gevoelens die je voor iemand hebt te onderdrukken, ik doe/zeg dan ook wel eens stomme dingen. Als vrouwen je daarop afwijzen moeten ze dat lekker zelf weten, jammer dan, ik ben echt geen Casanova.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je weet wel gevoelens, stomme dingen doen enz. Soms erg lastig om dat tegen te gaan![]()
[..]
Bedoel het iig in de cool en relax context.
Niet. Als ik iemand leuk vind, steek ik dat niet onder stoelen of banken en als het niet wederzijds is, dan dikke vette pech. Op die manier is het ook echt niet zo erg om een blauwtje te lopen trouwens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:07 schreef mrbox het volgende:
Hoe blijven jullie eigenlijk "kalm" als je meer en meer gaat voelen voor een dame?
Hahaha, ik zie het al voor me, allemaal fokkers die hun dates meebrengen. Ik hou het bij lurken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:34 schreef JamesBrownie het volgende:
gaan we met zijn allen?
Das vervelend...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef uppie83 het volgende:
Ik zelf zit meer met het probleem dat ik niet verder kom dan / afzak naar de vriendenzone. Zo ga ik wel redelijk vaak om met dames, maar er gebeurt nooit iets.
Fysieke aantrekking bedoel je?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Voorlopig ga ik gewoon even lol hebben
(jammer dat dat bij mij nogal gauw een fysiek iets is)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |