quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Weet je wat het ook een beetje is met jongens? Ze kijken naar je op. En ja, ik ben behoorlijk gevoelig voor dat soort aandacht. Maar ik moet wel opletten dat ik er niet mee ga spelen.
van een gebrek aan zelfvertrouwen heb je iig geen lastquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan voelen jullie je jonger, ja.
Verder lees ik weer een hoop onzin. Jongens die naar vrouwen opkijken zijn inderdaad nog jongens.Vrouwen die naar mij opkijken wijs ik heel snel de deur. Geef mij maar iemand die meer gelijkwaardig is aan mijzelf, ookal zijn die heel erg schaars.
![]()
Vrouwenuitspraken.You gotta love it.
ben ik eens nieuwsgierig, zie ik dat hele topic nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:44 schreef Elegy het volgende:
Geen voorkeur, maar ook geen problemen mee
ik heb er zelfs een topic in SEX over lopen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
Daar schiet je niks mee op Rickskequote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ook! ik ook !
![]()
Ik ben 22 en val wel vaak op 25+ dames.
ehquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
In elk geval niet door in een topic voor singles te vragen of er iemand 'zin heeft in een potje vrijen'.
ik zie niet veel verschil? helaas is de persoon geband die het zei...quote:Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
Niet een voorkeur, maar ik wijs ze niet af enkel omdat ze ouder is. De vorige was ook ouder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef mrbox het volgende:
Zijn er eigenlijk hier heren die echt een voorkeur hebben voor oudere dames?
Kan prima. Heeft alleen wel een beetje met je uitstraling te maken. Heb een tijdje een relatie gehad met een dame van 32 toe ik 22 was. En daarna ook meestal ouderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ook! ik ook !
![]()
Ik ben 22 en val wel vaak op 25+ dames.
Hoe bedoel je Den_Haag? Een jongvolwassen uitstraling ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan prima. Heeft alleen wel een beetje met je uitstraling te maken. Heb een tijdje een relatie gehad met een dame van 32 toe ik 22 was. En daarna ook meestal ouder
Nee...nu moet je het vertellen ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb gisteren een blauwtje gelopen..![]()
Het verhaal ga k ni vertellen hier, geen zin in.![]()
Maar ik baal er wel van.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb gisteren een blauwtje gelopen..![]()
Het verhaal ga k ni vertellen hier, geen zin in.![]()
Maar ik baal er wel van.
Inderdaad!quote:
Knap lulligquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:19 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad!
Hoe lullig is het als je er de hele nacht naast mag liggen maar je mag er niet echt aankomen?
Ik was toch stiekum wel een beetje gek op haar..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:19 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad!
Hoe lullig is het als je er de hele nacht naast mag liggen maar je mag er niet echt aankomen?
Ook als je van tevoren hebt gezegd dat er niks gaat gebeuren?quote:
Nou ja, da's toch mooi meegenomen? Misbruik van maken zolang je in die flow zit. Scoor je veel eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ach ja, ik weet niet, laatste tijd als ik iemand zie die ik wel mooi vind valt het me op dat juist diegene die ik "uitgekozen heb" wel flirt met mij en dan blijkt ze ook nog eens 25+ te zijn.
Ik weet niet waarom ik die eruit pik
Nee dan wist je van tevoren waar je aan toe was en had je ook ervoor kunnen kiezen om er niet naast te gaan liggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ook als je van tevoren hebt gezegd dat er niks gaat gebeuren?![]()
OK, gelukkig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Nee dan wist je van tevoren waar je aan toe was en had je ook ervoor kunnen kiezen om er niet naast te gaan liggen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
nooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |