abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 1999 @ 11:36:00 #26
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_215333
Volgens mij was het een regiefoutje want daarna zag je c in haar slip en dat was ook zo weer weg!
Ik ben online
pi_215334
Heeft iemand ook de stream zodat we het fragmentje ook af kunnen spelen heb al de video maar heb helaas geen capture kaart met tv in, jammer moest wel lache toen voo even een blunder maakte.
Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
pi_215335
derkie
Megaderk
Van derkie - 05 November 1999 @ 10:42. (9)

--------------------------------------------------------------------------------

Foto scene op http://anouk.bigbrother.nu/
Beetje ranzig is het wel naar mijn idee en nee, dit kan geen fout zijn van VOO. Het programma-idee is fantastisch, maar VOO manipuleert en liegt maar wat af

Die site lijkt meer op een 'marketing'-site, dan een echte fan-page. Krijgen ze een paar % van de 250k?

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_215336
I snap die commotie niet helemaal... is BB dan zo ontzettend saai geworden dat we alleen nog maar van de stoel veren als er iemand zich aan het ontlasten is????
Ik heb het ook niet gezien maar heb geenszins het gevoel iets gemist te hebben...
  vrijdag 5 november 1999 @ 14:10:00 #30
1153 Annetwee
De eeuwige newbie
pi_215337
quote:
op 11-05-1999 om 11:31 AM schreef kastanova het volgende:
Een beetje slap gelul is het wel over deze topic.
De inwoners kiezen er toch zelf voor om de hele dag voor de camera te staan?

Yup, maar er staat specifiek in hun contract dat die beelden niet geschakeld worden. Lijkt me niet echt een 'foutje, bedankt' situatie, en evenmin een situatie waarvoor de bewoners zelf gekozen hebben. Lijkt me ook niet helemaal lekker om door anderhalf miljoen mensen bekeken te worden als ik zit te poepen.

pi_215338
Er schijnen heel wat meer interessante dingen te gebeuren op de plee in het BB-huis.... ik heb namelijk via via (ja het is een roddel, nee ik heb geen bewijzen) van mensen die cameralui in het huis kennen het volgende gehoord: de mannelijke bevolking van het huis heeft een nieuwe plek gevonden om bepaalde behoeften te bevredigen, die heel wat comfortabeler schijnt te zijn dan onder een bed De wc-camera zou dan ook het grootste gedeelte van de tijd uitgeschakeld zijn, omdat de mannen zeer regelmatig daar te vinden zijn...... zou toch een leuk plaatje geweest zijn als niet Anouk daar had gezeten, maar Bart met zijn *** in zijn hand en Sabine in gedachten
ach..... tis maar een spelletje

pi_215339
hmmm khad eigenlijk wel wat reacties op die roddel verwacht.....

vrijdag 5 november 1999 @ 16:17:00 #33
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215340
Tja, wat moet ik zegge

Niet echt een roddel, maar de naakte waarheid.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215341
ow was het al bekend dan? Dan heb ik wat gemist, maar dat gebeurt wel vaker

pi_215342
okee dan sunny,
je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Hoewel ik denk dat de douche toch handiger is omdat er dan ruis doorheen komt van het water. Ik vind het in ieder geval belachelijk dat de wc scene in de live uitzending kwam. Het was van een hoog gniffelgehalte. Het bewijst maar eens weer dat VOO op geen enkele manier te vertrouwen is. Want het lijkt mij wel erg toevallig dat er in de liveuitzenduing een shot van komt. Er wordt vaker met deze camera gekeken!!!!
  zondag 7 november 1999 @ 03:46:00 #36
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_215343
Iedereen buitelt nu wel over de regie heen dat die het toevallige lef had om dit shot te schakelen, maar als mijn geheugen het wel heeft, was Anouk te zien van schuinboven met de deur van de WC open? Dan heeft ze ook zelf boter op haar hoofd en dacht de regisseur dat ze ook net als de anderen de laatste hand aan het leggen was aan haar verkleding...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')