abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215308
Zo hee !
Je zag op het eind van de uitzending van donderdag in een flits de wc.
Volgens mij was het Anouk, doet er verder niet aan toe, er gaat hier iemand HEEL erg voor op z'n donder krijgen ..

[Dit bericht is gewijzigd door sasquatch (Datum 05 November 1999).]

pi_215309
ja hallo.
is al gezegd in topic: Late Uitzending 4-11

Lukas

PS en je picture doet het niet!!!
(zie ik tegenwoordig steeds vaker )

http://surf.to/BigBro

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 1999 @ 23:41:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_215310
Precies, dat was Anouk en dat was ECHT niet de bedoeling dat die zo in beeld kwam!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215311
Waar ging dat wc-papiertje heen........................................................................?

pi_215312
LACHEN!

Zodra het gebeurde, zei ik dat FOK! hier meteen op zou springen... Sabine vroeg zich zeker af of dit de normale 'gang' van zaken was.

Dikke Snikkel
pi_215313
quote:
op 11-04-1999 om 11:43 PM schreef G.Star het volgende:
Waar ging dat wc-papiertje heen........................................................................?

Wat denk je...? Heb het echter wel gemist! Toch lastig tv kijken en posten tegelijk! Screenshots anyone?
------------------
A dirty mind is a joy forever!

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_215314
PuckStar
FOK!member wrote:

Ach wat erug zeg

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_215315
quote:
op 11-04-1999 om 11:47 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Screenshots anyone?

Het feit dat er per ongeluk WC beelden te zien waren betekent dat daar de camera's al open stonden, terwijl dat anders door VOO beweerd is. Er werd al zenuwachtig geschakeld. Waren ze Anouk zo erg kwijt dat het nodig was de camera's te openen en dan per ongeluk (nemen we maar aan) de foute knop gedrukt?

-------------------
Bart live: "'t is 1 oneerlijke bende hier."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_215316
quote:
op 11-04-1999 om 11:34 PM schreef PuckStar het volgende:
ja hallo.
is al gezegd in topic: Late Uitzending 4-11

Lukas

Sorry maar ik typ niet zo snel ok.
Zou misschien trouwens ook handig zijn als je voor elk ander subject een nieuwe thread begint .. dan hoef hoef je niet door 6 pagina's met shit te baggeren en is ook een post met 'welk onderwerp hoort bij welke thead' niet meer nodig.

Wat een wereldramp trouwens dat mijn plaatje het niet deed ! Aangezien niemand hier zonder 60*60 plaatjes van ogen, cartoons en (telefonerende) koppen lijkt te kunnen leven, heb ik 'm maar geupdate.

En smileys kun je ook al niet gebruiken want dan krijg je zo'n lame gezichtje. Bah dit lijkt M$ Word wel ..

Weltruste ..

[Dit bericht is gewijzigd door sasquatch (Datum 05 November 1999).]

pi_215317
Dat meen je toch niet "screenshots anyone?" ?
Het was echt te zien, neem dat maar van ons aan.
Het was echt schandalig dat het kon gebeuren, neem dat maar van mij aan.
Dan hoeven we Anouk toch niet meteen op Internet te plaatsen?
Als je je zelf niet op Internet zet, dan zat je er waarschijnlijk niet op te wachten. Iedereen die de mogelijkheid zou hebben: de moeite is het niet waard. Laat dat meisje lekker in haar ere, en doe mij, en haar, het niet aan om Anoek op de wc op Internet te zetten.

Please. (Voor de rest heb ik niks met haar.)

En ps Sasquatch, ik mag jou wel.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 05 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 00:07:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_215318
quote:

Ze brak het papiertje doormidden en elk koos een kant... har, har...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:10:00 #12
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215319
Als de redactie van PdL (nu op 3) slim is, beginnen ze er in hun live uitzending over.

Doet het altijd goed voor de kijkcijfers he.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:12:00 #13
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_215320
quote:
op 11-04-1999 om 11:56 PM schreef mrNatural het volgende:
Het feit dat er per ongeluk WC beelden te zien waren betekent dat daar de camera's al open stonden, terwijl dat anders door VOO beweerd is. Er werd al zenuwachtig geschakeld. Waren ze Anouk zo erg kwijt dat het nodig was de camera's te openen en dan per ongeluk (nemen we maar aan) de foute knop gedrukt?

Kommop dat fragment was zo kort dat het geen fout kon zijn. Het is niet eens helemaal duidelijk wie het was! Zo'n editor heeft de reactiesnelheid niet om zo snel "een foute schakeling" te constateren om vervolgens heel cooltjes over te schakelen. Ze hebben gewoon verlekkerd moedwillig aan die schuif gehangen!! Volgens mij was Hummie het zelf!!

-----
Ed kjèn njèd!!

BigBadMotherFokker
pi_215321
quote:
op 11-05-1999 om 12:07 AM schreef JayBee het volgende:
Dat meen je toch niet "screenshots anyone?" ?

Hm, nee, eigenlijk niet. 't Was mijn BB-verslaving die sprak: 'bang' om iets gemist te hebben... Heb het nog geprobeerd luchtig in te kleden (m.b.v. smilies). Shit, zeg: wat zo'n programma met je kan doen...

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_215322
quote:
op 11-05-1999 om 12:17 AM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Hm, nee, eigenlijk niet. 't Was mijn BB-verslaving die sprak: 'bang' om iets gemist te hebben... Heb het nog geprobeerd luchtig in te kleden (m.b.v. smilies). Shit, zeg: wat zo'n programma met je kan doen...

Het gaat mij ook niet om het plaatje (who cares?). Het is alleen interessant om te kijken binnen hoeveel seconden zoiets overal op het internet te vinden is.

Het interessantste aspect van BB is voor mij sowieso de rol die internet in het geheel speelt: livestreams worden massaal bekeken, alle journalisten halen hun info van Fok, de opinievorming die op het net plaats vindt, de acties (bestorming, afluisteren, etc) die via internet worden gepland. Je ziet ook dat dankzij internet grote groepen mensen zo snel en efficient met elkaar kunnen communiceren dat details over BB en de bewoners binnen de kortste keren algemeen bekend zijn.

En, bad taste or not, dat plaatje is morgen overal op het net te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 05 November 1999).]

pi_215323
The MarK: NEEEE ik weiger dat te geloven. Ze (VOO) gaan toch niet voor de gein (tegen alle berichten in - interviews e.d.) zich wat dat betreft in een schandalige spotlight zetten? WIE is er zo onwijs knoertig STOM bij de BB regie, om dit er moedwillig in te mixen?! Iedereen weet dat er video's bestaan. Je bent als omroep organisatie ook verantwoordelijk voor de stills die van je uitzendingen kunnen worden genomen! Echt heel erg. Maar ach, wat doe ik er aan. De uitzendingen boycotten? Na wat ik vanavond heb gezien met Bart en Sabine, en dan Bianca op het strand (leuker dan ooit tevoren, nmm) no way. Dus als het om de kijkcijfers ging, MarK, dan heeft het bij mij in ieder geval niet geschaad.

Cosmo, ik ben van je oprechtheid overtuigd Ik -had- ook de smileys beter moeten proberen te interpreteren. Hoewel het wel een duivels sarcastische smiley was en die zijn al wat lastiger te interpreteren dan:

(Snuivende smiley is eigenlijk bedacht door Schanulleke, maar ik zet 'm toch even hier)

Ik ga als ik zo'n plaatje van het wc incident tegenkom overal mijn ongenoegen daar over uitspreken. Men is gewaarschuwd. Concentreert u op waar het echt om gaat, niet op degene die er meteen slachtoffer van was in dat genante shot.

Ik geloof nog steeds niet dat het met voorbedachte rade was. Of was het een verzets-actie? Iemand in de regie die even de boel op z'n kop ging zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 05 November 1999).]

pi_215324
Misschien was het inderdaad een openlijk protest van iemand die na het "eikels"-incident een collega wilde steunen die een gele kaart op zak heeft.

En inderdaad, laten we hopen dat dit beeld verder snel in de vergetelheid raakt.

vrijdag 5 november 1999 @ 02:50:00 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_215325
Ik kreeg net een screenshotje toegespeeld en fanatieke internetters hebben hem of al gevonden of kunnen hem ook ergens vinden op use-net. Maar het stelt niks voor althans niet op dit screenshot. Als ik zo de post van Jaybee lees zou het vreselijk moeten zijn om dit te publiceren maar het stelt echt niks voor. Of was er meer te zien ??

Grtz,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_215326
Nou ja vreselijk. Ik probeer het gewoon vanuit het standpunt van Anouk te zien (een mogelijk toekomstig standpunt, want nu weet ze natuurlijk van niks).

Dat ze er zat is niks bijzonders, daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Iedereen moet, we worden alleen niet zo vaak gefilmd terwijl we gaan. Ik zou het toch niet op prijs stellen (kweenie waarom, maar ik zie da nie zitte). Dus ik blijf bij mijn mening dat het niet op Internet zou moeten staan. En naast deze mening vind ik, in -principe- dat ik nu nog maar weer even benadruk: het is bizar dat het wordt -opgenomen- en het is verschrikkelijk onfatsoenlijk van VOO dat het werd -uitgezonden-. Ik geloofde in dat bericht in de pers dat de monitor van het toilet op zwart stond, met een briefje er bij 'collega's het is streng verboden het beeld van het toilet door te schakelen' of iets van die strekking. (Werd genoemd en afgebeeld op een foto van het regiehok in de Veronica gids een tijdje terug.)

vrijdag 5 november 1999 @ 04:56:00 #20
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_215327
quote:
op 11-05-1999 om 04:34 AM schreef JayBee het volgende:
En naast deze mening vind ik, in -principe- dat ik nu nog maar weer even benadruk: het is bizar dat het wordt -opgenomen- en het is verschrikkelijk onfatsoenlijk van VOO dat het werd -uitgezonden-. Ik geloofde in dat bericht in de pers dat de monitor van het toilet op zwart stond, met een briefje er bij 'collega's het is streng verboden het beeld van het toilet door te schakelen' of iets van die strekking. (Werd genoemd en afgebeeld op een foto van het regiehok in de Veronica gids een tijdje terug.)

Tja, JB..
Time for a popquiz:
Je stopt een flink aantal verveelde technici in een hok bij elkaar. Hun taak is oa. het observeren van de bewoners. Ze kunnen iedere kamera bekijken die ze willen, behalve EEN.
De beveiliging van deze kamera is een lullig briefje, dat vermeld: "niet bekijken AUB".
Gegeven de gemiddelde nieuwsgierigheid van de technici, gekoppeld aan de verveling gedurende lange diensten, welke kamera zal dan de meeste aantrekkingskracht uitoefenen op deze mensen?

Bonusvraag: waarom heeft V. sowieso een kamera in de WC opgehangen?
(hint: het goede antwoord is niet: om stiekeme samenscholingen te voorkomen, daar hebben ze een omroep-installatie voor (denk aan de reaktie op K+M achter het douchegordijn))

Murphy

pi_215328
quote:
op 11-05-1999 om 12:05 AM schreef sasquatch het volgende:
Sorry maar ik typ niet zo snel ok.
Zou misschien trouwens ook handig zijn als je voor elk ander subject een nieuwe thread begint .. dan hoef hoef je niet door 6 pagina's met shit te baggeren en is ook een post met 'welk onderwerp hoort bij welke thead' niet meer nodig.

Wat een wereldramp trouwens dat mijn plaatje het niet deed ! Aangezien niemand hier zonder 60*60 plaatjes van ogen, cartoons en (telefonerende) koppen lijkt te kunnen leven, heb ik 'm maar geupdate.

En smileys kun je ook al niet gebruiken want dan krijg je zo'n lame gezichtje. Bah dit lijkt M$ Word wel ..

Weltruste ..

het is gewoon (vind ik persoonlijk) erg irritant om een vakje met een kruisje te zien ipv een plaatje.
Ik denk dat dat komt omdat ik webmaster ben. dan zie je dat soort dingen sneller.
en dan is het meestal een fout van degene die de pagina gemaakt heeft.

tuurlijk boeit het verder niet dat er geen plaatje was.

enne even eerlijk,
ik denk dat ik een beetje jaloers was aangezien ik weleens een thread wilde openen. maar toen had jij dat al gedaan.
dus was ik beetje sjago. sorry

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_215329
heb het scene-tje gevonden

het stelde niks voor, een shot van boven waar je niks op zag. volgens mij zit ze met wc-papier haar bh op te vullen voor de jerry springer show, en is dit gewoon een shot van de categorie:
de bewoners bereiden zich voor en kleden zich om

paniek om niks dus

maar de sick fucks on this site kunnen zich vermaken met de vraag waarom ze haar bh opvult

Moderator vrijdag 5 november 1999 @ 10:30:00 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_215330
quote:
op 11-04-1999 om 11:56 PM schreef mrNatural het volgende:
Het feit dat er per ongeluk WC beelden te zien waren betekent dat daar de camera's al open stonden, terwijl dat anders door VOO beweerd is.

Natuurlijk bekijken de technici de beelden van bewoners die naar de wc gaan. Die lui hebben de tijd van hun leven, lekker lachen om die 'eikels', de dames bekijken als ze zich onder de douche inzepen, de heren aanmoedigen als ze zich onde de douche af staan te sjorren..

Trouwens: als die camera zogenaamd altijd op zwart zou staan, waarom hangt er dan uberhaupt een camera?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_215331
Foto scene op http://anouk.bigbrother.nu/

Beetje ranzig is het wel naar mijn idee en nee, dit kan geen fout zijn van VOO. Het programma-idee is fantastisch, maar VOO manipuleert en liegt maar wat af

-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
pi_215332
Een beetje slap gelul is het wel over deze topic.
De inwoners kiezen er toch zelf voor om de hele dag voor de camera te staan?
En ja, een "foutje" is menselijk, dus het was te verwachten dat we iets te zien kregen dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Voorbeelden genoeg:
-Rolf die al vertelde dat Martin eruitging.
-De Bewoners die de technici over de intercom hoorden.

En ik weet trouwens zeker dat als er op de livestreams beelden waren van de toilet, dat zelfs de heftigste tegenstanders van de toiletbeelden er naar zouden kijken.
Daar wachten we toch stiekem allemaal op; een beetje actie en/of fouten van de regie?!

Kasta spoke again, ugh !

I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')