quote:06. 101 Houniet
08. 090 indahnesia.com
11. 081 MPG
14. 076 OA
18. 072 eer-ik
65. 042 vrolijke-frits
70. 041 Sjowhan
76. 039 Papierversnipperaar
78. 038 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Geen last vanquote:Op vrijdag 16 mei 200807:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Rond deze tijd al foutmeldingen [afbeelding]
Niet dat ik merkquote:Op vrijdag 16 mei 200808:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen [afbeelding].
Ligt het aan mij of zijn de bewegende smileys een beetje hyper vanochtend? [afbeelding]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ikquote:
Tering hoe lang heb je dat ding dan al dat je dat battery moet vervangenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik.
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren.
Tering, dat heb ik nog nooit gehad, een lege bat op m'n moederbordquote:Op vrijdag 16 mei 200808:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik [afbeelding].
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren [afbeelding].
Kut voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik.
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren.
nee, denk het niet, volgend jaar weerquote:Op vrijdag 16 mei 200808:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Moogguuhhhh
Wordt er nog haring gegeten vanavond?
werk zequote:Op vrijdag 16 mei 200808:56 schreef Sjowhan het volgende:
PC vervangen bij een gebruiker [afbeelding]
Mag ik dan trouwens Michelle hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Mieke, Michelle en Angeline op de achtergrond.
Ik hoop dat het die batterij is, anders is er een ander probleemquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tering, dat heb ik nog nooit gehad, een lege bat op m'n moederbord
als ik die foto zie weet ik wel dat ik vrij weinig mis hierquote:Op vrijdag 16 mei 200809:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag ik dan trouwens Michelle hebben [afbeelding]
pfft... hopelijk is het slecht dat batterijtje danquote:Op vrijdag 16 mei 200809:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat het die batterij is, anders is er een ander probleem [afbeelding].
Maar dit moederbord heb ik nu ongeveer anderhalf jaar erin zitten. Is al vervangend voor moederbord dat last had van kapotte condensator (bad captors of zoiets). Was wel gereviseerd moederbord dat niet heel veel kostte, dus geen idee hoe lang dat ding al gebruikt wordt... zou zomaar jaar of 5 kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |