Misschien had LS nog een vinger in de pap.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef Taurus het volgende:
Waarom zit die freggle op een troon en Huub en Claire op zo'n simpel leunstoeltje?
Het liefst fluister ik het persoonlijk in haar oor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Arme Smash-it, zo fanatiek en juist op 1 van de moment supreme´s heeft ze een afspraak gepland!
maar ik neem aan dat jij een gedetailleerd verslag van de avond voor haar gaat typen
Die melding kreeg ik net op Fok!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lukt het niet skattie? Ik weet niet hoe het werkt, maar via de pc van mijn imkertje kijk ik gewoon naar RTL 5.
Heb ik gedaan,.. ze kon helaas niks terugzeggen maar zat letterlijk met d'r bek vol tanden (gelijk een tandartsafspraak gemaakt).quote:
D... d... dankjewel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:08 schreef Larisje het volgende:
Mooie op Disana!
Een flinke borrel wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
D... d... dankjewel.
Ik besterf het hier
oeh Yolanthequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Yolanthe wel, de show is een slap aftreksel van idols,etc.. alleen nu met twins..
met haar pruik?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan,.. ze kon helaas niks terugzeggen maar zat letterlijk met d'r bek vol tanden (gelijk een tandartsafspraak gemaakt).
ze zwaaide wel
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Brian al weg is, ik hoor namelijk gitaargetokkel bij mij in de buurt.
Wat dacht je van mij! Ik ben benieuwd hoe erg ik loop te schelden over een uurtje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
D... d... dankjewel.
Ik besterf het hier
Zie mijn sig... IkWeetNiets stelt voor zulke gevallen al heel lang een prachtig forum beschikbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Waar gaan we heen als Fok plat gaat?
Op Nowlive mogen ze geen smiley's gebruiken, om de boel niet extra te belasten, is dat ook een idee voor Fok?
In geval van nood gaan we vaak hierheen http://fokjoe.multiforum.nl/quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Waar gaan we heen als Fok plat gaat?
Op Nowlive mogen ze geen smiley's gebruiken, om de boel niet extra te belasten, is dat ook een idee voor Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |