ik denk dat dat weinig uitmaakt, het is de database server met berichten die moeilijk doet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Waar gaan we heen als Fok plat gaat?
Op Nowlive mogen ze geen smiley's gebruiken, om de boel niet extra te belasten, is dat ook een idee voor Fok?
Ja op dat zwarte ding in de andere kamerquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:20 schreef Solidius het volgende:
Weet iemand of de halve finale ergens online live wordt gestreamed?
Ik heb er ook een aantal keer gekeken vandaag en ik vond het niveau enorm verbeterd ten opzichte van het vorige gastenboek. Of ze modereren nu veel beter of de grootste randdebielen komen er niet meer, ik zag in ieder geval nergens meer oproepen om met zijn allen huub in elkaar te gaan slaan na de kooi en dat was voorheen wel anders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef Lunaflame het volgende:
@denise heb jij een dinnetje dicht bij het zusje wonen, dan kennen wij elkaar denk ik ook ...en ja heb om 7 uur Danielle uitgezwaaid richting de kooi, amanda haar familie is in ieder geval erg blij dat ze haar eindelijk weer in de armen kunnen sluiten, amanda haar moeder is wel mee maar wil absoluut niet oncam, maar dat is allemaal geregeld...
Dit lees ik net op die vreselijke site van de rat en snollie:
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php?start=25
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef jassy het volgende:
@HiDiHo,
Is RTL 5 dadelijk via jou stream te kijken?
Er is hier ook een Sonja Bakker dag naar de klote gegaan en gaat de komende uren nog meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...zit op het moment een slaatje te eten!
heb een vreetbui van de zenuwen
Iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Het gaat zo beginnen.
Conjo bo mama nieuwe beelden
SAS dag?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:25 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Er is hier ook een Sonja Bakker dag naar de klote gegaan en gaat de komende uren nog meer
naar de klote.![]()
Kind op bed en ging gelukkig meteen slapen waar het meestal een drama is, ik ben er klaar voor.
mobiel op de lader want mijn vriend heeft een bedrijfsfeestje en hij en al z,n colega's willen op de hoogte
gehouden worden.
hopelijk hebben we zo reden voor een feestje
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In geval van nood gaan we vaak hierheen http://fokjoe.multiforum.nl/
Klaar?quote:
Kärchner op die harsens zettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:25 schreef RSie het volgende:
[..]
nee,.. die zit vast in het doucheputje, lijkt wel of ie vastgekleefd zit ofzo,..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
Klappertanden, angszweet, knikkende knieen... nog 35 minuten en we zijn afgeragd tot op het bot.
In de voorschouw van de halve finale na de reguliere uitzending was te zien dat Claire zat te huilen. COSsers gissen... is het omdat ze zelf weg moest, of is het omdat haar Huub weg moest?
cap door HiDiHo
[ afbeelding ]
Ik vind het (onplezierig) spannend omdat ik het niet vertrouw. 2,5 dag om iets in elkaar te flansen, dat kan niet kloppen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef Taurus het volgende:
Waarom vinden jullie het allen zo spannend.. Lijkt mij dat Claire vertrekt, anders is het een kutfinale en dat weet de redactie ook wel.
Ik heb wegens een hekel aan reclame geen TV abbo meer.quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het (onplezierig) spannend omdat ik het niet vertrouw. 2,5 dag om iets in elkaar te flansen, dat kan niet kloppen.
Waar de man thuis is, draagt hij de kroonquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga echt niet live kijken.... mijn man kijkt film op ned. 3Lees het hier wel!
Wil je wat Valeriaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef BarryK het volgende:
rtl 5 toch? *zenuwachtig*
Oequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef Solidius het volgende:
[..]
Ik heb wegens een hekel aan reclame geen TV abbo meer.
[..]
Een fles wijn helpt ook hoor, ben best relaxt.quote:
We weten het zo, ik heb er wel zin in!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
wacht hier met spanning af.....zelf heb ik het idee dat Huub er toch uit is. Ik heb net het voor stukje gezien, zag Claire huilen en huub over haar heen hangen. Ik denk dat ze net doen lijken dat Claire er zo uit moet, maar dat het uiteindelijk toch Huub zal zijn.
Ook zag ik amanda huilen, maar kreeg niet de inbdruk dat dit was omdat ze eruit gestemt is. nat uurlijk weet ik het ook niet, dit is alleen maar een speculatie.
Ik blijf het wel heel knap vanden van RTL dat ze het toch zo goed geheim hebben kunne houden.
doe mij maar de hele doosquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:35 schreef trettie het volgende:
iememememand een een d d d d diazepammetje?
Ja joh, daar hebben we het hier al 2 dagen over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:36 schreef Vandaag... het volgende:
Op stream 1 is een hele terugblik over alle miljonairs. Was dat al??
Duurt vast nog 45 minuten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We weten het zo, ik heb er wel zin in!
Brian tegenhoudenquote:
Yup en dat gezever over SMSen, net als bij de finale van ER.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk 5 keer reclame tussendoor....
Zeker die Flens weer die loopt te zieken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:36 schreef BuffyJan het volgende:
Wat ontzettend kut dat Fok zo loopt te janken nu
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja joh, daar hebben we het hier al 2 dagen over.
.
Ik moet ookquote:
http://www.notarisvandersluis.nl/quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Onder toezicht van notaris v/d Sluis, jaja
zal morgen wel 's ff kijken waar ze psies notaris is, geloof er niets van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |